Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Дидактика : навчальний посібник / Малафіїк І. В.

Основний автор-особа: Автор, Малафіїк, І. В., Іван ВасильовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Кондор, 2005Опис: 395 с.ISBN: 966-7982-88-2.Класифікація: 74.10 я.73Примітки про зміст: Від автора -- 5 Розділ 1. Дидактика як наука -- 7 § 1. Головні поняття і категорії дидактики -- 7 § 2. Дидактична система -- 16 § 3. Об’єкт і предмет дидактики, її зв’язок з іншими науками -- 21 § 4. Дидактичні дослідження -- 25 § 5. Методи емпіричного і теоретичного дослідження у дидактиці -- 29 Розділ 2. Процес навчання -- 37 § 1. Загальна характеристика процесу навчання -- 37 § 2. Учіння -діяльність учня -- 42 § 3. Приклади застосування діяльнісного підходу -- 48 § 4. Опосередкованість процесу навчання рівнями засвоєння знань -- 58 § 5. Викладання (научування) — діяльність учителя -- 63 § 6. Дидактичний цикл — клітина процесу навчання -- 65 § 7. Формування мотивів навчання -- 75 Розділ 3. Закони, принципи і правила навчання -- 81 § 1. Про суть законів, принципів і правил навчання -- 81 § 2. Принцип природовідповідності —аксіома педагогіки -- 89 § 3. Принципи науковості і доступності -- 93 § 4. Принцип наочності -- 97 § 5. Знаково-символічна наочність і розвиток абстрактного мислення -- 104 § 6. Принцип систематичності та послідовності -- 109 § 7. Принцип зв’язку теорії з практикою та принцип єдності навчання і самонавчання, виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку... -- 113 § 8. Принцип системності -- 116 § 9. Закони і закономірності навчання -- 120 § 10. Правила навчання за А. Дістервегом -- 131 Розділ 4. Цілі навчання як системотвірний елемент дидактичної системи -- 135 § 1. Мета і цілі навчання -- 135 § 2. Знання — як категорія вираження цілей навчання -- 139 § 3. Уміння і навички як категорії вираження цілей навчання -- 149 § 4. Досвід творчої діяльності як категорія вираження цілей навчання -- 153 § 5. Емоційно-оцінне ставлення людини до навколишньої дійсності як категорія вираження цілей навчання -- 157 § 6. Характеристики особистості як категорії вираження цілей навчання -- 162 Розділ 5. Поділ цілей навчання на групи, їх класифікація -- 165 § 1. Класифікація цілей навчання -- 165 § 2. Група навчальних цілей -- 168 § 3. Таксономія Блума -- 173 § 4. Політехнічні цілі навчання -- 176 § 5. Цілі розвивальної групи -- 179 § 6. Цілі виховної групи -- 183 Розділ 6. Зміст освіти і навчання -- 189 § 1. Проблема змісту освіти і навчання -- 189 § 2. Питання теорії змісту освіти -- 198 § 3. Предметна структура змісту навчання -- 206 § 4. Базовий навчальний план, навчальні програми -- 211 Розділ 7. Методи і засоби навчання -- 216 § 1. Загальна характеристика методу навчання -- 216 § 2. Класифікації методів навчання -- 227 § 3. Узагальнююча класифікація методів навчання -- 235 § 4. Методи контролю, перевірки й оцінки навчальних досягнень учнів ... -- 240 § 5. Засоби навчання і їхні функції -- 250 Розділ 8. Організаційні форми навчання -- 255 § 1. Різноманітність форм організації навчання -- 255 § 2. Урок — основний елемент класно-урочної системи навчання -- 263 § 3. Теорії уроку -- 269 Розділ 9. Нетрадиційні уроки -- 281 § 1. Нетрадиційний урок — як розвиток структури традиційного уроку -- 281 § 2. Різні види нетрадиційних уроків -- 284 Розділ 10. Теоретичні засади окремих навчальних технологій -- 308 § 1.Технологія навчання -- 308 § 2. Програмоване навчання -- 314 § 3. Проблемне навчання -- 320 § 4. Диференційоване навчання -- 327 § 5. Теоретичні засади розвивального навчання -- 337 § 6. Системно-модульне навчання -- 361 § 7. Продуктивне навчання -- 367 § 8. Деякі системи і технології розвивального навчання (матеріал для ознайомлення) -- 370 Додаток 1. Народнадидактика -- 382 Додаток 2. Деякі аспекти обробки результатів педагогічного експерименту -- 387 Додаток 3. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня з українською мовою навчання (перехідний) -- 389 Додаток 4. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів III ступеня з українською мовою навчання (перехідний) -- 390 Додаток 5. Навчальний план Державної спеціалізованої школи І - III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов на 20.02-2003 навчальний рік -- 392 Додаток 6. Визначення темпу засвоєння матеріалу -- 394 Анотація: У посібнику розглядаються важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання. Автор намагається відійти від популяризаторського, описового рівня розкриття змісту теорії і практики навчання й підсилити науковий рівень вивчення дидактики як самостійної педагогічної науки. Посібник рекомендується студентам педагогічних спеціальностей і викладачам педагогіки, вчителям, керівникам шкіл, які займаються самоосвітою, а також аспірантам, докторантам і науковим працівникам.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.013(075.8) / М18 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012104
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.013(075.8) / М18 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012105
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.013(075.8) / М18 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 4168741708
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.013(075.8) / М18 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-014220

Від автора 5 Розділ 1. Дидактика як наука 7 § 1. Головні поняття і категорії дидактики 7 § 2. Дидактична система 16 § 3. Об’єкт і предмет дидактики, її зв’язок з іншими науками 21 § 4. Дидактичні дослідження 25 § 5. Методи емпіричного і теоретичного дослідження у дидактиці 29 Розділ 2. Процес навчання 37 § 1. Загальна характеристика процесу навчання 37 § 2. Учіння -діяльність учня 42 § 3. Приклади застосування діяльнісного підходу 48 § 4. Опосередкованість процесу навчання рівнями засвоєння знань 58 § 5. Викладання (научування) — діяльність учителя 63 § 6. Дидактичний цикл — клітина процесу навчання 65 § 7. Формування мотивів навчання 75 Розділ 3. Закони, принципи і правила навчання 81 § 1. Про суть законів, принципів і правил навчання 81 § 2. Принцип природовідповідності —аксіома педагогіки 89 § 3. Принципи науковості і доступності 93 § 4. Принцип наочності 97 § 5. Знаково-символічна наочність і розвиток абстрактного мислення 104 § 6. Принцип систематичності та послідовності 109 § 7. Принцип зв’язку теорії з практикою та принцип єдності навчання і самонавчання, виховання і самовиховання, розвитку і саморозвитку... 113 § 8. Принцип системності 116 § 9. Закони і закономірності навчання 120 § 10. Правила навчання за А. Дістервегом 131 Розділ 4. Цілі навчання як системотвірний елемент дидактичної системи 135 § 1. Мета і цілі навчання 135 § 2. Знання — як категорія вираження цілей навчання 139 § 3. Уміння і навички як категорії вираження цілей навчання 149 § 4. Досвід творчої діяльності як категорія вираження цілей навчання 153 § 5. Емоційно-оцінне ставлення людини до навколишньої дійсності як категорія вираження цілей навчання 157 § 6. Характеристики особистості як категорії вираження цілей навчання 162 Розділ 5. Поділ цілей навчання на групи, їх класифікація 165 § 1. Класифікація цілей навчання 165 § 2. Група навчальних цілей 168 § 3. Таксономія Блума 173 § 4. Політехнічні цілі навчання 176 § 5. Цілі розвивальної групи 179 § 6. Цілі виховної групи 183 Розділ 6. Зміст освіти і навчання 189 § 1. Проблема змісту освіти і навчання 189 § 2. Питання теорії змісту освіти 198 § 3. Предметна структура змісту навчання 206 § 4. Базовий навчальний план, навчальні програми 211 Розділ 7. Методи і засоби навчання 216 § 1. Загальна характеристика методу навчання 216 § 2. Класифікації методів навчання 227 § 3. Узагальнююча класифікація методів навчання 235 § 4. Методи контролю, перевірки й оцінки навчальних досягнень учнів ... 240 § 5. Засоби навчання і їхні функції 250 Розділ 8. Організаційні форми навчання 255 § 1. Різноманітність форм організації навчання 255 § 2. Урок — основний елемент класно-урочної системи навчання 263 § 3. Теорії уроку 269 Розділ 9. Нетрадиційні уроки 281 § 1. Нетрадиційний урок — як розвиток структури традиційного уроку 281 § 2. Різні види нетрадиційних уроків 284 Розділ 10. Теоретичні засади окремих навчальних технологій 308 § 1.Технологія навчання 308 § 2. Програмоване навчання 314 § 3. Проблемне навчання 320 § 4. Диференційоване навчання 327 § 5. Теоретичні засади розвивального навчання 337 § 6. Системно-модульне навчання 361 § 7. Продуктивне навчання 367 § 8. Деякі системи і технології розвивального навчання (матеріал для ознайомлення) 370 Додаток 1. Народнадидактика 382 Додаток 2. Деякі аспекти обробки результатів педагогічного експерименту 387 Додаток 3. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня з українською мовою навчання (перехідний) 389 Додаток 4. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів III ступеня з українською мовою навчання (перехідний) 390 Додаток 5. Навчальний план Державної спеціалізованої школи І - III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов на 20.02-2003 навчальний рік 392 Додаток 6. Визначення темпу засвоєння матеріалу 394

У посібнику розглядаються важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання. Автор намагається відійти від популяризаторського, описового рівня розкриття змісту теорії і практики навчання й підсилити науковий рівень вивчення дидактики як самостійної педагогічної науки. Посібник рекомендується студентам педагогічних спеціальностей і викладачам педагогіки, вчителям, керівникам шкіл, які займаються самоосвітою, а також аспірантам, докторантам і науковим працівникам.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха