Педагогічна психологія : навчальний посібник / Власова О. І.

Основной Автор-лицо: Автор, Власова, О. І., Олена ІванівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : Либідь, 2005Описание: 400 с.ISBN:966-06-0369-X.Классификация: 88.8я73Примечания о содержании: Вступ -- 3 РОЗДІЛ 1. Вступ до педагогічної психології -- 5 1. Педагогічна психологія як психологічна дисципліна -- 6 1.1. Предмет і завдання педагогічної психології -- 6 1.2. Міжпредметні зв’язки з іншими науками -- 12 1.3. Система категорій -- 16 1.4. Поняття соціалізації -- 18 2. Методологія і методи педагогічної психології -- 22 2.1. Методологічні принципи -- 22 2.2. Методи педагогічної психології -- 28 Запитання та завдання для самостійної роботи -- 44 РОЗДІЛ 2. Психологія навчання -- 47 1. Навчання й психічний розвиток -- 48 1.1. Зміст і сутність категорії навчання -- 48 1.2. Навчання як умова розвитку -- 51 1.3. Основні лінії психічного розвитку в процесі навчання й виховання -- 58 2. Історичні методи та форми організації навчання -- 60 2.1. Історичні методи організації навчання -- 60 2.2. Історичні форми організації навчання -- 62 3. Основні типи навчання та їхні психологічні моделі -- 65 3.1. Типи навчання -- 65 3.2. Психологічні моделі навчання -- 67 4. Напрями розвитку сучасного навчання -- 77 4.1. Класифікація видів навчання -- 77 4.2. Програмоване навчання -- 86 4.3. Сугестопедичне навчання -- 91 4.4. Знаково-контекстне навчання -- 94 4.5. Модульне навчання -- 96 Запитання та завдання для самостійної роботи -- 98 РОЗДІЛ 3. Психологія навчальної діяльності -- 101 1. Научіння й учіння -- 102 1.1. Поняття про научіння й учіння -- 102 1.2. Механізми й закони научіння -- 106 2. Психологічні теорії учіння -- 108 2.1. Учіння як пізнавальна діяльність -- 108 2.2. Зарубіжні концепції учіння -- 110 2.3. Вітчизняні теорії учіння -- 114 2.4. Теорія цілеспрямованої навчальної діяльності -- 118 2.5. Рівневий аналіз навчальної діяльності -- 124 3. Покомпонентний аналіз навчальної діяльності -- 126 3.1. Мотиваційний компонент навчальної діяльності -- 126 3.2. Орієнтовний компонент -- 136 3.3. Виконавський компонент -- 143 3.4. Рефлексивно-оцінковий компонент -- 151 3.5. Змістовий компонент -- 165 3.6. Вікова динаміка формування компонентів навчальної діяльності -- 174 4. Здібності В навчальній діяльності -- 184 4.1. Поняття навчальності та її структура -- 184 4.2. Вікові особливості навчальності та їх діагностика -- 186 4.3. Типи навчальності -- 190 5. Психологічні питання самоосвітньої діяльності -- 202 5.1. Сутність Й рівні розвитку самоосвітньої діяльності -- 202 5.2. Основні напрями педагогічного забезпечування розвитку самоосвіти -- 206 Запитання та завдання для самостійної роботи -- 210 РОЗДІЛ 4. Психологія Виховання -- 213 1. Психологічні основи виховання -- 214 1.1. Психологічний смисл виховання -- 214 1.2. Позиція особистості як психологічний об’єкт виховання -- 220 1.3. Методологічні й методичні принципи виховання -- 223 1.4. Поняття виховного впливу -- 226 1.5. Класифікація виховних впливів -- 229 2. Психологія морального Виховання особистості -- 233 2.1. Мораль як сукупність соціальних норм -- 233 2.2. Вікові особливості морального виховання -- 237 3. Психологічні питання Виховання характеру -- 243 3.1. Характер як проблема педагогічної психології -- 243 3.2. Психологічний підхід до формування просоціальної спрямованості особистості -- 246 3.3. Психологічні аспекти виховання довільності людини -- 253 4. Психологія сімейного Виховання -- 273 4.1. Характеристика сім’ї як інституту соціалізації -- 273 4.2. Соціально-психологічні особливості сімейного виховного впливу -- 276 4.3. Правила ефективного сімейного виховання дітей -- 284 5. Психологічні питання перевиховування і психокорекції -- 288 5.1. Поняття важковиховуваності -- 288 5.2. Загальна характеристика девіантної поведінки -- 290 5.3. Акцентуації характеру як причина важковиховуваності -- 295 5.4. Основні симптоми шкільної психологічної дезадаптації -- 298 5.5. Методи психокорекції осіб з девіантними ознаками -- 304 Запитання та завдання для самостійної роботи -- 308 РОЗДІЛ 5. Психологія суб’єкта педагогічної праці й психологічного патронажу розвитку дитини -- 311 1. Психологічний аналіз професійної компетентності педагога -- 317 1.1. Специфіка й структура педагогічної діяльності -- 312 1.2. Психологічний аналіз педагогічного спілкування -- 315 1.3. Особистість педагога як предмет психологічного дослідження -- 318 2. Психологічна слуЖба В системі освіти -- 323 2.2. Основні напрями роботи психолога освіти -- 326 Запитання та завдання для самостійної роботи -- 348 Додатки -- 350 Додаток 1. Тренінг психолого-педагогічної компетентності дорослих -- 350 Додаток 2. Каталог ефектів, які виникають у розвитку особистості дитини як наслідки типових способів комунікації дорослих і дітей -- 360 Додаток 3. Методика психологічного обстежування й поділу першокласників відповідно до їхньої готовності до шкільного навчання -- 366 Додаток 4. Опитувальник "Вибір професії" і класифікатор професій Голанда -- 377 Резюме или реферат:У навчальному посібнику, орієнтованому на висвітлення як світового, так і українського досвіду психолого-педагогічних досліджень, подаються концептуальні засади основних розділів курсу “Педагогічна психологія”, висвітлюються матеріали провідних теоретичних і прикладних досліджень у цій галузі психологічного знання. Поруч із теоретичними матеріалами в ньому широко представлено описи різноманітних формуючих психолого-педагогічних технік, подається інформація щодо подальшого поглиблення самостійного вивчання окремих питань цієї навчальної дисципліни.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
37.013+159.9 / В58 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002503

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Вступ до педагогічної психології 5 1. Педагогічна психологія як психологічна дисципліна 6 1.1. Предмет і завдання педагогічної психології 6 1.2. Міжпредметні зв’язки з іншими науками 12 1.3. Система категорій 16 1.4. Поняття соціалізації 18 2. Методологія і методи педагогічної психології 22 2.1. Методологічні принципи 22 2.2. Методи педагогічної психології 28 Запитання та завдання для самостійної роботи 44 РОЗДІЛ 2. Психологія навчання 47 1. Навчання й психічний розвиток 48 1.1. Зміст і сутність категорії навчання 48 1.2. Навчання як умова розвитку 51 1.3. Основні лінії психічного розвитку в процесі навчання й виховання 58 2. Історичні методи та форми організації навчання 60 2.1. Історичні методи організації навчання 60 2.2. Історичні форми організації навчання 62 3. Основні типи навчання та їхні психологічні моделі 65 3.1. Типи навчання 65 3.2. Психологічні моделі навчання 67 4. Напрями розвитку сучасного навчання 77 4.1. Класифікація видів навчання 77 4.2. Програмоване навчання 86 4.3. Сугестопедичне навчання 91 4.4. Знаково-контекстне навчання 94 4.5. Модульне навчання 96 Запитання та завдання для самостійної роботи 98 РОЗДІЛ 3. Психологія навчальної діяльності 101 1. Научіння й учіння 102 1.1. Поняття про научіння й учіння 102 1.2. Механізми й закони научіння 106 2. Психологічні теорії учіння 108 2.1. Учіння як пізнавальна діяльність 108 2.2. Зарубіжні концепції учіння 110 2.3. Вітчизняні теорії учіння 114 2.4. Теорія цілеспрямованої навчальної діяльності 118 2.5. Рівневий аналіз навчальної діяльності 124 3. Покомпонентний аналіз навчальної діяльності 126 3.1. Мотиваційний компонент навчальної діяльності 126 3.2. Орієнтовний компонент 136 3.3. Виконавський компонент 143 3.4. Рефлексивно-оцінковий компонент 151 3.5. Змістовий компонент 165 3.6. Вікова динаміка формування компонентів навчальної діяльності 174 4. Здібності В навчальній діяльності 184 4.1. Поняття навчальності та її структура 184 4.2. Вікові особливості навчальності та їх діагностика 186 4.3. Типи навчальності 190 5. Психологічні питання самоосвітньої діяльності 202 5.1. Сутність Й рівні розвитку самоосвітньої діяльності 202 5.2. Основні напрями педагогічного забезпечування розвитку самоосвіти 206 Запитання та завдання для самостійної роботи 210 РОЗДІЛ 4. Психологія Виховання 213 1. Психологічні основи виховання 214 1.1. Психологічний смисл виховання 214 1.2. Позиція особистості як психологічний об’єкт виховання 220 1.3. Методологічні й методичні принципи виховання 223 1.4. Поняття виховного впливу 226 1.5. Класифікація виховних впливів 229 2. Психологія морального Виховання особистості 233 2.1. Мораль як сукупність соціальних норм 233 2.2. Вікові особливості морального виховання 237 3. Психологічні питання Виховання характеру 243 3.1. Характер як проблема педагогічної психології 243 3.2. Психологічний підхід до формування просоціальної спрямованості особистості 246 3.3. Психологічні аспекти виховання довільності людини 253 4. Психологія сімейного Виховання 273 4.1. Характеристика сім’ї як інституту соціалізації 273 4.2. Соціально-психологічні особливості сімейного виховного впливу 276 4.3. Правила ефективного сімейного виховання дітей 284 5. Психологічні питання перевиховування і психокорекції 288 5.1. Поняття важковиховуваності 288 5.2. Загальна характеристика девіантної поведінки 290 5.3. Акцентуації характеру як причина важковиховуваності 295 5.4. Основні симптоми шкільної психологічної дезадаптації 298 5.5. Методи психокорекції осіб з девіантними ознаками 304 Запитання та завдання для самостійної роботи 308 РОЗДІЛ 5. Психологія суб’єкта педагогічної праці й психологічного патронажу розвитку дитини 311 1. Психологічний аналіз професійної компетентності педагога 317 1.1. Специфіка й структура педагогічної діяльності 312 1.2. Психологічний аналіз педагогічного спілкування 315 1.3. Особистість педагога як предмет психологічного дослідження 318 2. Психологічна слуЖба В системі освіти 323 2.2. Основні напрями роботи психолога освіти 326 Запитання та завдання для самостійної роботи 348 Додатки 350 Додаток 1. Тренінг психолого-педагогічної компетентності дорослих 350 Додаток 2. Каталог ефектів, які виникають у розвитку особистості дитини як наслідки типових способів комунікації дорослих і дітей 360 Додаток 3. Методика психологічного обстежування й поділу першокласників відповідно до їхньої готовності до шкільного навчання 366 Додаток 4. Опитувальник "Вибір професії" і класифікатор професій Голанда 377

У навчальному посібнику, орієнтованому на висвітлення як світового, так і українського досвіду психолого-педагогічних досліджень, подаються концептуальні засади основних розділів курсу “Педагогічна психологія”, висвітлюються матеріали провідних теоретичних і прикладних досліджень у цій галузі психологічного знання. Поруч із теоретичними матеріалами в ньому широко представлено описи різноманітних формуючих психолого-педагогічних технік, подається інформація щодо подальшого поглиблення самостійного вивчання окремих питань цієї навчальної дисципліни.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха