Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Виховання особистості : у двох книгах / І. Д. Бех, Т. 1, особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади

Основний автор-особа: Автор, Бех, І. Д., Іван ДмитровичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Либідь, 2003Опис: 280 с.ISBN: 966-06-0297-9.Класифікація: 88.52Примітки про зміст: Вступ -- 3 I. ОСОБИСТІСНІ ЦІННОСТІ ЯК ДУХОВНІ НАДБАННЯ ЛЮДИНИ -- 7 1. Цінності: наукова сутність і орієнтири дослідження -- 7 2. Ціннісна система у розвитку особистості -- 23 3. Особистість у духовно-ціннісному контексті -- 30 II. ВИХОВАННЯ В ОСОБИСТІСНОМУ ВИМІРІ -- 37 1. Особистісно орієнтоване виховання — нова освітня філософія -- 37 2. Виховна позиція — розуміння дитини -- 42 3. Виховна позиція — визнання дитини -- 57 4. Виховна позиція — прийняття дитини -- 61 III. НАУКОВЕ РОЗУМІННЯ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ - ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИХОВАННЯ -- 75 1. Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості -- 76 2. Психологічні закономірності особистості в ранній юності -- 101 3. Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці -- 116 4. Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці -- 137 5. Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці -- 149 IV. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ -- 160 1. Наукові засади створення особистістю орієнтованих виховних технологій -- 160 2. Принципи функціонування -- 169 3. Особливості та функціонування особистістю орієнтованих технологій у виховному процесі -- 175 4. Вихователь у контексті особистісно орієнтованої технології -- 179 5. Дитина в силовому полі особистісно орієнтованої виховної технології -- 196 V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ СОЦІАЛЬНО-МОРАЛЬНИХ ЗАДАЧ -- 206 1. Категорія «ставлення» та образ «Я» особистості -- 207 2. Спілкування у розв’язанні соціально-моральної задачі -- 221 3. Аргументація у розв'язанні соціально-моральної задачі -- 230 4. Формування особистісних цінностей як складових образу «Я» вихованця в процесі розв’язання соціально-моральних задач -- 240 5. Емоції у розв’язанні соціально-моральної задачі -- 256 Післямова -- 269 Список літератури -- 273 Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.013 / Б55 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002385

Вступ 3 I. ОСОБИСТІСНІ ЦІННОСТІ ЯК ДУХОВНІ НАДБАННЯ ЛЮДИНИ 7 1. Цінності: наукова сутність і орієнтири дослідження 7 2. Ціннісна система у розвитку особистості 23 3. Особистість у духовно-ціннісному контексті 30 II. ВИХОВАННЯ В ОСОБИСТІСНОМУ ВИМІРІ 37 1. Особистісно орієнтоване виховання — нова освітня філософія 37 2. Виховна позиція — розуміння дитини 42 3. Виховна позиція — визнання дитини 57 4. Виховна позиція — прийняття дитини 61 III. НАУКОВЕ РОЗУМІННЯ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ - ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИХОВАННЯ 75 1. Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості 76 2. Психологічні закономірності особистості в ранній юності 101 3. Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці 116 4. Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці 137 5. Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці 149 IV. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 160 1. Наукові засади створення особистістю орієнтованих виховних технологій 160 2. Принципи функціонування 169 3. Особливості та функціонування особистістю орієнтованих технологій у виховному процесі 175 4. Вихователь у контексті особистісно орієнтованої технології 179 5. Дитина в силовому полі особистісно орієнтованої виховної технології 196 V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ СОЦІАЛЬНО-МОРАЛЬНИХ ЗАДАЧ 206 1. Категорія «ставлення» та образ «Я» особистості 207 2. Спілкування у розв’язанні соціально-моральної задачі 221 3. Аргументація у розв'язанні соціально-моральної задачі 230 4. Формування особистісних цінностей як складових образу «Я» вихованця в процесі розв’язання соціально-моральних задач 240 5. Емоції у розв’язанні соціально-моральної задачі 256 Післямова 269 Список літератури 273

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха