Виховання особистості : у двох книгах / І. Д. Бех, Кн. 2, Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Либідь, 2003Опис: 344 с.ISBN: 966-06-0298-7; 966-06-0296-0.Класифікація: 88.52Примітки про зміст: Передмова -- 3 I. ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ -- 5 1. Виховний процес у вимірі філософії освіти -- 5 2. Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації -- 17 3. Два етапи розвитку педагогічної науки — дві експериментально-виховні стратегії -- 29 4. Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості -- 43 II. КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ -- 53 1. Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості -- 53 2. Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування -- 59 III. ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ -- 76 1. Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу -- 76 2. Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності -- 85 3. Комунікативна компетентність педагога в оптимізації виховного процесу -- 100 IV. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ виховний ПРОЦЕС У ТРАЄКТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ -- 112 1. Сутність особистості у виховній перспективі -- 112 2. Виховні інваріанти у розвитку особистості -- 124 3. Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу -- 181 4. Духовні цінності особистості у виховному діапазоні -- 196 5. Виховання миролюбності у дітей -- 206 6. Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті -- 215 V. МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ -- 226 1. Вихованець у дитячій соціальній ситуації -- 226 2. Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин -- 237 VI. ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ -- 245 1. Реалії виховання студентської молоді -- 245 2. Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді -- 252 3. Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах -- 262 VII. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ -- 273 1. Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання -- 273 2. Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу -- 292 VIII. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю -- 315 Післямова -- 336 Список літератури -- 338 Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 37.013 / Б55 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002389 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Передмова 3 I. ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ 5 1. Виховний процес у вимірі філософії освіти 5 2. Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації 17 3. Два етапи розвитку педагогічної науки — дві експериментально-виховні стратегії 29 4. Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості 43 II. КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ 53 1. Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості 53 2. Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування 59 III. ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 76 1. Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу 76 2. Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності 85 3. Комунікативна компетентність педагога в оптимізації виховного процесу 100 IV. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ виховний ПРОЦЕС У ТРАЄКТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 112 1. Сутність особистості у виховній перспективі 112 2. Виховні інваріанти у розвитку особистості 124 3. Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу 181 4. Духовні цінності особистості у виховному діапазоні 196 5. Виховання миролюбності у дітей 206 6. Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті 215 V. МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ 226 1. Вихованець у дитячій соціальній ситуації 226 2. Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин 237 VI. ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ 245 1. Реалії виховання студентської молоді 245 2. Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді 252 3. Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах 262 VII. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ 273 1. Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання 273 2. Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу 292 VIII. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю 315 Післямова 336 Список літератури 338
Немає коментарів для цієї одиниці.