Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Поради викладачамм початківцям : практичний посібник / Бойц Р.

Перекладено з …: Boice, Robert, Boston = 2003, Advice for new faculty members, 0-205-28159Основний автор-особа: Автор, Бойц, Р., 1943-, РобертМова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Укаїні, 2005Опис: 448 с.ISBN: 966-8487-31-1.Класифікація: 74рПримітки про зміст: ПЕРЕДМОВА -- 7 ВСТУП -- 9 ЧАСТИНА I.Поміркована практика викладання -- 23 1. Чекайте -- 35 2. Починайте раніше, ніж відчуєте, що вже готові -- 51 3. Готуйте і подавайте матеріал стисло й регулярно -- 69 4. Вчасно зупиняйтеся -- 81 5. Стримуйте надмірну прив’язаність до змісту та гостру реакцію на критичні зауваження -- 95 6. Стримуйте негативне мислення та надмірну емоційність -- 111 7. Дозвольте іншим зробити частину вашої роботи -- 127 8. Приборкуйте порушення дисципліни на заняттях. 137 Підсумок та поширення підходу nihil nimus на викладання -- 165 ЧАСТИНІ II. Пишіть розважливо -- 171 9. Чекайте -- 189 10. Починайте писати заздалегідь(до того, як відчуєте готовність) -- 203 11. Працюйте постійно і помірковано -- 225 12. Зупиняйтеся -- 237 13. Працюйте збалансовано -- 247 14. Позбувайтеся негативних думок -- 257 15. Приборкуйте емоції -- 269 16. Стримуйте відданість -- 285 17. Дозвольте іншим зробити якусь частину роботи -- 293 18. Зведіть до мінімуму марні зусилля -- 299 Підсумок та доповнення про розважливе писання -- 307 ЧАСТИНА III.Спілкуйтесь та допомагайте зі співчуттям -- 323 19. Дізнавайтеся про культуру навчального закладу завчасно і терпляче -- 335 20. Дозвольте іншим виконувати частину роботи -- 367 21. Поєднуйте працю для себе із працею для інших -- 397 ЗАГАЛЬНИЙ ПІДСУМОК. Перелік правил і порад nihil nimus для новачків у професорсько-викладацькому колективі -- 425 ПОСИЛАННЯ -- 433 Анотація: Книга є унікальним посібником для тих, хто розпочинає свою академічну кар’єру Вона досліджує взаємини між молодими і досвідченими викладачами, подає поради, як приборкати неввічливу поведінку студентів, як написати наукову статтю. Користуючись практичним, простим у використанні рекомендаціям, нові викладачі зможуть швидко засвоїти, як зробити викладання захоплюючим для студентів.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.015 / Б77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002392
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.015 / Б77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002390
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.015 / Б77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002391
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.014.26(17) / Д85 Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях, навчальна програма 37.014.26(17) / Д85 Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях, календарно-тематичний план 37.014.26(17) / Н15 Навчальна програма підготовки вчителів з курсів духовно-морального спрямування в системі інститутів післядипломної педагогічної освіти України, (на основі християнського віровчення) 37.015 / Б77 Поради викладачамм початківцям, практичний посібник 37.015 / Б77 Поради викладачамм початківцям, практичний посібник 37.015 / Б77 Поради викладачамм початківцям, практичний посібник 37.015.31(038) / Д93 Психология, Словарь-справочник

ПЕРЕДМОВА 7 ВСТУП 9 ЧАСТИНА I.Поміркована практика викладання 23 1. Чекайте 35 2. Починайте раніше, ніж відчуєте, що вже готові 51 3. Готуйте і подавайте матеріал стисло й регулярно 69 4. Вчасно зупиняйтеся 81 5. Стримуйте надмірну прив’язаність до змісту та гостру реакцію на критичні зауваження 95 6. Стримуйте негативне мислення та надмірну емоційність 111 7. Дозвольте іншим зробити частину вашої роботи 127 8. Приборкуйте порушення дисципліни на заняттях. 137 Підсумок та поширення підходу nihil nimus на викладання 165 ЧАСТИНІ II. Пишіть розважливо 171 9. Чекайте 189 10. Починайте писати заздалегідь(до того, як відчуєте готовність) 203 11. Працюйте постійно і помірковано 225 12. Зупиняйтеся 237 13. Працюйте збалансовано 247 14. Позбувайтеся негативних думок 257 15. Приборкуйте емоції 269 16. Стримуйте відданість 285 17. Дозвольте іншим зробити якусь частину роботи 293 18. Зведіть до мінімуму марні зусилля 299 Підсумок та доповнення про розважливе писання 307 ЧАСТИНА III.Спілкуйтесь та допомагайте зі співчуттям 323 19. Дізнавайтеся про культуру навчального закладу завчасно і терпляче 335 20. Дозвольте іншим виконувати частину роботи 367 21. Поєднуйте працю для себе із працею для інших 397 ЗАГАЛЬНИЙ ПІДСУМОК. Перелік правил і порад nihil nimus для новачків у професорсько-викладацькому колективі 425 ПОСИЛАННЯ 433

Книга є унікальним посібником для тих, хто розпочинає свою академічну кар’єру Вона досліджує взаємини між молодими і досвідченими викладачами, подає поради, як приборкати неввічливу поведінку студентів, як написати наукову статтю. Користуючись практичним, простим у використанні рекомендаціям, нові викладачі зможуть швидко засвоїти, як зробити викладання захоплюючим для студентів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха