Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Трансформації вищої освіти в XXI столітті : Польський погляд / Кшиштоф Павловський ; Тетяна Хайдер

Перекладено з …: Pawlowski, Krzysztof, Krakow = 2005, Spoleczenstwo wiedzy szansf dla PolskiОсновний автор-особа: Автор, Павловський, К., КшиштофАльтернативний автор-особа: Перекладач, Хайдер, Т. В., 1965-, Тетяна ВасилівнаМова: українська ; оригінал: польська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005Опис: 230 с.ISBN: 966-8487-33-8; 92-9069-180-X; 83-240-0485-8.Класифікація: 74.58Примітки про зміст: ВСТУПНЕ СЛОВО -- 7 ПЕРЕДМОВА -- 12 ПЕРЕДМОВА -- 13 ВІД АВТОРА -- 17 ЧАСТИНА І 1. Завдання розвитку, які постають перед Європейським Союзом у Європейському просторі наукових досліджень та Європейському просторі вищої освіти -- 24 1.1. Європа у світі, що змінюється -- 24 1.2. Яким Європейський Союз бачить майбутнє вищої освіти -- 27 1.3. У чому полягає стратегічна мета Європейського Союзу в сфері розвитку вищої освіти -- 31 1.4 Резюме -- 36 2. Сучасний світ академічної Європи -- 38 2.1. Університет і його нове оточення -- 38 2.2. Фінансування вищої освіти -- 47 2.3. Нова економіка: можливості чи загроза? -- 52 2.4. Інтернаціоналізація освіти і процеси глобалізації -- 57 2.5. Резюме -- 59 3. Європейська вища освіта і виклик американської моделі -- 63 3.1. Про що свідчите статистика і чому американські університети найкращі -- 63 3.2. Професійний менеджмент університетів -- 65 3.3. Концентрація витрат -- 71 3.4. Мобільність персоналу і динамічне соціальне оточення -- 74 3.5. Резюме -- 76 ЧАСТИНА II 4. Інвестиція в польську вищу освіту - єдиний шанс розвитку Польщі -- 80 4.1. Коротка розповідь про диво -- 80 4.2. Характерні риси польської вищої освіти -- 84 4.3. Нові приватні навчальні заклади та їх засновники -- 92 4.4. Диво: ефемерида чи фундамент успіху. -- 99 4.5. Пропозиція нового способу організації та фінансування вищої освіти -- 104 4.6. Кадри для вищих навчальних закладів і освіти -- 110 5. Організація і фінансування наукових досліджень у Польщі -- 118 5.1. Сучасний стан наукових досліджень у Польщі -- 118 5.2. Академічне самоврядування чи менеджерська революція -- 126 5.3. Польські дилеми у сфері управління наукою -- 130 ЧАСТИНА III 6. Університет як засіб розвитку -- 138 6.1. П’ять пропозицій щодо розвитку і конкуренції -- 138 6.2. Ефективне використання громадських коштів -- 141 6.3. Три шляхи розвитку» вищої освіти -- 144 6.4. Шлях 1: зміни, які вносять корективи до сучасної системи -- 146 6.5. Шлях 3: пошук нових рішень -- 151 6.6. Коментар до пропозиції: чи можливий стрибок уперед? -- 156 6.7. Резюме -- 162 7. Знання і минуле, теперішнє та майбутнє університетів -- 166 7.1. Знання, що супроводжують людину -- 166 7.2. Зміни в академічному світі -- 169 7.3. Що таке і чим буде „Європа знань”? -- 172 7.4. Резюме -- 176 8. Управління освітою у майбутніх суспільствах знань -- 178 8.1. Єдність освітнього процесу -- 178 8.2. Навчання на етапі вищої освіти -- 181 8.3. Що таке додана вартість в університеті? -- 185 8.4. Рівні менеджменту знань -- 192 8.5. Резюме -- 193 ДОДАТКИ Додаток 1 -- 196 Додаток 1.1 Структура Комюніке Комісії ЄС від 5 лютого 2003 року „Роль університетів в Європі знань” -- 196 Додаток 1.2. Питання, поставлені у Комюніке Комісії ЄС від 5 лютого 2003 року (С. 11 - 20), щодо досягненій рівня світового орієнтиру -- 197 Додаток 2 -- 201 БІБЛІОГРАФІЯ -- 209 ПІСЛЯМОВА -- 218 Анотація: У монографії викладені основні завдання, які ставить Європейський Союз у сфері розвитку вищої освіти. Системно висвітлено процес трансформації польської системи вищої освіти та запропоновано модель її подальшого вдосконалення. Окреслено значення управління освітою в майбутньому „суспільстві знань” та лідерська роль університетів в побудові такого суспільства.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.013 / Т65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002710

ВСТУПНЕ СЛОВО 7 ПЕРЕДМОВА 12 ПЕРЕДМОВА 13 ВІД АВТОРА 17 ЧАСТИНА І 1. Завдання розвитку, які постають перед Європейським Союзом у Європейському просторі наукових досліджень та Європейському просторі вищої освіти 24 1.1. Європа у світі, що змінюється 24 1.2. Яким Європейський Союз бачить майбутнє вищої освіти 27 1.3. У чому полягає стратегічна мета Європейського Союзу в сфері розвитку вищої освіти 31 1.4 Резюме 36 2. Сучасний світ академічної Європи 38 2.1. Університет і його нове оточення 38 2.2. Фінансування вищої освіти 47 2.3. Нова економіка: можливості чи загроза? 52 2.4. Інтернаціоналізація освіти і процеси глобалізації 57 2.5. Резюме 59 3. Європейська вища освіта і виклик американської моделі 63 3.1. Про що свідчите статистика і чому американські університети найкращі 63 3.2. Професійний менеджмент університетів 65 3.3. Концентрація витрат 71 3.4. Мобільність персоналу і динамічне соціальне оточення 74 3.5. Резюме 76 ЧАСТИНА II 4. Інвестиція в польську вищу освіту - єдиний шанс розвитку Польщі 80 4.1. Коротка розповідь про диво 80 4.2. Характерні риси польської вищої освіти 84 4.3. Нові приватні навчальні заклади та їх засновники 92 4.4. Диво: ефемерида чи фундамент успіху. 99 4.5. Пропозиція нового способу організації та фінансування вищої освіти 104 4.6. Кадри для вищих навчальних закладів і освіти 110 5. Організація і фінансування наукових досліджень у Польщі 118 5.1. Сучасний стан наукових досліджень у Польщі 118 5.2. Академічне самоврядування чи менеджерська революція 126 5.3. Польські дилеми у сфері управління наукою 130 ЧАСТИНА III 6. Університет як засіб розвитку 138 6.1. П’ять пропозицій щодо розвитку і конкуренції 138 6.2. Ефективне використання громадських коштів 141 6.3. Три шляхи розвитку» вищої освіти 144 6.4. Шлях 1: зміни, які вносять корективи до сучасної системи 146 6.5. Шлях 3: пошук нових рішень 151 6.6. Коментар до пропозиції: чи можливий стрибок уперед? 156 6.7. Резюме 162 7. Знання і минуле, теперішнє та майбутнє університетів 166 7.1. Знання, що супроводжують людину 166 7.2. Зміни в академічному світі 169 7.3. Що таке і чим буде „Європа знань”? 172 7.4. Резюме 176 8. Управління освітою у майбутніх суспільствах знань 178 8.1. Єдність освітнього процесу 178 8.2. Навчання на етапі вищої освіти 181 8.3. Що таке додана вартість в університеті? 185 8.4. Рівні менеджменту знань 192 8.5. Резюме 193 ДОДАТКИ Додаток 1 196 Додаток 1.1 Структура Комюніке Комісії ЄС від 5 лютого 2003 року „Роль університетів в Європі знань” 196 Додаток 1.2. Питання, поставлені у Комюніке Комісії ЄС від 5 лютого 2003 року (С. 11 - 20), щодо досягненій рівня світового орієнтиру 197 Додаток 2 201 БІБЛІОГРАФІЯ 209 ПІСЛЯМОВА 218

У монографії викладені основні завдання, які ставить Європейський Союз у сфері розвитку вищої освіти. Системно висвітлено процес трансформації польської системи вищої освіти та запропоновано модель її подальшого вдосконалення. Окреслено значення управління освітою в майбутньому „суспільстві знань” та лідерська роль університетів в побудові такого суспільства.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха