Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Педагогіка у запитаннях і відповідях : навчальний посібник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омельяненко

Основний автор-особа: Автор, Кузьмінський, А. І., 1943-, Анатолій ІвановичАльтернативний автор-особа: Автор, Омельяненко , В. Л., Віталій ЛукичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Киїі : Знання, 2006Опис: 312 с.ISBN: 966-346-064-4.Класифікація: 74.9я73Примітки про зміст: Передмова -- 7 Розділ 1. Предмет і завдання педагогіки -- 9 Розділ 2. Учитель і суспільство -- 14 Розділ 3. Розвиток і формування особистості -- 19 Розділ 4. Мета і завдання виховання -- 26 Розділ 5. Система освіти в Україні -- 31 Розділ 6. Сутність і завдання дидактики -- 35 Розділ 7. Процес навчання -- 38 Розділ 8. Принципи навчання -- 52 Розділ 9. Зміст шкільної освіти -- 59 Розділ 10. Методи і засоби навчання -- 66 Розділ 11. Форми організації навчання -- 79 Розділ 12. Аналіз і оцінювання навчальної діяльності учнів -- 98 Розділ 13. Сутність, зміст і процес виховання -- 107 Розділ 14. Загальні методи виховання -- 122 Розділ 15. Колектив і особистість -- 139 Розділ 16. Моральне виховання -- 151 Розділ 17. Розумове виховання -- 169 Розділ 18. Трудове виховання -- 172 Розділ 19. Естетичне виховання -- 186 Розділ 20. Фізичне виховання -- 195 Розділ 21. Педагогічне спілкування -- 200 Розділ 22. Робота класного керівника -- 210 Розділ 23. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми -- 238 Розділ 24. Родинне виховання -- 245 Розділ 25. Керівництво загальноосвітніми навчально виховними закладами -- 262 Розділ 26. Наукова організація навчальної праці -- 276 Словник педагогічних термінів -- 288 Анотація: У навчальному посібнику висвітлено основні наукові засади теорії навчання й виховання, шляхи й способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання. Структура й зміст навчального матеріалу побудовані в такий спосіб, щоб читач мав змогу зосередити увагу на основних аспектах науки про освіту й виховання. Окремі наукові положення підкріплені опорними сигналами-рисунками, схемами, матрицями, що сприятиме ґрунтовному засвоєнню дидактичного матеріалу. У кінці книги подано словник основних педагогічних понять. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37(075.8) / К89 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002711

Передмова 7 Розділ 1. Предмет і завдання педагогіки 9 Розділ 2. Учитель і суспільство 14 Розділ 3. Розвиток і формування особистості 19 Розділ 4. Мета і завдання виховання 26 Розділ 5. Система освіти в Україні 31 Розділ 6. Сутність і завдання дидактики 35 Розділ 7. Процес навчання 38 Розділ 8. Принципи навчання 52 Розділ 9. Зміст шкільної освіти 59 Розділ 10. Методи і засоби навчання 66 Розділ 11. Форми організації навчання 79 Розділ 12. Аналіз і оцінювання навчальної діяльності учнів 98 Розділ 13. Сутність, зміст і процес виховання 107 Розділ 14. Загальні методи виховання 122 Розділ 15. Колектив і особистість 139 Розділ 16. Моральне виховання 151 Розділ 17. Розумове виховання 169 Розділ 18. Трудове виховання 172 Розділ 19. Естетичне виховання 186 Розділ 20. Фізичне виховання 195 Розділ 21. Педагогічне спілкування 200 Розділ 22. Робота класного керівника 210 Розділ 23. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми 238 Розділ 24. Родинне виховання 245 Розділ 25. Керівництво загальноосвітніми навчально виховними закладами 262 Розділ 26. Наукова організація навчальної праці 276 Словник педагогічних термінів 288

У навчальному посібнику висвітлено основні наукові засади теорії навчання й виховання, шляхи й способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання. Структура й зміст навчального матеріалу побудовані в такий спосіб, щоб читач мав змогу зосередити увагу на основних аспектах науки про освіту й виховання. Окремі наукові положення підкріплені опорними сигналами-рисунками, схемами, матрицями, що сприятиме ґрунтовному засвоєнню дидактичного матеріалу. У кінці книги подано словник основних педагогічних понять

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха