Прикладна педагогіка : Навч.-метод. посібник / П. м. Щербань
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Вища школа, 2002Опис: 216 с.ISBN: 966-642-070-8.Класифікація: 74.5я73Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА З Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІКИ -- 5 1.1. Предмет педагогіки -- 6 1.2. Творці наукової педагогіки -- 10 1.3. Із Закону України «Про освіту» 1В 1.4. Із Закону України «Про загальну середню освіту» -- 21 1.5. Із концепції 12-річної середньої загальноосвітньої школи -- 23 1.6. Із Закону України «Про вищу освіту» -- 26 Розділ 2. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) -- 33 2.1. Зміст освіти -- 34 2.2. Процес навчання -- 36 2.3. Особливості пізнавальної діяльності -- 43 2.4. Принципи навчання -- 47 2.5. Методи навчання -- 48 2.6. Форми навчання -- 56 2.7. Контроль у навчальному процесі -- 68 Розділ 3. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ -- 73 3.1. Сутність процесу виховання -- 74 3.2. Зміст виховання -- 78 3.3. Національне виховання -- 83 3.4. Формування всебічно розвиненої особистості -- 91 3.5. Виховна робота класного керівника -- 103 3.6. Самовдосконалення особистості та критерії вихованості -- 109 3.7. Діяльність дитячих та юнацьких громадських організацій -- 116 3.8. Позашкільні навчально-виховні заклади -- 119 3.9. Гармонізація родинного і суспільного виховання -- 122 Розділ 4. ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ -- 141 4.1. Система і принципи управління освітою України -- 142 4.2. Особистісно-професійні риси керівника закладу освіти -- 147 4.3. Психологія педагогічного менеджменту -- 152 Розділ 5. ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ -- 163 5.1. Педагогічна культура та складові педагогічної майстерності -- 164 5.2. Структура і головні напрями професійно-педагогічного самовдосконалення -- 171 5.3. Культура педагогічного спілкування -- 182 5.4. Самооцінка рівня культури педагогічного спілкування -- 191 5.5. Слово — найважливіший педагогічний інструмент -- 197 5.6. Запобігання конфліктним ситуаціям у навчальному процесі -- 204 Замість післямови -- 214 Анотація: У вигляді структурно-тематичних схем висвітлено курси: «Педагогіка», «Основи педагогічної майстерності», «Педагогічна культура», «Управління навчально-виховним процесом». Уміщено анкети, тести, практичні поради та методичні рекомендації майбутнім учителям. До кожного розділу подано підсумкові запитання і завдання, теми для рефератів і списки рекомендованої літератури. . Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 37.013 / Щ61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002731 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.013 / Х20 Педагогика, учебное пособие | 37.013 / Х21 Педагогика, учебник | 37.013 / Х93 Християнская педагогика, Сборник статей | 37.013 / Щ61 Прикладна педагогіка, Навч.-метод. посібник | 37.013(07) / П14 Як виростити інтелектуала, посібник для вчителів і керівників шкіл | 37.013(075) / А69 Соціально-педагогічні основи студентського самоврядування як джерела демократизації вищої школи, управлінський аспект | 37.013(075) / В67 Педагогіка, посібник |
ПЕРЕДМОВА З Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІКИ 5 1.1. Предмет педагогіки 6 1.2. Творці наукової педагогіки 10 1.3. Із Закону України «Про освіту» 1В 1.4. Із Закону України «Про загальну середню освіту» 21 1.5. Із концепції 12-річної середньої загальноосвітньої школи 23 1.6. Із Закону України «Про вищу освіту» 26 Розділ 2. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) 33 2.1. Зміст освіти 34 2.2. Процес навчання 36 2.3. Особливості пізнавальної діяльності 43 2.4. Принципи навчання 47 2.5. Методи навчання 48 2.6. Форми навчання 56 2.7. Контроль у навчальному процесі 68 Розділ 3. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 73 3.1. Сутність процесу виховання 74 3.2. Зміст виховання 78 3.3. Національне виховання 83 3.4. Формування всебічно розвиненої особистості 91 3.5. Виховна робота класного керівника 103 3.6. Самовдосконалення особистості та критерії вихованості 109 3.7. Діяльність дитячих та юнацьких громадських організацій 116 3.8. Позашкільні навчально-виховні заклади 119 3.9. Гармонізація родинного і суспільного виховання 122 Розділ 4. ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ 141 4.1. Система і принципи управління освітою України 142 4.2. Особистісно-професійні риси керівника закладу освіти 147 4.3. Психологія педагогічного менеджменту 152 Розділ 5. ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 163 5.1. Педагогічна культура та складові педагогічної майстерності 164 5.2. Структура і головні напрями професійно-педагогічного самовдосконалення 171 5.3. Культура педагогічного спілкування 182 5.4. Самооцінка рівня культури педагогічного спілкування 191 5.5. Слово — найважливіший педагогічний інструмент 197 5.6. Запобігання конфліктним ситуаціям у навчальному процесі 204 Замість післямови 214
У вигляді структурно-тематичних схем висвітлено курси: «Педагогіка», «Основи педагогічної майстерності», «Педагогічна культура», «Управління навчально-виховним процесом». Уміщено анкети, тести, практичні поради та методичні рекомендації майбутнім учителям. До кожного розділу подано підсумкові запитання і завдання, теми для рефератів і списки рекомендованої літератури.
Немає коментарів для цієї одиниці.