Заразливий : психологія вірусного маркетингу : чому товари та ідеї стають популярними / Йона Берґер ; Олена Замойська
Перекладено з …: Jonah Berger, New York = 2013, ContagiousМова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Наш формат, 2018Опис: 196 с.ISBN: 978-617-7279-12-8; 978-617-7388-50-9.Класифікація: Примітки про зміст: Вступ. Чому товари та ідеї стають популярними -- 9 1. Соціальна валюта -- 34 2. Тригери -- 62 3. Емоція -- 91 4. Суспільство -- 121 5. Практична цінність -- 147 6. Історії -- 168 Епілог -- 187 Подяки -- 195 Примітки -- 197 Анотація: Науковець і бізнес-експерт Йона Берґер у своїх дослідженнях шукає відповіді на питання: чому одні ідеї та товари, поведінкові штампи стають популярними, навіть заразливими, а інші залишаються поза масовою увагою. Чому одні відео на YouTube отримують мільйони переглядів, а інші, не менш дотепні і захопливі, залишаються незауваженими? Чому в певних ресторанах завжди людно, у той час як аналогічні заклади масово банкрутують? Яким чином місце голосування впливає на виборців? Чи можливо зробити продукт популярним за обмеженого рекламного бюджету? І чи завжди мільйонні витрати на рекламу обертаються мільйонними прибутками? Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту і допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливим будь-який товар або ідею.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 658.8:316.6 / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-009308 |
Вступ. Чому товари та ідеї стають популярними 9 1. Соціальна валюта 34 2. Тригери 62 3. Емоція 91 4. Суспільство 121 5. Практична цінність 147 6. Історії 168 Епілог 187 Подяки 195 Примітки 197
Науковець і бізнес-експерт Йона Берґер у своїх дослідженнях шукає відповіді на питання: чому одні ідеї та товари, поведінкові штампи стають популярними, навіть заразливими, а інші залишаються поза масовою увагою. Чому одні відео на YouTube отримують мільйони переглядів, а інші, не менш дотепні і захопливі, залишаються незауваженими? Чому в певних ресторанах завжди людно, у той час як аналогічні заклади масово банкрутують? Яким чином місце голосування впливає на виборців? Чи можливо зробити продукт популярним за обмеженого рекламного бюджету? І чи завжди мільйонні витрати на рекламу обертаються мільйонними прибутками? Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту і допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливим будь-який товар або ідею.
Немає коментарів для цієї одиниці.