Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Практикум з української мови : модульний курс / Шевчук С. В., Лобода Т. М.

Основний автор-особа: Автор, Шевчук, 1969-, Світлана Володимирівна, С. В.Альтернативний автор-особа: Автор, Лобода, Т. М., Тетяна МихайлівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Алерта, 2017Опис: 297 с.ISBN: 978-966-2183-32-0.Класифікація: 81 2(4Укр)-923Примітки про зміст: Передмова -- 3 1. Система контролю набутих студентами знань з курсу “Практикум з української мови” 1.1. Загальні підходи до організації контролю знань студентів -- 5 1.2. Методика організації комплексного контролю навчальної успішності студентів -- 8 1.3. Критерії оцінювання знань студентів з курсу “Практикум з української мови" -- 9 1.4. Рівні для визначення ступеня засвоєння студентами навчального матеріалу з курсу "Практикум з української мови" -- 10 Питання до заліку -- 11 Рейтинговий табель успішності студента -- 12 Щоденник контролю аудиторної роботи -- 12 2. Модуль. Графіка, орфографія і пунктуація -основні підсистеми українського правопису 2.1. Практичне заняття № 1. Вступ. Українська мова - національна мова українського народу -- 13 2.1.1. Теоретичний блок -- 14 2.1.2. Практичний блок -- 21 2.1.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 24 2.1.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 25 2.2. Практичне заняття № 2. Правила вживання апострофа. Тире у простому двоскладному реченні -- 26 2.2.1. Теоретичний блок -- 27 2.2.2. Практичний блок ЗО 2.2.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 32 2.2.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 34 2.3. Практичне заняття №3. Правила вживання знака м'якшення. Речення з однорідними членами -- 35 2.3.1. Теоретичний блок . -- 36 2.3.2. Практичний блок -- 42 2.3.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 44 2.3.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 46 2.4. Практичне заняття № 4. Чергування звуків в українській літературній мові. Відокремлені означення -- 47 2.4.1. Теоретичний блок -- 48 2.4.2. Практичний блок -- 51 2.4.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 53 2.4.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 54 2.5. Практичне заняття № 5. Зміни приголосних у потоці мовлення. Відокремлені прикладки -- 56 2.5.1. Теоретичний блок -- 57 2.5.2. Практичний блок -- 59 2.5.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 61 2.5.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 62 2.6. Практичне заняття № 6. Подвоєння літер для позначення на письмі збігу однакових приголосних звуків. Відокремлені обставини -- 63 2.6.1. Теоретичний блок -- 64 2.6.2. Практичний блок -- 67 2.6.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 69 2.6.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 70 2.7. Модульний контроль №1. Варіанти контрольних робіт -- 71 2.8. Практичне заняття № 7. Орфограми, пов’язані із правописом префіксів. Відокремлені додатки -- 80 2.8.1. Теоретичний блок -- 81 2.8.2. Практичний блок -- 83 2.8.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 84 2.8.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 85 2.9. Практичне заняття № 8. Правопис складних слів. Відокремлені уточпювальні члени речення -- 86 2.9.1. Теоретичний блок -- 87 2.9.2. Практичний блок -- 91 2.9.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 93 2.9.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 94 2.10. Практичне заняггя № 9. Вживання великої літери. Речення, ускладнені вставними і вставленими конструкціями -- 95 2.10.1. Теоретичний блок -- 96 2.10.2. Практичний блок -- 100 2.10.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 102 2.10.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 103 2.11. Практичне заняття № 10. Орфограми, пов'язані з правописом слів іншомовного походження -- 104 2.11.1. Теоретичний блок -- 105 2.11.2. Практичний блок -- 107 2.11.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 109 2.11.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 110 2.12. Практичне заняття № 11. Правила правопису слов'янських прізвищ і географічних назв -- 111 2.12.1. Теоретичний блок -- 112 2.12.2. Практичний блок -- 114 2.12.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 115 2.12.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 115 2.13. Модульний контроль № 2. Варіанти контрольних робіт -- 117 2.14. Практичне заняття №12. Особливості відмінювання та правопису іменників. Звертання як синтаксична категорія -- 123 2.14.1. Теоретичний блок -- 124 2.14.2. Практичний блок -- 130 2.14.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 133 2.14.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 135 2.15. Практичне заняття № 13. Особливості відмінювання та правопису числівників. Складносурядне речення -- 136 2.15.1. Теоретичний блок -- 137 2.15.2. Практичний блок -- 146 2.15.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 148 2.15.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 150 2.16. Практичне заняття №14. Особливості правопису дієслівних форм. Складнопідрядне речення -- 152 2.16.1. Теоретичний блок -- 153 2.16.2. Практичний блок -- 158 2.16.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 160 2.16.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 162 2.17. Практичне заняття № 15. Правопис прислівників. Безсполучникові складні речення -- 163 2.17.1. Теоретичний блок -- 164 2.17.2. Практичний блок -- 167 2.17.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 169 2.17.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 170 2.18. Практичне занятгя № 16. Правопис службових частин мови - прийменників та сполучників. Пряма мова -- 172 2.18.1. Теоретичний блок -- 173 2.18.2. Практичний блок -- 177 2.18.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 179 2.18.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 181 2.19. Практичне заняття № 17. Правопис часток. Діалог, цитата - спосіб відтворення чужого мовлення -- 183 2.19.1. Теоретичний блок -- 184 2.19.2. Практичний блок -- 187 2.19.3. Блок індивідуальних домашніх завдань -- 190 2.19.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю -- 191 2.20. Модульний контроль № 3. Варіанти контрольних робіт -- 192 3. Теоретичний блок для самостійного опрацювання навчального матеріалу 3.1. Співвідношення між літерами і звуками -- 200 3.2. Чергу вання голосних звуків -- 202 3.3. Правопис суфіксів -- 202 3.4. Поділ іменників на відміни та групи -- 204 3.5. Особливості відмінювання множинних іменників -- 205 3.6. Відмінювання слів іншомовного походження -- 206 3.7. Особливості відмінювання та правопису прикметників -- 206 3.8. Особливості відмінювання та правопису займенників -- 208 3.9. Вживання та правопис вигуків. Розділові знаки у реченнях зі стверджувальними і заперечними словами -- 211 3.10. Прикладка -- 212 3.11. Розділові знаки у реченнях із пояснювальними і приєднувальними словами -- 214 3.12. Типи складносурядних речень -- 215 3.13. 'Гипи складнопідрядних речень -- 216 3.14. Розділові знаки у реченнях зі словами як, мов, наче -- 217 3.15. Типи безсполучникових складних речень -- 218 3.16. Складні багатокомпонентні речення. Період -- 219 4. Контроль за самостійною роботою студентів 4.1. Блок запитань і завдань для самоконтролю за самостійно опрацьованим навчальним матеріалом -- 224 4.2. Контрольні диктанти -- 226 5. Підсумковий контроль 5.1. Тестовий блок -- 236 5.2. Залікові контрольні диктанти -- 258 Додатки -- 271 Анотація: Матеріал структуровано за окремими блоками: теоретичним і практичним, блоком індивідуальних завдань, запитань для самоконтролю. Виокремлено навчальний матеріал (теоретичний, контрольний) для самостійного опрацювання. До кожного практичного заняття визначено мету, компоненти змісту та подано список рекомендованої літератури. Вміщено також загальні підходи, дидактичний матеріал для організації та здійснення різних видів і форм контролю знань студентів за кредитно-модульною системою вивчення навчального курсу: поточного, модульного, підсумкового (тести та контрольні диктанти). . Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди: Навчальні видання 811.161.2(075.8) 811.161.2(075.8) / П69 П69

Передмова 3 1. Система контролю набутих студентами знань з курсу “Практикум з української мови” 1.1. Загальні підходи до організації контролю знань студентів 5 1.2. Методика організації комплексного контролю навчальної успішності студентів 8 1.3. Критерії оцінювання знань студентів з курсу “Практикум з української мови" 9 1.4. Рівні для визначення ступеня засвоєння студентами навчального матеріалу з курсу "Практикум з української мови" 10 Питання до заліку 11 Рейтинговий табель успішності студента 12 Щоденник контролю аудиторної роботи 12 2. Модуль. Графіка, орфографія і пунктуація -основні підсистеми українського правопису 2.1. Практичне заняття № 1. Вступ. Українська мова - національна мова українського народу 13 2.1.1. Теоретичний блок 14 2.1.2. Практичний блок 21 2.1.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 24 2.1.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 25 2.2. Практичне заняття № 2. Правила вживання апострофа. Тире у простому двоскладному реченні 26 2.2.1. Теоретичний блок 27 2.2.2. Практичний блок ЗО 2.2.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 32 2.2.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 34 2.3. Практичне заняття №3. Правила вживання знака м'якшення. Речення з однорідними членами 35 2.3.1. Теоретичний блок . 36 2.3.2. Практичний блок 42 2.3.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 44 2.3.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 46 2.4. Практичне заняття № 4. Чергування звуків в українській літературній мові. Відокремлені означення 47 2.4.1. Теоретичний блок 48 2.4.2. Практичний блок 51 2.4.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 53 2.4.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 54 2.5. Практичне заняття № 5. Зміни приголосних у потоці мовлення. Відокремлені прикладки 56 2.5.1. Теоретичний блок 57 2.5.2. Практичний блок 59 2.5.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 61 2.5.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 62 2.6. Практичне заняття № 6. Подвоєння літер для позначення на письмі збігу однакових приголосних звуків. Відокремлені обставини 63 2.6.1. Теоретичний блок 64 2.6.2. Практичний блок 67 2.6.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 69 2.6.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 70 2.7. Модульний контроль №1. Варіанти контрольних робіт 71 2.8. Практичне заняття № 7. Орфограми, пов’язані із правописом префіксів. Відокремлені додатки 80 2.8.1. Теоретичний блок 81 2.8.2. Практичний блок 83 2.8.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 84 2.8.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 85 2.9. Практичне заняття № 8. Правопис складних слів. Відокремлені уточпювальні члени речення 86 2.9.1. Теоретичний блок 87 2.9.2. Практичний блок 91 2.9.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 93 2.9.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 94 2.10. Практичне заняггя № 9. Вживання великої літери. Речення, ускладнені вставними і вставленими конструкціями 95 2.10.1. Теоретичний блок 96 2.10.2. Практичний блок 100 2.10.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 102 2.10.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 103 2.11. Практичне заняття № 10. Орфограми, пов'язані з правописом слів іншомовного походження 104 2.11.1. Теоретичний блок 105 2.11.2. Практичний блок 107 2.11.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 109 2.11.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 110 2.12. Практичне заняття № 11. Правила правопису слов'янських прізвищ і географічних назв 111 2.12.1. Теоретичний блок 112 2.12.2. Практичний блок 114 2.12.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 115 2.12.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 115 2.13. Модульний контроль № 2. Варіанти контрольних робіт 117 2.14. Практичне заняття №12. Особливості відмінювання та правопису іменників. Звертання як синтаксична категорія 123 2.14.1. Теоретичний блок 124 2.14.2. Практичний блок 130 2.14.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 133 2.14.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 135 2.15. Практичне заняття № 13. Особливості відмінювання та правопису числівників. Складносурядне речення 136 2.15.1. Теоретичний блок 137 2.15.2. Практичний блок 146 2.15.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 148 2.15.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 150 2.16. Практичне заняття №14. Особливості правопису дієслівних форм. Складнопідрядне речення 152 2.16.1. Теоретичний блок 153 2.16.2. Практичний блок 158 2.16.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 160 2.16.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 162 2.17. Практичне заняття № 15. Правопис прислівників. Безсполучникові складні речення 163 2.17.1. Теоретичний блок 164 2.17.2. Практичний блок 167 2.17.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 169 2.17.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 170 2.18. Практичне занятгя № 16. Правопис службових частин мови - прийменників та сполучників. Пряма мова 172 2.18.1. Теоретичний блок 173 2.18.2. Практичний блок 177 2.18.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 179 2.18.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 181 2.19. Практичне заняття № 17. Правопис часток. Діалог, цитата - спосіб відтворення чужого мовлення 183 2.19.1. Теоретичний блок 184 2.19.2. Практичний блок 187 2.19.3. Блок індивідуальних домашніх завдань 190 2.19.4. Блок запитань і завдань для самоконтролю 191 2.20. Модульний контроль № 3. Варіанти контрольних робіт 192 3. Теоретичний блок для самостійного опрацювання навчального матеріалу 3.1. Співвідношення між літерами і звуками 200 3.2. Чергу вання голосних звуків 202 3.3. Правопис суфіксів 202 3.4. Поділ іменників на відміни та групи 204 3.5. Особливості відмінювання множинних іменників 205 3.6. Відмінювання слів іншомовного походження 206 3.7. Особливості відмінювання та правопису прикметників 206 3.8. Особливості відмінювання та правопису займенників 208 3.9. Вживання та правопис вигуків. Розділові знаки у реченнях зі стверджувальними і заперечними словами 211 3.10. Прикладка 212 3.11. Розділові знаки у реченнях із пояснювальними і приєднувальними словами 214 3.12. Типи складносурядних речень 215 3.13. 'Гипи складнопідрядних речень 216 3.14. Розділові знаки у реченнях зі словами як, мов, наче 217 3.15. Типи безсполучникових складних речень 218 3.16. Складні багатокомпонентні речення. Період 219 4. Контроль за самостійною роботою студентів 4.1. Блок запитань і завдань для самоконтролю за самостійно опрацьованим навчальним матеріалом 224 4.2. Контрольні диктанти 226 5. Підсумковий контроль 5.1. Тестовий блок 236 5.2. Залікові контрольні диктанти 258 Додатки 271

Матеріал структуровано за окремими блоками: теоретичним і практичним, блоком індивідуальних завдань, запитань для самоконтролю.
Виокремлено навчальний матеріал (теоретичний, контрольний) для самостійного опрацювання. До кожного практичного заняття визначено мету, компоненти змісту та подано список рекомендованої літератури. Вміщено також загальні підходи, дидактичний матеріал для організації та здійснення різних видів і форм контролю знань студентів за кредитно-модульною системою вивчення навчального курсу: поточного, модульного, підсумкового (тести та контрольні диктанти).

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха