Інфраструктура товарного ринку : Навчальний посібник / Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О. , Махнуша С.М.

Основной Автор-лицо: Автор, Прокопенко, О. В., Ольга ВолодимирінаАльтернативный автор-лицо: Автор, Школа, В. Ю., Вікторія Юріївна; Автор, Дегтяренко, О. О.; Автор, Махнуша, С. М., 1990-, Світлана МихайлівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Центр учбової літертури , 2007Описание: 293 с.ISBN:966-364-392-7.Классификация: 65.290-2я73Примечания о содержании: Вступ 1. Сутніспа характеристика товарного ринку 1.1 Ринок як економічна категорія та об’єкт дослідження у маркетингу 1.2 Структура та класифікація товарних ринків 1.3 Основні функції та особливості товарного ринку 1.4 Види ринкових процесів на товарному ринку 2. Інфраструктура товарною ринку: сутність, склад і проблеми розвитку 2.1 Інфраструктура товарного ринку як організаційно- економічна система 2.2 Складові ринкової інфраструктури та їх характеристика 2.3 Роль та функції інфраструктури товарного ринку, механізм її регулювання 2.4 Показники оцінювання стану та розвитку інфраструктури товарного ринку 3. Принципи й особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку 3.1 Місце маркетингових посередників у системі розподілу продукції 3.2 Види посередників та особливості їх роботи на товарному ринку 3.3 Обґрунтування рішення щодо вибору посередників 4. Макроорганізація оптової торгівлі 4.1 Економічна сутність, роль та функції оптової торгівлі 4.2 Форми та рівні організації оптової діяльності 4.3 Макроекономічні показники оптової торгівлі 4.4 Особливості організації оптового ринку 5. Підприємства оптової торгівлі 5.1 Оптова торгівля як важлива ланка збутової мережі 5.2 Задачі та функції, основні напрямки і принципи діяльності підприємств оптової торгівлі 5.3 Показники діяльності підприємств оптової торгівлі 6. Виробнича і транспортно-експедиційна діяльність на товарному ринку 6.1 Роль виробництва у забезпеченні функціонування товарного ринку 6.2 Транспортна система та її структурні елементи. Основні критерії вибору транспорту 7. Торговельно-посередницька діяльність на товарному ринку 7.1 Сутність та види торговельно-посередницької діяльності 7.2 Збутові мережі та канали розподілу. їх загальна класифікація 7.3 Аналіз ефективності збутового каналу та критерії його вибору. Основні етапи формування каналів розподілу 8. Організація посередницької діяльності на товарному ринку 8.1 Форми організації посередницької діяльності: законодавчі аспекти роботи посередників на товарному ринку 8.2 Види угод та відповідальність сторін при посередницькій діяльності у сфері товарообігу 9 Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність 9.1 Місце та роль інформаційно-консультаційних центрів на товарному ринку 9.2 Завдання та функції маркетингово-збутових центрів 9.3 Джерела маркетингової інформації та методи її збору. Основні засоби інформаційної діяльності та специфіка їх застосування 9.4 Ефективність інформаційних та організаційно-комерційних послуг 10. Роздрібна торгівля 10.1 Поняття та економічна сутність роздрібної торгівлі у системі маркетингу 10.2 Нормативно-правові засади діяльності суб’єктів роздрібної торгівлі 10.3 Види та основні правила роботи підприємств роздрібної торгівлі 11. Лізинг 11.1 Сутність лізиніу як економічної категорії 11.2 Основні види лізингових угод та їх специфічні риси 11.3 Економічні засади лізингових угод 12. Персональний продаж 12.1 Персональний продаж: форми та особливості 12.2 Система розрахункових та нормативних показників аналізу діяльності торгового персоналу 13. Практикум з інфраструктури товарного ринку 13.1 Тести 13.2 Схеми 13.3 Завдання 13.4 Кейс 13.5 Кросворд 13.6 Контрольні питання СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК А Резюме или реферат:Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з практичним маркетингом.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(0.75) / І-74 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008702

Вступ 1. Сутніспа характеристика товарного ринку 1.1 Ринок як економічна категорія та об’єкт дослідження у маркетингу 1.2 Структура та класифікація товарних ринків 1.3 Основні функції та особливості товарного ринку 1.4 Види ринкових процесів на товарному ринку 2. Інфраструктура товарною ринку: сутність, склад і проблеми розвитку 2.1 Інфраструктура товарного ринку як організаційно- економічна система 2.2 Складові ринкової інфраструктури та їх характеристика 2.3 Роль та функції інфраструктури товарного ринку, механізм її регулювання 2.4 Показники оцінювання стану та розвитку інфраструктури товарного ринку 3. Принципи й особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку 3.1 Місце маркетингових посередників у системі розподілу продукції 3.2 Види посередників та особливості їх роботи на товарному ринку 3.3 Обґрунтування рішення щодо вибору посередників 4. Макроорганізація оптової торгівлі 4.1 Економічна сутність, роль та функції оптової торгівлі 4.2 Форми та рівні організації оптової діяльності 4.3 Макроекономічні показники оптової торгівлі 4.4 Особливості організації оптового ринку 5. Підприємства оптової торгівлі 5.1 Оптова торгівля як важлива ланка збутової мережі 5.2 Задачі та функції, основні напрямки і принципи діяльності підприємств оптової торгівлі 5.3 Показники діяльності підприємств оптової торгівлі 6. Виробнича і транспортно-експедиційна діяльність на товарному ринку 6.1 Роль виробництва у забезпеченні функціонування товарного ринку 6.2 Транспортна система та її структурні елементи. Основні критерії вибору транспорту 7. Торговельно-посередницька діяльність на товарному ринку 7.1 Сутність та види торговельно-посередницької діяльності 7.2 Збутові мережі та канали розподілу. їх загальна класифікація 7.3 Аналіз ефективності збутового каналу та критерії його вибору. Основні етапи формування каналів розподілу 8. Організація посередницької діяльності на товарному ринку 8.1 Форми організації посередницької діяльності: законодавчі аспекти роботи посередників на товарному ринку 8.2 Види угод та відповідальність сторін при посередницькій діяльності у сфері товарообігу 9 Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність 9.1 Місце та роль інформаційно-консультаційних центрів на товарному ринку 9.2 Завдання та функції маркетингово-збутових центрів 9.3 Джерела маркетингової інформації та методи її збору. Основні засоби інформаційної діяльності та специфіка їх застосування 9.4 Ефективність інформаційних та організаційно-комерційних послуг 10. Роздрібна торгівля 10.1 Поняття та економічна сутність роздрібної торгівлі у системі маркетингу 10.2 Нормативно-правові засади діяльності суб’єктів роздрібної торгівлі 10.3 Види та основні правила роботи підприємств роздрібної торгівлі 11. Лізинг 11.1 Сутність лізиніу як економічної категорії 11.2 Основні види лізингових угод та їх специфічні риси 11.3 Економічні засади лізингових угод 12. Персональний продаж 12.1 Персональний продаж: форми та особливості 12.2 Система розрахункових та нормативних показників аналізу діяльності торгового персоналу 13. Практикум з інфраструктури товарного ринку 13.1 Тести 13.2 Схеми 13.3 Завдання 13.4 Кейс 13.5 Кросворд 13.6 Контрольні питання СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК А

Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з практичним маркетингом.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха