Маркетингова цінова політика : Навчальний посібник / Мельник Л. Г., Карінцева Л. В., Старченко Л. В.
Language: українська ; of original work, українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Суми : ТОВ "ВТД "Університетська книга ", 2007Description: 240 с.ISBN: 978-966-680-324-8.Classification: 65.9(4Укр)290-2я73Contents note: Вступ -- 4 Частина І ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Основні засади методології та механізм ціноутворення -- 8 2. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу -- 19 3. Види та функції цін -- 30 4. Механізм ціноутворення та формування цінової політики -- 39 5. Формування цінової політики -- 57 6. Фактори маркетингового ціноутворення -- 66 7. Концепції ціноутворення в системі маркетингу -- 74 8. Ціна як інструмент маркетингової політики -- 79 9. Маркетингове дослідження в процесі реалізації цінової політики -- 89 10. Маркетингові стратегії цін -- 100 11. Помилки і ризики у встановленні ціни -- 111 12. Правове регулювання ціноутворення в Україні -- 128 Частина II ПРАКТИКУМ Тема 1. Основні засади методології та механізм ціноутворення -- 138 Тема 2. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу -- 145 Тема 3. Механізм ціноутворення -- 152 Тема 4. Види та функції цін -- 159 Тема 5. Формування цінової політики -- 168 Тема 6. Фактори маркетингового ціноутворення -- 175 Тема 7. Концепції ціноутворення в системі маркетингу -- 182 Тема 8. Ціна як інструмент маркетингової політики -- 188 Тема 9. Маркетингове дослідження в процесі реалізації цінової політики -- 194 Тема 10. Маркетингові стратегії цін -- 204 Тема 11. Помилки і ризик у встановленні ціни -- 210 Тема 12. Правове регулювання ціноутворення в Україні -- 216 Список літератури -- 222 Глосарій -- 223 Українсько-російсько-англійський словник -- 235 Abstract: У навчальному посібнику розкривається механізм формування цін на товари та послуги , розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки , аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни . Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики та обґрунтування цінової стратегії підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Для студентів , аспірантів вищих навчальних закладів освіти , викладачів економічних спеціальностей ,. службовців різного рівня , а також для тих , кого цікавлять проблеми економіки та маркетингу . . Item type: Навчальні виданняCurrent library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 658.8.03(075.8) / М48 (Browse shelf(Opens below)) | Available (Немає обмежень доступу) | 41683-008686 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 658.8.03(075.8) / М48 (Browse shelf(Opens below)) | Available (Немає обмежень доступу) | 41683-008685 |
Вступ 4 Частина І ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Основні засади методології та механізм ціноутворення 8 2. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу 19 3. Види та функції цін 30 4. Механізм ціноутворення та формування цінової політики 39 5. Формування цінової політики 57 6. Фактори маркетингового ціноутворення 66 7. Концепції ціноутворення в системі маркетингу 74 8. Ціна як інструмент маркетингової політики 79 9. Маркетингове дослідження в процесі реалізації цінової політики 89 10. Маркетингові стратегії цін 100 11. Помилки і ризики у встановленні ціни 111 12. Правове регулювання ціноутворення в Україні 128 Частина II ПРАКТИКУМ Тема 1. Основні засади методології та механізм ціноутворення 138 Тема 2. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу 145 Тема 3. Механізм ціноутворення 152 Тема 4. Види та функції цін 159 Тема 5. Формування цінової політики 168 Тема 6. Фактори маркетингового ціноутворення 175 Тема 7. Концепції ціноутворення в системі маркетингу 182 Тема 8. Ціна як інструмент маркетингової політики 188 Тема 9. Маркетингове дослідження в процесі реалізації цінової політики 194 Тема 10. Маркетингові стратегії цін 204 Тема 11. Помилки і ризик у встановленні ціни 210 Тема 12. Правове регулювання ціноутворення в Україні 216 Список літератури 222 Глосарій 223 Українсько-російсько-англійський словник 235
У навчальному посібнику розкривається механізм формування цін на товари та послуги , розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки , аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни . Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики та обґрунтування цінової стратегії підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Для студентів , аспірантів вищих навчальних закладів освіти , викладачів економічних спеціальностей ,. службовців різного рівня , а також для тих , кого цікавлять проблеми економіки та маркетингу .
There are no comments on this title.