Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи психології та педагогіки : Навчальний посібник / Лозниця В. С.

Основний автор-особа: Автор, Лозниця, В. С., Віктор СтефановичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : КНЕУ, 2001Опис: 288 с.ISBN: 966-574-207-8.Класифікація: 88.3Примітки про зміст: Розділ 1. Зв’язок між психологією та педагогікою. Психолого-педагогічпий цикл дисциплін -- 3 1.1. Зв’язок між психологією та педагогікою -- 3 1.2. Структура та основні завдання психологічних дисциплін -- 4 1.3. Педагогічні дисципліни -- 10 1.4. Зв’язок педагогіки з іншими науками -- 12 Розділ 2. Поняття про психологію. Мозок, психіка, поведінка людини -- 17 2.1. Поня ття про психологію -- 17 2.2. Мозок, його будова і функції -- 18 2.3. Психіка, сигнальні системи, поведінка людини -- 23 2.4. Свідомість та її характеристики, несвідоме, підсвідоме, надсвідоме -- 24 2.5. Про можливості створення штучного інтелекту -- 27 Розділ 3. Основні психічні стани, їх перебіг та класифікація -- 34 3.1. Поняття про психічні стани -- 34 3.2. Характеристика емоцій -- 34 3.3. Афективний стан та афект -- 35 3.4. Настрій: емоційне забарвлення поведінки і діяльності -- 37 3.5. Стресовий стан та його перебіг -- 39 3.6. Фрустрація як дезорганізація свідомості та діяльності -- 39 3.7. Основні емоційні стани -- 40 3.8. Інші психічні стани, пов’язані з фізіологією людини -- 42 Розділ 4. Психічні процеси та вольова сфера особистості -- 57 4.1. Увага як форма психічної діяльності людини: фізіологічний та психологічний механізми, мимовільна, довільна та післядовільна увага -- 57 4.2. Відчуття як психічний пізнавальний процес -- 60 4.3. Сприйняття та його сутність -- 64 4.4. Пам’йть, теорії пам’яті, види та процеси пам’яті -- 69 4.5. Мислення як аналітико-синтетична діяльність мозку -- 74 4.6. Воля та вольові дії у структурі особистості -- 77 Розділ 5. Властивості особистості -- 93 5.1. Історичні аспекти вчення про темперамент -- 93 5.2. Дослідження І. П. Павлова про чотири основні типи нервової системи -- 94 5.3. Концепція Г. Айзенка про екстравертованість, інтровертованість і невротизм як основні параметри особистості -- 100 5.4. Типологічні теорії особистості -- 101 5.5. Основні компоненти особистості -- 105 5.6. Активність особистості та самоуправління -- 108 5.7. Акцентуація особистості -- 111 Розділ 6. Вікові особливості розвитку психіки -- 131 6.1. Етапи розвитку життя людини -- 131 6.2. Характеристика періоду раннього дитинства до трьох років -- 133 6.3. Психофізіологічна характеристика дітей дошкільного віку (З—6 років) -- 133 6.4. Особливості препубертатного періоду (психолого-соціальні та фізіологічні аспекти) -- 134 6.5. Розвиток психіки в пубертатний і юнацький період -- 136 6.6. Зрілий вік -- 139 6.7. Пресенільний період -- 140 6.8. Сенільний період і період старіння -- 141 Розділ 7. Освіта в культурі людства -- 145 7.1. Співвідношення між культурою та освітою -- 145 7.2. Ретроспектива розвитку освітніх систем і шкіл -- 147 7.3. Історичні аспекти розвитку освіти в Україні -- 152 7.4. Освіта в Україні: мета, принципи, структура, заклади освіти -- 159 7.5. Вища освіта в Україні -- 163 7.6. Наукові ступені і вчені звання в Україні -- 180 Розділ 8. Педагогіка як наука про освіту -- 194 8.1. Предмет і завдання педагогіки -- 194 8.2. Основні методи дослідження -- 195 8.3. Цілі виховання -- 197 8.4. Принципи виховання -- 197 8.5. Методи виховання -- 198 8.6. Стратегії виховання -- 199 8.7. Психологічна сутність самовиховання -- 200 8.8. Індивідуалізація виховної роботи -- 202 8.9. Особливості перевиховання школярів -- 204 8.10. Навчання: викладання таучіння -- 206 8.11. Закони, закономірності та принципи навчання -- 209 8.12. Характеристика окремих принципів навчання -- 211 8.13. Зміст освіти -- 220 8.14. Контроль навчання -- 223 8.15. Види навчання -- 229 8.16. Методи навчання -- 231 8.17. Форми організації занять -- 237 Розділ 9. Університет і педагогічна освіта -- 258 9.1. Місце і значення педагогіки в системі університетської освіти -- 258 9.2. Світові освітні системи, структура університетів, педагогічна освіта -- 260 9.3. Вітчизняний досвід і проблеми розвитку педагогічної освіти у непрофільних університетах -- 280 Правильні відповіді на дидактичні тести -- 285 Анотація: У посібнику розглядаються механізми психічних явищ і поведінки людини, психічні стани, пізнавальні процеси, властивості особистості, вікові особливості розвитку пстхіки. Висвітлено основи Виховання і дидактики,завдання і структура освіти, організація вищої школи в Україні та університетських систем у розвинутих країнах світу. Розроблено завдання для закріплення теоретичного матеріалу, теми самостійних робіт, дидактичні тести до розділів. Для студентів заочної та денної форм навчання, викладачів та вчителів, слухачів та фахівців, які пргануть самостійно поглибити знання з дисципліни "Основи психології та педагогіки".. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9+37.013(075.8) / Л72 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-008738
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9+37.013(075.8) / Л72 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-008737
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9+37.013(075.8) / Л72 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-008736
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9+37.013(075.8) / Л72 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-008735
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9+37.013(075.8) / Л72 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-008734

Розділ 1. Зв’язок між психологією та педагогікою. Психолого-педагогічпий цикл дисциплін 3 1.1. Зв’язок між психологією та педагогікою 3 1.2. Структура та основні завдання психологічних дисциплін 4 1.3. Педагогічні дисципліни 10 1.4. Зв’язок педагогіки з іншими науками 12 Розділ 2. Поняття про психологію. Мозок, психіка, поведінка людини 17 2.1. Поня ття про психологію 17 2.2. Мозок, його будова і функції 18 2.3. Психіка, сигнальні системи, поведінка людини 23 2.4. Свідомість та її характеристики, несвідоме, підсвідоме, надсвідоме 24 2.5. Про можливості створення штучного інтелекту 27 Розділ 3. Основні психічні стани, їх перебіг та класифікація 34 3.1. Поняття про психічні стани 34 3.2. Характеристика емоцій 34 3.3. Афективний стан та афект 35 3.4. Настрій: емоційне забарвлення поведінки і діяльності 37 3.5. Стресовий стан та його перебіг 39 3.6. Фрустрація як дезорганізація свідомості та діяльності 39 3.7. Основні емоційні стани 40 3.8. Інші психічні стани, пов’язані з фізіологією людини 42 Розділ 4. Психічні процеси та вольова сфера особистості 57 4.1. Увага як форма психічної діяльності людини: фізіологічний та психологічний механізми, мимовільна, довільна та післядовільна увага 57 4.2. Відчуття як психічний пізнавальний процес 60 4.3. Сприйняття та його сутність 64 4.4. Пам’йть, теорії пам’яті, види та процеси пам’яті 69 4.5. Мислення як аналітико-синтетична діяльність мозку 74 4.6. Воля та вольові дії у структурі особистості 77 Розділ 5. Властивості особистості 93 5.1. Історичні аспекти вчення про темперамент 93 5.2. Дослідження І. П. Павлова про чотири основні типи нервової системи 94 5.3. Концепція Г. Айзенка про екстравертованість, інтровертованість і невротизм як основні параметри особистості 100 5.4. Типологічні теорії особистості 101 5.5. Основні компоненти особистості 105 5.6. Активність особистості та самоуправління 108 5.7. Акцентуація особистості 111 Розділ 6. Вікові особливості розвитку психіки 131 6.1. Етапи розвитку життя людини 131 6.2. Характеристика періоду раннього дитинства до трьох років 133 6.3. Психофізіологічна характеристика дітей дошкільного віку (З—6 років) 133 6.4. Особливості препубертатного періоду (психолого-соціальні та фізіологічні аспекти) 134 6.5. Розвиток психіки в пубертатний і юнацький період 136 6.6. Зрілий вік 139 6.7. Пресенільний період 140 6.8. Сенільний період і період старіння 141 Розділ 7. Освіта в культурі людства 145 7.1. Співвідношення між культурою та освітою 145 7.2. Ретроспектива розвитку освітніх систем і шкіл 147 7.3. Історичні аспекти розвитку освіти в Україні 152 7.4. Освіта в Україні: мета, принципи, структура, заклади освіти 159 7.5. Вища освіта в Україні 163 7.6. Наукові ступені і вчені звання в Україні 180 Розділ 8. Педагогіка як наука про освіту 194 8.1. Предмет і завдання педагогіки 194 8.2. Основні методи дослідження 195 8.3. Цілі виховання 197 8.4. Принципи виховання 197 8.5. Методи виховання 198 8.6. Стратегії виховання 199 8.7. Психологічна сутність самовиховання 200 8.8. Індивідуалізація виховної роботи 202 8.9. Особливості перевиховання школярів 204 8.10. Навчання: викладання таучіння 206 8.11. Закони, закономірності та принципи навчання 209 8.12. Характеристика окремих принципів навчання 211 8.13. Зміст освіти 220 8.14. Контроль навчання 223 8.15. Види навчання 229 8.16. Методи навчання 231 8.17. Форми організації занять 237 Розділ 9. Університет і педагогічна освіта 258 9.1. Місце і значення педагогіки в системі університетської освіти 258 9.2. Світові освітні системи, структура університетів, педагогічна освіта 260 9.3. Вітчизняний досвід і проблеми розвитку педагогічної освіти у непрофільних університетах 280 Правильні відповіді на дидактичні тести 285

У посібнику розглядаються механізми психічних явищ і поведінки людини, психічні стани, пізнавальні процеси, властивості особистості, вікові особливості розвитку пстхіки. Висвітлено основи Виховання і дидактики,завдання і структура освіти, організація вищої школи в Україні та університетських систем у розвинутих країнах світу. Розроблено завдання для закріплення теоретичного матеріалу, теми самостійних робіт, дидактичні тести до розділів. Для студентів заочної та денної форм навчання, викладачів та вчителів, слухачів та фахівців, які пргануть самостійно поглибити знання з дисципліни "Основи психології та педагогіки".

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха