Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Дистанційне навчання: умови застосування : Дистанційний курс / Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротенко Н.Г.

Основний автор-особа: Автор, Кухаренко, В. М.Альтернативний автор-особа: Автор, Рибалко, О. В., Олена Володимирівна; Автор, Сиротенко, Н. Г.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 3-є вид.Вихідні дані: Харків : Торсінг, 2002Опис: 320 с.ISBN: 966-670-011-5 ; 966-7661-88-1.Класифікація: 74.202.4Примітки про зміст: 1. Що ТАКЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ? -- 4 2. У ЧОМУ Ж ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ? -- 5 3. Хто МОЖЕ НАВЧАТИСЯ ДИСТАНЦІЙНО? -- 6 4. Що ТАКЕ ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС? -- 8 5. Як СТАТИ ДИСТАНЦІЙНИМ СТУДЕНТОМ? -- 10 6. Правила мережевого етикету -- 11 7. Методика вивчення дистанційного курсу -- 16 1. ІНТЕРНЕТ І СУСПІЛЬСТВО -- 18 1.1 Особливості інтернет в СНД -- 18 1.2 інформаційна культура -- 24 1.3 Сучасна освіта -- 28 1.4 Безперервна освіта -- 29 1.5 Відкрите навчання -- 35 1.6 Віртуальна освіта та віртуальний університет -- 38 1.7 Освіта 21 століття -- 44 Дистанційне навчання у Європі -- 48 Дистанційне навчання у СІЛА -- 50 2. ПОНЯТТЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ОСВІТИ -- 53 2.1 Сучасні визначення дистанційного навчання -- 53 2.2 Мотивація в інтернет -- 57 2.3 Визначення дистанційного навчання -- 60 2.4 Характерні риси дистанційного навчання -- 63 2.5 Принципи дистанційного навчання -- 65 2.6 Якість дистанційного навчання -- 67 2.7 Мета і завдання системи дистанційної освіти -- 70 2.8 Рівні навчальних програм -- 75 2.9 Види забезпечення дистанційного навчання -- 77 2.10 Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання -- 77 2.11 Дидактичні особливості телекомунікацій .83 2.12 інформація про дослідження у дистанційному навчанні -- 86 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ -- 91 3.1 Система процесу навчання -- 91 3.2 Компоненти процесу навчання -- 93 3.3 Педагогічна технологія -- 95 3.4 Дидактика, її категорії та принципи -- 97 3.5 Керування процесом засвоєння знань та методи навчання -- 100 3.6 Сучасні погляди на пізнання і навчання -- 111 3.7 Самостійна пізнавальна діяльність -- 113 3.8 Приклади існуючих технологій навчання -- 121 3.9 Організаційні форми навчання (альтернативні технології навчання) -- 129 3.10 Викладач у сфері освіти -- 139 4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПИТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ -- 146 4.1 Принципи дистанційного навчання -- 146 4.2 Дистанційне навчання як активізація мислення -- 152 4.3 Мотивація як аспект розвитку особистості у дистанційному навчанні -- 157 4.4 Самостійне здобуття знань -- 159 4.5 Види спілкування -- 160 4.6 Зворотний зв’язок -- 163 4.7 Особистий вплив викладача -- 166 4.8 Якість навчання та здатність до нього -- 171 4.9 Викладач у системі дистанційного навчання -- 172 4.10 Можливості тексту у дистанційному навчанні -- 175 4.11 Навчальне завдання -- 181 4.12 Активні методи навчання -- 184 4.13 Психологічні бар’єри дистанційного навчання -- 188 4.14 Критерії ефективності при особисто-орієнтованому підході -- 191 4.15 Організація контролю при дистанційному навчанні -- 197 4.16 Стратегії дистанційного навчання -- 199 5. СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ -- 203 5.1 Гарна програма — це гарна програма -- 203 5.2 Про створення дистанційного курсу -- 208 5.3 Планування -- 209 5.4 Розробка дистанційного курсу -- 213 5.5 Структура курсу -- 221 5.6 Гіпермедіа у навчальному процесі -- 224 5.7 Модульність -- 227 5.8 Особливості розробки курсу -- 230 5.9 Рекомендації до оформлення курсу (дизайн) -- 251 5.10 Авторські права -- 259 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ -- 265 6.1 Кадрове забезпечення дистанційного навчання -- 265 6.2 Особливості політики навчального закладу у дистанційному навчанні -- 270 6.3 Рекомендації до концепції дистанційного навчання -- 273 6.4 Організація дистанційного навчання в МЕСІ -- 280 6.5. Характеристика дистанційного студента -- 283 6.6 Тьютор-оргAHI3ATOP ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ -- 288 ЛІТЕРАТУРА -- 300 ДОДАТОК. КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ -- 306 Анотація: Навчальний посібник є однією із складових частин дистанційного курсу «Дистанційне навчання», що складається з навчальних програм % та електронного курсу, розміщеного на сервері Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». У навчальному посібнику розглянуто місце Інтернет у сучасному суспільстві, наведено визначення відкритого, дистанційного та віртуального навчання та їх особливості, висвітлено психолого-педагогічні аспекти навчання, технологію створення та проведення дистанційного курсу. Призначено для студентів навчальних закладів різного рівня.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 371.3 / К95 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007730

1. Що ТАКЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ? 4 2. У ЧОМУ Ж ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ? 5 3. Хто МОЖЕ НАВЧАТИСЯ ДИСТАНЦІЙНО? 6 4. Що ТАКЕ ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС? 8 5. Як СТАТИ ДИСТАНЦІЙНИМ СТУДЕНТОМ? 10 6. Правила мережевого етикету 11 7. Методика вивчення дистанційного курсу 16 1. ІНТЕРНЕТ І СУСПІЛЬСТВО 18 1.1 Особливості інтернет в СНД 18 1.2 інформаційна культура 24 1.3 Сучасна освіта 28 1.4 Безперервна освіта 29 1.5 Відкрите навчання 35 1.6 Віртуальна освіта та віртуальний університет 38 1.7 Освіта 21 століття 44 Дистанційне навчання у Європі 48 Дистанційне навчання у СІЛА 50 2. ПОНЯТТЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ОСВІТИ 53 2.1 Сучасні визначення дистанційного навчання 53 2.2 Мотивація в інтернет 57 2.3 Визначення дистанційного навчання 60 2.4 Характерні риси дистанційного навчання 63 2.5 Принципи дистанційного навчання 65 2.6 Якість дистанційного навчання 67 2.7 Мета і завдання системи дистанційної освіти 70 2.8 Рівні навчальних програм 75 2.9 Види забезпечення дистанційного навчання 77 2.10 Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання 77 2.11 Дидактичні особливості телекомунікацій .83 2.12 інформація про дослідження у дистанційному навчанні 86 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ 91 3.1 Система процесу навчання 91 3.2 Компоненти процесу навчання 93 3.3 Педагогічна технологія 95 3.4 Дидактика, її категорії та принципи 97 3.5 Керування процесом засвоєння знань та методи навчання 100 3.6 Сучасні погляди на пізнання і навчання 111 3.7 Самостійна пізнавальна діяльність 113 3.8 Приклади існуючих технологій навчання 121 3.9 Організаційні форми навчання (альтернативні технології навчання) 129 3.10 Викладач у сфері освіти 139 4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПИТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 146 4.1 Принципи дистанційного навчання 146 4.2 Дистанційне навчання як активізація мислення 152 4.3 Мотивація як аспект розвитку особистості у дистанційному навчанні 157 4.4 Самостійне здобуття знань 159 4.5 Види спілкування 160 4.6 Зворотний зв’язок 163 4.7 Особистий вплив викладача 166 4.8 Якість навчання та здатність до нього 171 4.9 Викладач у системі дистанційного навчання 172 4.10 Можливості тексту у дистанційному навчанні 175 4.11 Навчальне завдання 181 4.12 Активні методи навчання 184 4.13 Психологічні бар’єри дистанційного навчання 188 4.14 Критерії ефективності при особисто-орієнтованому підході 191 4.15 Організація контролю при дистанційному навчанні 197 4.16 Стратегії дистанційного навчання 199 5. СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ 203 5.1 Гарна програма — це гарна програма 203 5.2 Про створення дистанційного курсу 208 5.3 Планування 209 5.4 Розробка дистанційного курсу 213 5.5 Структура курсу 221 5.6 Гіпермедіа у навчальному процесі 224 5.7 Модульність 227 5.8 Особливості розробки курсу 230 5.9 Рекомендації до оформлення курсу (дизайн) 251 5.10 Авторські права 259 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 265 6.1 Кадрове забезпечення дистанційного навчання 265 6.2 Особливості політики навчального закладу у дистанційному навчанні 270 6.3 Рекомендації до концепції дистанційного навчання 273 6.4 Організація дистанційного навчання в МЕСІ 280 6.5. Характеристика дистанційного студента 283 6.6 Тьютор-оргAHI3ATOP ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 288 ЛІТЕРАТУРА 300 ДОДАТОК. КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ 306

Навчальний посібник є однією із складових частин дистанційного курсу «Дистанційне навчання», що складається з навчальних програм % та електронного курсу, розміщеного на сервері Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». У навчальному посібнику розглянуто місце Інтернет у сучасному суспільстві, наведено визначення відкритого, дистанційного та віртуального навчання та їх особливості, висвітлено психолого-педагогічні аспекти навчання, технологію створення та проведення дистанційного курсу. Призначено для студентів навчальних закладів різного рівня.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха