Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / голов. ред. Олійник В. В. ; ред. кол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 13(26)

Piece-Analytic Level: Нормативно-правове забезпечення практичної підготовки молодших спеціалістів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах І II рівнів акредитації, с.21 • Букач Μ. М. , Взаємодія громадської організації «Освітній центр "Університет третього віку" з Інститутами освіти та культури», с. 24 • Бурлаєнко Т. І , У пошуку шляхів формування економічної компетентності майбутніх менеджерів, с. 32 • Веліховська А. Б. , Дидактичні засади формування навчального середовища засобами мережевих сервісів, с.40 • Гаврилишена О. О. , Концептуальні основи громадсько спрямованого управління та технологія його впровадження у загальноосвітній навчальний заклад, с.48 • Гельбак А. М. , Фасилітаторство педагога як умова позитивної переорієнтації на сучасний освітній простір, с. 56 • Горяна Л. Г. , Сутність методики підготовки педагогічних працівників зо управління впровадженням здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти, с.58 • Демченко Ю. М. , До питання формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики, с.66 • Ілляхова М. В. , Значення креативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти, с.70 • Клименюк Н. В. , Підтримка соціальної активності слухачів «Університету третього віку» в умовах бібліотеки, с.73 • Коваль І. В. , Методологічні принципи професійної підготовки студентів педколеджу, с.76 • Костюк Д. А. , Операційно-діяльнісний критерій як елемент оцінювання сформованої фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства, с.78 • Кочерга Є. В. , Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів, с. 86 • Кошіль В. I. , Аналіз нормативно-правового забезпечення діяльності недержавних установ сфери соціального захисту дітей та молоді, с.89 • Кулик О. Є. , Аналіз побудови моделі управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій, с. 101 • Литвиненко С. В. , Виробнича практика в системі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників в умовах вищої школи, с.112 • Мінда Л. 3. , Неперервне професійне зростання педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти, с.115 • Морозова Μ. Е. , Формування системи ефективного управління персоналом у вищих навчальних закладах, с.119 • Муранова Η. П. , Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі ..., с.128 • Пашков А. П., Нападовська Л. А. , Тенденції та новаторство в освіті, с.138 • Покроєва Л. Д. , Розвивальне середовище як умова безперервності педагогічної освіти, с.142 • Пугачова Η. Г., Глемботцька О. П. , З досвіду застосування психолого- педагогічних та організаційних умов соціального партнерства в професійному навчанні молодших спеціалістів із права, с.148 • Свердлик Η. П. , Зміст і форми психолого-педагогічного супроводу управ¬лінської діяльності методистів районного відділу освіти до впровадження здоров’язбережувальних технологій в закладах освіти, с.153 • Стремецька В. О., Теоретичне обгрунтування викладання англійської мови слухачам «Університету третього віку», с.156 • Федорець В. М. , Актуалізація профілактики ревматизму в контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури, с.159 • Федорець В. М. , Системні та онтологічні аспекти профілактики ревматизму в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури, с.161 • Федулова Л. І. , Розвиток вищої освіти в контексті тенденцій реалізації інноваційної політики Європейського союзу , с.179 • Філіпович А. Ю. , Особливості виховання молоді з точки зору куратора навчальної групи в умовах соціалізації суспільства, с.182 • Черепкова О. В. , Державне управління як галузь знань та наукова галузь в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку , с. 186 • Швидун В. М. , Механізми управління післядипломною педагогічною освітою в країнах Західної Европи, с.192 • Штангей С. В. , Становлення післядипломної освіти XXI століття в Україні як об’єкту наукових досліджень, с.195Secondary Author: Головний редактор, Олійник, В. В., Віктор ВасильовичLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : АТОПОЛ, 2015Description: 203 с.ISBN: 2218-7650.Classification: 74р.я43+88я43Abstract: У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.. Item type: Матеріали конференцій
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 37.013+159.9 / В53 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-009027

У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha