Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / гол. ред. Олійник О. О. ; редкол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 14(27)

Piece-Analytic Level: Барабані О. Д, Глинянюк Я. В. , Формування лідерських якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду розроблення та впровадження спеціальної програми навчання для керівників), с.7 • Бевз Г. М., Вірковський В. П., Корець А.Й. , Моделі аналізу надання освітніх послуг для дітей в умовах децентралізації, с.22 • Еулгакова Т. М., Методи і засоби художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх школах України другої половини XX століття, с.32 • Дмшнртко Г. А., Саюдков В. Т. , Інноваційна методологія модернізації національної системи освіти в контексті ідеології еколюдиноценгризму ......., с.41 • Кириченко 1.1., Байрак А. О. , Розвиток державного управління як галузі освіти — шлях до підготовки управлінської еліти , с.52 • Кравченко Г. Ю. , Забезпечення якості адаптивного управління розвитком кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти , с.63 • Лук’яненко Г. В. , Прогностичний аналіз морального виховання старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України другої половини XX століття, с.73 • Майстренко Т. В. , Теоретичні аспекти розвитку неперервної освіти педагогів , с.82 • Махотин Д. А. , Перспективи развития технологического образования в России , с.91 • Молчанова А. О. , Педагогічні аспекти підготовки конкурентоздатного фахівця в умовах післядипломної освіти: концептуальні засади, с.101 • Наконечна Я. В. , Організаційна культура як соціально-психологічне явище , с.111 • СіданічІ.Л. , Гуманізація духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі: внесок В. О. Сухомлинського, с.123 • Скринник М. І. , Парадигмальні засади психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників, с.136 • Федорець В. М. , Аналіз ідеологічних і методичних передумов розвитку неврозу в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури, с.146 • Черпак Ю. В. , Вітчизняні з’їзди з освіти як вияв консолідації педагогічної громадськості у розвитку фізичного виховання дітей та молоді (кінець XIX - початок XX ст.), с.176 • Шалашова М. М. , Профессиональное развитие педагогических работников: сложившаяся практика и пути модернизации, с.188 • Бевз Г.М. , Теоретичний аналіз підходів до вивчення сім’ї' замінного догляду за дитиною як праці, с. 197 • Жебєлєва П. В. , Аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння феномену «соціально-психологічне проектування» , с.206 • Зоріна В. І. , Аналіз результатів емпіричного дослідження особистісного розвитку підлітка в залежності від ідеального образу дорослого, с.218 • Пастух Л. В. , Особливості поведінкової складової сенситивності практичних психологів системи освіти , p.230 • Торба Н. Г. , Антиінноваційні бар’єри у професійній діяльності педагога та шляхи їх подолання, с.241 • Філь О. А. , Психологічна культура конкуренції фахівців, p.250Secondary Author: Головний редактор, Олійник, В. В., Віктор ВасильовичLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : Аполол Груп, 2015Description: 260 с.ISBN: 2218-7650.Classification: 74р.я43+88я43Abstract: У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.. Item type: Матеріали конференцій
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 37.013+159.9 / В53 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-009025

У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha