Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / гол. ред. Олійник О. О. ; редкол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 12(25)

Piece-Analytic Level: Бажан С. П. , Проблеми практичної підготовки молодших спеціалістів іехнічних спеціальностей у вищих навчальних закладах I—II рівнів акредитації, с.7 • Братищенко І. В. , Управлінське консультування керівників навчальних шкладів як інструмент впровадження здоров’язбережувальних техно¬логій у навчально-виховний процес, с.17 • Василашко І. П. , Структура здоров'я збережувальної компетентності вчителів основ здоров'я та моніторинг як метод її розвитку в післядипломній педагогічній освіті, с.26 • Грабовський П. П. , Дидактична модель розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів у системі післядипломної педагогічної освіти, с.39 • Драч І.І. , Компетентнісно-контекстна модель організації навчального процесу у ВНЗ, с.50 • Єльникова Г. В., Мельник В. К., Чернуха-Гадзецька К.М, Модель підготовки керівників районного і шкільного рівнів до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу, с.59 • Зінчук Н. А., Конкурентоспроможність закладів післядипломної педа¬гогічної освіти як предмет наукового осмислення , с.69 • Катюк Я. Л. , Психолого-андрагогічні умови розвитку професійної компетентності працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації, с.80 • Колпаков В. М. , Самоменеджмент як фактор підготовки людини до життя в сучасному суспільстві, с.90 • Морозова М. Е. , Актуальність системи мотивації працівників як невід’ємної складової кадрової політики вищих навчальних закладів ...., с.105 • Оліфіра Л.М. , Тренінг як прогресивна технологія розвитку професійної управлінської компетентності керівників освіти, с. 116 • Федорець В. М. , Теоретичні передумови використання архетипічної психології для вдосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури , с.128 • Бондарчук О. І. , Особистісна готовність майбутніх психологів до попередження конфліктів у професійній діяльності: сутність і умови розвитку, с.153 • Грись А. М. , Методологічні підходи до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми, с.163 • КононецьМ.О. , Гендерні особливості прояву професійної моральності підприємцями, с.174 • Кот В.Г. , фактори задоволення професійною діяльністю працівників рекламної сфери, с.185 • Кучеренко Е. В. , Свідоме та надсвідоме «Я» як рівні самосвідомості особистості в практиці психосинтезу, с.196 • Москальова А. С. , Професійний розвиток як функція професійних криз керівників загальноосвітніх навчальних закладів, с.207 • Нежинська О. О. , Гендерна толерантність як чинник особистісного розвитку підлітків, с.218 • Пінчук Н. І. , Особливості розвитку психологічної готовності керівників освітніх організацій до формування позитивного іміджу, с.227 • Полякова В. І. , Гендерна толерантність педагогічних працівників: основні концептуальні підходи до дослідження, с.237 • Філь О. А. , Технологія психологічної підготовки керівників до забезпечення конкурентоздатності освітніх організацій в умовах змін, с.248Secondary Author: Головний редактор, Олійник, В. В., Віктор ВасильовичLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : Аполол Груп, 2014Description: 258 с.ISBN: 2218-7650.Classification: 74р.я43+88я43Abstract: У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетеїггностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.. Item type: Матеріали конференцій
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетеїггностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha