Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / гол. ред. Олійник О. О. ; редкол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 15(28)
Аналітична одиниця: Братищенко І.В.. , Особливості управління професійним розвитком учителів загальноосвітнього навчального закладу засобами проектних технологій, с.7 • Братко М. В. , Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991- початок XXI ст.): вектори розвитку, с.17 • Горяна Л. Г. , Підготовка педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти, с.32 • Забродська Л. М., Аутсорсинг — один із напрямів стратегічного розвитку інструментів сучасного менеджменту, с.44 • Заславська С. І., Шляхи вдосконалення підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійної освіти , с.63 • Касьян С. П., Рябова З. В., Методика оцінки ефективності роботи . і ріпники закладів післядипломної педагогічної освіти з використанням системи електронного документообігу, с.75 • Красильник Ю.С., Особливості реалізації технології контекстного навчання в начальних закладах післядипломної педагогічної освіти .... , с.86 • Луніна В. Ю., Моделювання розвитку творчого потенціалу вчителя наоснові роботи Центру освітніх інновацій закладу післядипломної педагогічної освіти, с.96 • Маслов В. І., Ситар І. В, Головні структурні складові наукових досліджень педагогічних систем, с.108 • Рябова 3. В. , Маркетингове управління як соціально-педагогічна технологія управління системою післядипломної педагогічної освіти, с.123 • Ситніков О. П. , Неперервна освіта - парадигма XXI століття, с.134 • Сіданіч І. Л., Управління впровадженням духовно-морального компонента в систему магістерської підготовки майбутніх викладачів її спеціалізації «Християнська педагогіка у вищій школі», с.144 • Степашко В. О. , Механізми демократизації національної системи управління якістю вищої освіти, с.157 • Бевз Г. М., Вивчення системи замінних сімей для дітей в просторі кроскультурних досліджень: психологічні аспекти, с.169 • Бондарчук О. І., Психологічні засади розвитку ціннісно-смислової сфери керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти, с.178 • Брюховецька О. В., Психологічні особливості аутотолерантності як одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, с.189 • Давидова О. В., Специфіка педагогічної діяльності вчителя та особливості її розвитку, с.200 • Інжиєвська Л. А., Теоретична модель особистісно-професійного розвитку майбутніх психологів засобами арт-терапії і можливості її застосування, с.214 • Мусаелян О. М, Теоретико-методичні засади дослідження особливостей аутогресивної поведінки студентської молоді, с.226 • Нежинська О. О., Тименко В. М., Використання коучингу в системі вищої освіти України, с.236 • Торба Н. Г., Професійна самовизначеність та вибір професії майбутнього фахівця, с.246 • Хілько С. О., Модель формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів, с.254 • Шевченко С. В., Сучасні уявлення про феномен довіри до себе, с.264 Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Аполол Груп, 2015Опис: 275 с.ISBN: 2218-7650.Класифікація: 74р.я43+88я43Анотація: У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетеїггностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.. Тип одиниці: Матеріали конференційПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 37.013+159.9 / В53 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-009020 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.013(076) / М33 Інформаційна культура особистості, навчально-методичний посібник | 37.013+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 13(26) | 37.013+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 14(27) | 37.013+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 15(28) | 37.013+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 10(23) | 37.013+159.9(075.8) / Б73 Педагогика и психология, учебное пособие 3-е издание, стереотипное | 37.013+159.9(075.8) / Б73 Педагогика и психология, учебное пособие 3-е издание, стереотипное |
У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетеїггностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.