Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / голов. ред. Олійник В. В. ; ред. кол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 10(23)

Piece-Analytic Level: Бирка Μ. Ф. , Неперервна освіта вчителів природничо-математичних дисциплін у країнах співдружності незалежних держав, c.7 • Бугайчук К. Л. , Дистанційне та електронне навчання: сутність, особливості, співвідношення, c.17 • Жижко О. А. , Особливості управління професійною освітою маргінальних груп населення як компонента заходів соціального захисту в Мексиці, c.28 • Ілляхова М. В. , Сутність та специфіка креативної діяльності у системі неперервної освіти , c.37 • Ковальчук І. М. , Сутність та зміст професійно значущих якостей вчителя технології, c.47 • Колпаков В. М., Концептуально-технологические основи развития стратегического мьішления, c.62 • Кравчинська Т. С. , Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: основні теоретичні підходи , c.77 • Куценко В. М., Олійник В. В. , Управління освітою — важливий чинник інноваційного економічного розвитку України , c.88 • Ляхоцький В. П. , Післядипломна педагогічна освіта: у пошуку новітніх технологій, c.100 • Наливайко Г. В. , Формування самоосвітньої компетентності у студентів майбутніх менеджерів освіти, c.114 • Олійник В. В. , Післядипломна освіта в контексті глобалізаційних змін сучасного світу, c.124 • Рябова З. В. , Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу, c.134 • Базиленко А. К., Особливості ціннісного компонента соціальної активності студентської молоді, c.155 • Бантишева О. О., Основні підходи до дослідження проблеми схильності особистості до віктимної поведінки, c.164 • Бондарчук О. І. , Психологічні особливості взаємодії керівників освітніх організацій у віртуальному освітньому середовищі в процесі підвищення кваліфікації, c.176 • Волженцева І. В. , Теоретико-методологический анализ полифункциональной регуляции психических состояний личности змоциогенными способами , c.186 • Вронська В. М. , Роль психологічної підготовки медичних сестер у збереженні та зміцненні здоров’я дітей, c.198 • Гельбак А. М. , Становлення підлітка в умовах трансформаційного періоду, c.207 • Діденко М. С. , Системно-термінологічний аналіз категорії «професійно значущі якості особистості» , c.217 • Пастух Л. В. , Проблеми розвитку сензитивності в процесі підготовки та професійного становлення практичних психологів закладів освіти , c.227 • Сердюк Л. 3. , Особистісний модус самореалізації майбутніх фахівців, c.239 • Сняданко І.І. , Діагностика умов навчання в університеті, c.249Secondary Author: Головний редактор, Олійник, В. В., Віктор ВасильовичLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : АТОПОЛ, 2014Description: 259 с.ISBN: 2218-7650.Classification: 74р.я43+88я43Abstract: У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.. Item type: Матеріали конференцій
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 37.013+159.9 / В53 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-009021

У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha