Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / голов. ред. Олійник В. В. ; ред. кол.: Ануфрієва О. Л. та ін., Випуск 2(31)
Аналітична одиниця: Бондаренко Н. Б., Психологічні аспекти соціальної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я, c.5 • Бондарчук О. І. , Кар'єрні орієнтації керівників освітніх організацій як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя, c.18 • Брюховецька О. В. , Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти) , c.29 • Malgorzata Wyzlic. , School climate and culture, c.42 • Кримлова Ю. M. , Модель психологічної готовності юнаків до подолання кризових ситуацій, c.50 • Москальова А. С. , Психологічні особливості особистісного потенціалу подолання професійних криз керівниками загальноосвітніх навчальних закладів, c.61 • Папуша В. В. , Внутрішні передумови проявлення віктимної поведінки у підлітковому віці, c.76 • Перегончук Н. В. , Психологічні чиннники формування професійної компетентності майбутніх психологів , c.87 • Полякова В. І. , Методика дослідження тендерної толерантності педагогічних працівників, c.98 • Прокопенко О. А, Професійна «Я-концепція» майбутнього фахівця економічного профілю, c.109 • Соломка Т. М. , Моделювання ефективних чинників та умов для успішного здійснення професійної ідентичності студентів, c.125 • Хілько С. О. , Методика дослідження особливостей формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів, c.138Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Атопол Груп, 2016Опис: 151 с.Серія: Соціальні та поведінкові наукиКласифікація: 74р.я43+88я43Анотація: У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керевників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.. Тип одиниці: Матеріали конференційПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 37+159.9 / В53 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-009018 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 3(32) | 37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 12(25) | 37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 11(24) | 37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 2(31) | 37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 1(30) | 37+159.9 / В53 Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць Випуск 1(30) | 37.3(076) / С41 Ситуаційна методика навчання, український досвід |
У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керевників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.