Маркетинг у банку : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / А. В. Нікітін
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : КНЕУ, 2001Опис: 170 с.ISBN: 966-574-201-9.Серія: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни.Класифікація: 65.262.1Примітки про зміст: Вступ -- 3 1. Типова програма навчальної дисципліни «Маркетинг у банку» -- 4 2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни -- 9 2.1. Методичні рекомендації до вивчення тем дисципліни (опорний конспект лекцій) -- 9 Тема 1. Маркетинг та його специфіка у банківській сфері -- 9 Тема 2. Банківський ринок, його сегментація, дослідження та аналіз -- 21 Тема 3. Маркетингова стратегія комерційного банку -- 46 Тема 4. Товарна політика комерційного банку та ціноутворення на банківські продукти -- 68 Тема 5. Продаж (збут) банківських продуктів -- 73 Тема 6. Комунікації у просуванні банківських продуктів на ринок -- 76 Тема 7. Організація і контроль у банківському маркетингу -- 132 2.2. Навчальні завдання та завдання для перевірки знань -- 136 2.3. Завдання для самоконтролю -- 148 3. Критерії оцінювання знань підсумкового контролю -- 158 Рекомендована література -- 164 Додатки -- 167 Анотація: Навчально-методичний посібник вперше підготовлено відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програ-мою «Банківський менеджмент». Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу. До посібника включено програму курсу, завдання для самостійного виконання, мето дичні рекомендації щодо їх здійснення, докладний опорний конспект лекцій, а також мето дологію оцінювання знань з дисципліни «Маркетинг у банку» за рейтинговою системою.Для студентів економічних вузів, аспіратів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківською маркетингу. . Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138+336.7 / Н62 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-008788 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(076) / Б27 Маркетинг, курс лекций | 339.138(076) / Б27 Маркетинг, курс лекций | 339.138(076.8) / Г65 Маркетинг инновационного процесса , учебное пособие | 339.138+336.7 / Н62 Маркетинг у банку, навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни | 339,138:379,85(075,8) / М26 Маркетинг туризму, Навчальний посібник Частина 2 | 339,138:379,85(075,8) / М26 Маркетинг туризму, Навчальний посібник Частина 2 | 339,138:379,85(075,8) / М26 Маркетинг туризму, Навчальний посібник Частина 2 |
Вступ 3 1. Типова програма навчальної дисципліни «Маркетинг у банку» 4 2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни 9 2.1. Методичні рекомендації до вивчення тем дисципліни (опорний конспект лекцій) 9 Тема 1. Маркетинг та його специфіка у банківській сфері 9 Тема 2. Банківський ринок, його сегментація, дослідження та аналіз 21 Тема 3. Маркетингова стратегія комерційного банку 46 Тема 4. Товарна політика комерційного банку та ціноутворення на банківські продукти 68 Тема 5. Продаж (збут) банківських продуктів 73 Тема 6. Комунікації у просуванні банківських продуктів на ринок 76 Тема 7. Організація і контроль у банківському маркетингу 132 2.2. Навчальні завдання та завдання для перевірки знань 136 2.3. Завдання для самоконтролю 148 3. Критерії оцінювання знань підсумкового контролю 158 Рекомендована література 164 Додатки 167
Навчально-методичний посібник вперше підготовлено відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програ-мою «Банківський менеджмент». Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу.
До посібника включено програму курсу, завдання для самостійного виконання, мето дичні рекомендації щодо їх здійснення, докладний опорний конспект лекцій, а також мето дологію оцінювання знань з дисципліни «Маркетинг у банку» за рейтинговою системою.Для студентів економічних вузів, аспіратів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківською маркетингу.
Немає коментарів для цієї одиниці.