Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації : Навчальний посібник / Каніщенко О. Л.

Основной Автор-лицо: Автор, Каніщенко, О. Л. , Олена ЛеонідіївнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: 2-ге вид., переробл.Публикация: К. : Політехніка НТУУ "КПІ", 2007Описание: 149 с.ISBN:966-622-144-6.Классификация: 65.290-2х73Примечания о содержании: ВСТУП. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ - ВАЖЛИВИЙ АТРИБУТ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПРОЦЕСУ -- 5 Частина І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ -- 8 1.1. Тенденції розвитку світового господарства -- 8 1.1.1. Основні характеристики розвитку світового ринку -- 8 1.1.2. Особливості маркетингової діяльності компаній в міжнародному середовищі -- 10 Контрольні запитання -- 12 1.2. Середовище міжнародного маркетингу -- 13 1.2.1. Маркетингове середовище міжнародного бізнесу: основні акценти та пріоритети дослідження -- 13 1.2.2. Аналіз факторів середовища міжнародного маркетингу -- 14 1.2.3. Оцінка результатів маркетингового аналізу міжнародного середовища та можливої реакції компанії на зміни в середовищі ЗО Контрольні запитання -- 32 1.3. Стратегії міжнародного маркетингу -- 33 1.3.1. Планування маркетингової діяльності в міжнародному середовищі. Маркетингові програми -- 33 1.3.2. Аналітичні підходи до стратегічного планування -- 35 1.3.3. Стратегічні альтернативи в міжнародному маркетингу: стандартизація та адаптація -- 38 Контрольні запитання -- 40 1.4. Анапо міжнародної конкуренції -- 41 1.4.1. Суб’єкти, об’єкти та методи міжнародної конкуренції. Рівні конкурентної агресивності -- 41 1.4.2. Конкурентні стратегії в міжнародному маркетингу -- 42 1.4.3. Конкурентна політика. Формування міжнародних конкурентних переваг -- 43 1.4.4. Аналіз конкурентів -- 44 Контрольні запитання -- 46 1.5. Тактика міжнародного маркетингу: продуктова політика -- 47 1.5.1. Міжнародна концепція продукту -- 47 1.5.2. Альтернативи продуктової стратегії міжнародного маркетингу: рівень стандартизації та фактори адаптації продукту -- 51 1.5.3. Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики -- 52 Контрольні запитання -- 55 1.6. Тактика міжнародного маркетингу: пріоритети ціноутворення -- 56 1.6.1. Фактори впливу на прийняття рішення -- 56 1.6.2. Формування міжнародної ціни -- 57 Контрольні запитання -- 59 1.7. Тактика міжнародного маркетингу: міжнародна практика просування та збуту -- 60 1.7.1. Особливості формування попиту та стимулювання збуту в міжнародному середовищі -- 60 1.7.2. Міжнародна реклама і пропаганда. Табу міжнародної реклами -- 62 Контрольні запитання -- 64 1.8. Управління міжнародним маркетингом -- 65 1.8 1 .Оптимізація виду присутності компаній на зарубіжних ринках -- 65 1.8.2.0рганізація маркетингової служби компанії, що діє на міжнародному ринку -- 66 1.8.3.Контроль та оцінка ефективності заходів міжнародного маркетингу -- 67 Контрольні запитання -- 69 Частина 2. СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ -- 70 2.1. Методичні вказівки до аналізу ситуаційних вправ -- 70 2.1.1 .Зміст та мета кейсу -- 70 2 1.2 Методика роботи над кейсом і -- 70 2 1.3 Організаційні рекомендації щодо порядку роботи над кейсом -- 73 2.2. Ситуаційна вправа 1 CELOTEX Corporation: проблеми виходу на український ринок -- 75 2.3. Ситуаційна вправа 2 АЗМОЛ: оцінка експортних можливостей -- 82 2 4.Ситуаційна вправа З АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ, проблеми закріплення конкурентних позицій національної компанії в глобальному сегменті -- 97 2 5.Ситуаційна вправа 4 Київський завод «АВ1АНТ»: тернистий шлях до міжнародного успіху -- 101 2.6. Ситуаційна вправа 5 Українські страуси -- 112 ДОДАТКИ -- 116 Додаток 1. Показники маркетингового середовища зарубіжного ринку -- 116 Додаток 2. ШСОТЕКМ8 - 2000: -- 120 Додаток 3. Міжнародні (глобальні) організації -- 123 Додаток 4 Форми міжнародної економічної інтеграції -- 128 Додаток 5. Маркетингові аспекти формування міжнародної спеціалізації України -- 130 Додаток 6. Програма курсу -- 136 Додаток 7. Методичні вказівки до виконання індивідуального проекту -- 141 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ -- 143 Резюме или реферат:Систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії та практичних прийомів і методів функціонування компаній на зарубіжних ринках. Значну увагу приділено аналізові середовища міжнародного бізнесу, формуванню міжнародних маркетингових стратегій, проблемам оцінки конкурентних позицій, технології маркетингової діяльності та особливостям поведінки суб’єктів міжнародної діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вищих закладів освіти.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 3349.5(075.8) / К19 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013226

ВСТУП. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ - ВАЖЛИВИЙ АТРИБУТ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПРОЦЕСУ 5 Частина І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 8 1.1. Тенденції розвитку світового господарства 8 1.1.1. Основні характеристики розвитку світового ринку 8 1.1.2. Особливості маркетингової діяльності компаній в міжнародному середовищі 10 Контрольні запитання 12 1.2. Середовище міжнародного маркетингу 13 1.2.1. Маркетингове середовище міжнародного бізнесу: основні акценти та пріоритети дослідження 13 1.2.2. Аналіз факторів середовища міжнародного маркетингу 14 1.2.3. Оцінка результатів маркетингового аналізу міжнародного середовища та можливої реакції компанії на зміни в середовищі ЗО Контрольні запитання 32 1.3. Стратегії міжнародного маркетингу 33 1.3.1. Планування маркетингової діяльності в міжнародному середовищі. Маркетингові програми 33 1.3.2. Аналітичні підходи до стратегічного планування 35 1.3.3. Стратегічні альтернативи в міжнародному маркетингу: стандартизація та адаптація 38 Контрольні запитання 40 1.4. Анапо міжнародної конкуренції 41 1.4.1. Суб’єкти, об’єкти та методи міжнародної конкуренції. Рівні конкурентної агресивності 41 1.4.2. Конкурентні стратегії в міжнародному маркетингу 42 1.4.3. Конкурентна політика. Формування міжнародних конкурентних переваг 43 1.4.4. Аналіз конкурентів 44 Контрольні запитання 46 1.5. Тактика міжнародного маркетингу: продуктова політика 47 1.5.1. Міжнародна концепція продукту 47 1.5.2. Альтернативи продуктової стратегії міжнародного маркетингу: рівень стандартизації та фактори адаптації продукту 51 1.5.3. Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики 52 Контрольні запитання 55 1.6. Тактика міжнародного маркетингу: пріоритети ціноутворення 56 1.6.1. Фактори впливу на прийняття рішення 56 1.6.2. Формування міжнародної ціни 57 Контрольні запитання 59 1.7. Тактика міжнародного маркетингу: міжнародна практика просування та збуту 60 1.7.1. Особливості формування попиту та стимулювання збуту в міжнародному середовищі 60 1.7.2. Міжнародна реклама і пропаганда. Табу міжнародної реклами 62 Контрольні запитання 64 1.8. Управління міжнародним маркетингом 65 1.8 1 .Оптимізація виду присутності компаній на зарубіжних ринках 65 1.8.2.0рганізація маркетингової служби компанії, що діє на міжнародному ринку 66 1.8.3.Контроль та оцінка ефективності заходів міжнародного маркетингу 67 Контрольні запитання 69 Частина 2. СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ 70 2.1. Методичні вказівки до аналізу ситуаційних вправ 70 2.1.1 .Зміст та мета кейсу 70 2 1.2 Методика роботи над кейсом і 70 2 1.3 Організаційні рекомендації щодо порядку роботи над кейсом 73 2.2. Ситуаційна вправа 1 CELOTEX Corporation: проблеми виходу на український ринок 75 2.3. Ситуаційна вправа 2 АЗМОЛ: оцінка експортних можливостей 82 2 4.Ситуаційна вправа З АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ, проблеми закріплення конкурентних позицій національної компанії в глобальному сегменті 97 2 5.Ситуаційна вправа 4 Київський завод «АВ1АНТ»: тернистий шлях до міжнародного успіху 101 2.6. Ситуаційна вправа 5 Українські страуси 112 ДОДАТКИ 116 Додаток 1. Показники маркетингового середовища зарубіжного ринку 116 Додаток 2. ШСОТЕКМ8 - 2000: 120 Додаток 3. Міжнародні (глобальні) організації 123 Додаток 4 Форми міжнародної економічної інтеграції 128 Додаток 5. Маркетингові аспекти формування міжнародної спеціалізації України 130 Додаток 6. Програма курсу 136 Додаток 7. Методичні вказівки до виконання індивідуального проекту 141 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 143

Систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії та практичних прийомів і методів функціонування компаній на зарубіжних ринках. Значну увагу приділено аналізові середовища міжнародного бізнесу, формуванню міжнародних маркетингових стратегій, проблемам оцінки конкурентних позицій, технології маркетингової діяльності та особливостям поведінки суб’єктів міжнародної діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вищих закладів освіти.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха