Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Товарна іноваційна політика : Підручник / Кардаш В. Я., Павленко І. А., Шафалюк О. К.

Основний автор-особа: Автор, Кардаш, В. Я., Віктор ЯковичАльтернативний автор-особа: Автор, Павленко, І. А., Ірина Анатоліївна; Автор, Шафалюк, О. К., Олександр КазимировичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : КНЕУ, 2002Опис: 266 с.ISBN: 966-574-402-Х.Класифікація: 65.290-2Примітки про зміст: Розділ 1. Товар та його властивості 1.1. Визначення та класифікаційні ознаки товарів і послуг 1.2. Маркетингове розуміння товару 1.3. Головні ринкові характеристики товару Розділ 2. Управління товарним асортиментом 2.1. Товарний асортимент і його показники 2.2. Формування товарного асортименту . 2.3. Товарна політика підприємства Розділ 3. Техніко-економічні показники і методи оцінки якості продуктових інновацій 3.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 3.2. Показники якості продукції 3.3. Економічний зміст визначення рівня якості продукції Розділ 4. Управління якістю товарів і послуг 4.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 4.2. Вимоги міжнародних стандартів до окремих етапів і процесів створення якісної продукції 4.3. Сучасні системи менеджменту якості Розділ 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту 5.1. Зміст та мета маркетингової продуктової та технологічної інновації 5.2. Критерії оцінювання ринкових перспектив інноваційного продукту 5.3. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми Розділ 6. Планування та організація створення нового товару 6.1. Основні завдання планування продукту 6.2. Загальні поняття та класифікаційні ознаки нового товару 6.3. Інформаційне та нормативно-правове забезпечення створення наукомісткої та високотехнологічної продукції 6.4. Етапи планування нового продукту Розділ 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей 7.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності зі створення нового продукту 7.2. Методи прогностики 7.3. Логічні методи 7.4. Системи автоматизованого проектування продукції Розділ 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 8.1. Значення функціонально-вартісного аналізу в маркетинговій діяльності 8.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу 8.3. Форми і процедури функціонально-вартісного аналізу Розділ 9. Дизайн нового товару 9.1. Роль технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 9.2. Дизайн, його об’єкти та програми 9.3. Ергономічні вимоги до товару Література Анотація: У підручнику розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність та ефективність широкого застосування результатів наукових досліджень, технологічно гнучких виробництв, систем автоматизованого проектування, засобів сучасного маркетингу, нововведень у створенні конкурентоспроможних видів товару. Для студентів та аспірантів, що спеціалізуються в галузі маркетингу, а також менеджерів-практиків, створювачів продуктових і технологічних інновацій.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008370
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008371
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008368
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008369
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008366

Розділ 1. Товар та його властивості 1.1. Визначення та класифікаційні ознаки товарів і послуг 1.2. Маркетингове розуміння товару 1.3. Головні ринкові характеристики товару Розділ 2. Управління товарним асортиментом 2.1. Товарний асортимент і його показники 2.2. Формування товарного асортименту . 2.3. Товарна політика підприємства Розділ 3. Техніко-економічні показники і методи оцінки якості продуктових інновацій 3.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 3.2. Показники якості продукції 3.3. Економічний зміст визначення рівня якості продукції Розділ 4. Управління якістю товарів і послуг 4.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 4.2. Вимоги міжнародних стандартів до окремих етапів і процесів створення якісної продукції 4.3. Сучасні системи менеджменту якості Розділ 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту 5.1. Зміст та мета маркетингової продуктової та технологічної інновації 5.2. Критерії оцінювання ринкових перспектив інноваційного продукту 5.3. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми Розділ 6. Планування та організація створення нового товару 6.1. Основні завдання планування продукту 6.2. Загальні поняття та класифікаційні ознаки нового товару 6.3. Інформаційне та нормативно-правове забезпечення створення наукомісткої та високотехнологічної продукції 6.4. Етапи планування нового продукту Розділ 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей 7.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності зі створення нового продукту 7.2. Методи прогностики 7.3. Логічні методи 7.4. Системи автоматизованого проектування продукції Розділ 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 8.1. Значення функціонально-вартісного аналізу в маркетинговій діяльності 8.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу 8.3. Форми і процедури функціонально-вартісного аналізу Розділ 9. Дизайн нового товару 9.1. Роль технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 9.2. Дизайн, його об’єкти та програми 9.3. Ергономічні вимоги до товару Література

У підручнику розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність та ефективність широкого застосування результатів наукових досліджень, технологічно гнучких виробництв, систем автоматизованого проектування, засобів сучасного маркетингу, нововведень у створенні конкурентоспроможних видів товару. Для студентів та аспірантів, що спеціалізуються в галузі маркетингу, а також менеджерів-практиків, створювачів продуктових і технологічних інновацій.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха