Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Глобалізація і глобалістика : Навчальний посібник / Зінченко В. В.

Основний автор-особа: Автор, Зінченко, В. В., 1972-, Віктор ВікторовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів : Новий світ-2000, 2014Опис: 428 с.ISBN: 978-966-418-267-3.Класифікація: 65,52я73Примітки про зміст: Розділ 1. Товар та його властивості 1.1. Визначення та класифікаційні ознаки товарів і послуг 1.2. Маркетингове розуміння товару 1.3. Головні ринкові характеристики товару Розділ 2. Управління товарним асортиментом 2.1. Товарний асортимент і його показники 2.2. Формування товарного асортименту . 2.3. Товарна політика підприємства Розділ 3. Техніко-економічні показники і методи оцінки якості продуктових інновацій 3.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 3.2. Показники якості продукції 3.3. Економічний зміст визначення рівня якості продукції Розділ 4. Управління якістю товарів і послуг 4.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 4.2. Вимоги міжнародних стандартів до окремих етапів і процесів створення якісної продукції 4.3. Сучасні системи менеджменту якості Розділ 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту 5.1. Зміст та мета маркетингової продуктової та технологічної інновації 5.2. Критерії оцінювання ринкових перспектив інноваційного продукту 5.3. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми Розділ 6. Планування та організація створення нового товару 6.1. Основні завдання планування продукту 6.2. Загальні поняття та класифікаційні ознаки нового товару 6.3. Інформаційне та нормативно-правове забезпечення створення наукомісткої та високотехнологічної продукції 6.4. Етапи планування нового продукту Розділ 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей 7.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності зі створення нового продукту 7.2. Методи прогностики 7.3. Логічні методи 7.4. Системи автоматизованого проектування продукції Розділ 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 8.1. Значення функціонально-вартісного аналізу в маркетинговій діяльності 8.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу 8.3. Форми і процедури функціонально-вартісного аналізу Розділ 9. Дизайн нового товару 9.1. Роль технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 9.2. Дизайн, його об’єкти та програми 9.3. Ергономічні вимоги до товару Література Анотація: В навчальному посібнику розробляється і використовується теоретичний і прикладний інструментарій дослідження глобального розвитку і трансформацій процесу інституалізації світової глобальної системи як цілісної і багаторівневої сфери взаємодій економік,суспільств, держав, соціальних інститутів, культур, народів, націй, світоглядів та людини. Одержані і викладені результати уможливлюють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів глобалізації, методології теорії глобалістики, міжнародних відносин, соціальної філософії та економічних наук, менеджменту, не тільки в межах окремих дисциплін, а й на рівні загальнонаукового, суспільного, економічного, політичного, державно-управлінського аналізу, застосовуватися у розробках в сферах соціальних і політичних, економічних наук, державного управління.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008468
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008469
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008466
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008467
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008464
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008465
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008462
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008463
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008460
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,9(075,8) / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008461

Розділ 1. Товар та його властивості 1.1. Визначення та класифікаційні ознаки товарів і послуг 1.2. Маркетингове розуміння товару 1.3. Головні ринкові характеристики товару Розділ 2. Управління товарним асортиментом 2.1. Товарний асортимент і його показники 2.2. Формування товарного асортименту . 2.3. Товарна політика підприємства Розділ 3. Техніко-економічні показники і методи оцінки якості продуктових інновацій 3.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 3.2. Показники якості продукції 3.3. Економічний зміст визначення рівня якості продукції Розділ 4. Управління якістю товарів і послуг 4.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 4.2. Вимоги міжнародних стандартів до окремих етапів і процесів створення якісної продукції 4.3. Сучасні системи менеджменту якості Розділ 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту 5.1. Зміст та мета маркетингової продуктової та технологічної інновації 5.2. Критерії оцінювання ринкових перспектив інноваційного продукту 5.3. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми Розділ 6. Планування та організація створення нового товару 6.1. Основні завдання планування продукту 6.2. Загальні поняття та класифікаційні ознаки нового товару 6.3. Інформаційне та нормативно-правове забезпечення створення наукомісткої та високотехнологічної продукції 6.4. Етапи планування нового продукту Розділ 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей 7.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності зі створення нового продукту 7.2. Методи прогностики 7.3. Логічні методи 7.4. Системи автоматизованого проектування продукції Розділ 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 8.1. Значення функціонально-вартісного аналізу в маркетинговій діяльності 8.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу 8.3. Форми і процедури функціонально-вартісного аналізу Розділ 9. Дизайн нового товару 9.1. Роль технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 9.2. Дизайн, його об’єкти та програми 9.3. Ергономічні вимоги до товару Література

В навчальному посібнику розробляється і використовується теоретичний і прикладний інструментарій дослідження глобального розвитку і трансформацій процесу інституалізації світової глобальної системи як цілісної і багаторівневої сфери взаємодій економік,суспільств, держав, соціальних інститутів, культур, народів, націй, світоглядів та людини. Одержані і викладені результати уможливлюють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів глобалізації, методології теорії глобалістики, міжнародних відносин, соціальної філософії та економічних наук, менеджменту, не тільки в межах окремих дисциплін, а й на рівні загальнонаукового, суспільного, економічного, політичного, державно-управлінського аналізу, застосовуватися у розробках в сферах соціальних і політичних, економічних наук, державного управління.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха