Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : Навчальний посібник / Дідківський М.І.

Основний автор-особа: Автор, Дідківський, М. І., 1956-, Микола ІвановичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Знання, 2006Опис: 462 с.ISBN: 966-346-076-8.Серія: Вища освіта ХХІ століття Класифікація: 65.5я73Примітки про зміст: Вступ -- 9 Розділ І. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУБ’ЄКТИ, ВИДИ ТА МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ -- 11 Тема 1. Зовнішньоекономічна діяльність як вид підприємництва -- 11 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств в умовах глобалізації міжнародної економіки -- 12 1.2. Еволюція зовнішньоекономічної діяльності підприємств України -- 17 1.3. Основні напрямки розвитку зовнішньоекономічних зв’язків України -- 27 Тема 2. Нормативно-правове забезпечення ЗЕД підприємств -- 35 2.1. Роль держави в регулюванні зовнішньоекономічного сектору економіки -- 36 2.2. Механізми регулювання ЗЕД в Україні -- 39 2.2.1. Цілі, суб’єкти та інструменти регулювання ЗЕД...39 2.2.2. Органи державного регулювання ЗЕД -- 40 2.2.3. Інструменти регулювання ЗЕД -- 43 2.3. Принципи, суб’єкти та види ЗЕД підприємств -- 52 2.3.1. Принципи зовнішньоекономічної діяльності -- 52 2.3.2. Суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності -- 53 2.3.3. Види зовнішньоекономічної діяльності -- 54 2.3.4. Право на здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 56 Тема 3. Митне регулювання ЗЕД підприємств -- 58 3.1. Суть і принципи митного регулювання ЗЕД в Україні. Єдиний митний тариф України -- 59 3.2. Система митних податків та митних зборів. Митна вартість товару і розрахунок митних платежів -- 62 3.3. Види митного режиму в Україні -- 71 3.4. Основні митні процедури і порядок їх здійснення -- 85 3.5. Організація діяльності митних брокерів і ліцензійних митних складів -- 95 3.6. Особливості діяльності магазинів безмитної торгівлі -- 102 Тема 4. Валютне регулювання ЗЕД підприємства -- 109 4.1. Механізм валютного регулювання і валютного контролю в Україні -- 110 4.2. Розрахунки у безготівковій іноземній валюті -- 119 4.3. Розрахунки в готівковій іноземній валюті -- 123 4.4. Відповідальність за порушення валютного законодавства -- 127 Тема 5. Оподаткування ЗЕД підприємств -- 132 5.1. Система оподаткування ЗЕД в Україні та її основні принципи -- 133 5.2. Порядок відшкодування ПДВ при здійсненні експортних операцій -- 140 5.3. Основні види пільг суб’єктам ЗЕД, що діють на території України -- 144 Розділ II. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ -- 150 Тема 6. Стратегія входження в міжнародний ринок -- 150 6.1. Мотиви та етапи виходу підприємства на міжнародні ринки -- 151 6.2. Підходи до вибору зарубіжного ринку -- 154 6.3. Основні напрямки дослідження міжнародних ринків -- 157 6.4. Сегментація закордонного ринку -- 165 6.5. Вибір способу виходу на зовнішні ринки -- 170 6.5.1. Критерії вибору способу виходу на зовнішні ринки -- 170 6.5.2. Порівняльна характеристика основних способів виходу на зовнішні ринки -- 171 Тема 7. Товарна політика на світових ринках -- 180 7.1. Суть міжнародної товарної політики -- 181 7.2. Міжнародна товарна стратегія -- 183 7.3. Роль упаковки в просуванні товару на закордонні ринки -- 190 7.4. Стратегія товарних знаків -- 195 Тема 8. Ціноутворення в ЗЕД підприємств -- 201 8.1. Ціни і цінова політика на світовому ринку -- 202 8.2. Фактори ціноутворення в ЗЕД -- 204 8.3. Цінові стратегії на зовнішньому ринку -- 210 8.4. Послідовність дій у міжнародному ціноутворенні -- 214 Тема 9. Пошук і оцінка закордонних партнерів -- 220 9.1. Класифікація підприємств, що діють на світовому ринку -- 221 9.2. Вибір і вивчення зовнішньоекономічних партнерів -- 229 9.3. Проведення переговорів з іноземним партнером -- 234 9.4. Всесвітня мережа Інтернет як інструмент ЗЕД -- 247 9.4.1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій -- 248 9.4.2. Інтернет як засіб реклами -- 249 9.4.3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку -- 252 9.4.4. Інтернет як засіб електронної комерції -- 253 9.4.5. Інтернет-магазини -- 256 Розділ III. ТЕХНІКА ВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ -- 260 Тема 10. Договори міжнародної купівлі-продажу -- 260 10.1. Поняття і види зовнішньоекономічних договорів -- 261 10.2. Укладання договору купівлі-продажу -- 265 10.3. Структура договору купівлі-продажу -- 267 Тема 11. Діяльність підприємств на світовому ринку технології -- 289 11.1. Світовий ринок технології: суть і структура -- 290 11.1.1. Структура світового ринку технології -- 291 11.1.2. Форми міжнародного трансферу технологій -- 293 11.2. Ліцензійна торгівля в міжнародній економіці -- 295 11.3. Специфіка економічних розрахунків при купівлі-продажу ліцензій -- 298 11.4. Франчайзинг як сучасна форма міжнародного руху технологій ЗОЇ 11.5. Державне та міждержавне регулювання передачі технології -- 305 Тема 12. Міжнародні розрахунки при здійсненні ЗЕД -- 314 12.1. Суть, способи та форми розрахунків у ЗЕД -- 315 12.2. Акредитивні розрахункові операції -- 318 12.3. Інкасова форма платежу -- 330 12.4. Механізм здійснення платежів чеками -- 336 12.5. Вексельна форма платежу -- 340 Тема 13. Кредитування ЗЕД підприємств -- 348 13.1. Необхідність кредитування ЗЕД, його суть і види -- 349 13.2. Комерційний міжнародний кредит -- 352 13.3. Банківське кредитування ЗЕД -- 359 13.4. Міжнародні лізингові операції -- 367 Тема 14. Транспортне забезпечення ЗЕД підприємств -- 374 14.1. Транспортні послуги на світовому ринку послуг -- 375 14.2. Організація зовнішньоекономічних перевезень -- 379 14.2.1. Критерії вибору виду транспорту -- 379 14.2.2. Основні види транспорту, що використовуються в ЗЕД -- 382 14.3. Специфіка діяльності транспортно-експедиційних підприємств -- 397 14.4. Міжнародна логістика -- 403 Тема 15. Страхування ЗЕД підприємств -- 411 15.1. Ризики в ЗЕД та їх страхування -- 412 15.2. Страхування валютних ризиків -- 422 15.3. Специфіка страхування вантажів при експортно-імпортних операціях -- 429 Глосарій -- 440 Анотація: У навчальному посібнику на основі нормативно-правових документів, які регламентують зовнішньоекономічні відносини, розглядається механізм організації та здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємств України, роль держави в регулюванні зовнішньоекономічного сектору економіки, інструменти митного, валютного і податкового регулювання ЗЕД підприємств. Значна увага приділяється основним напрямкам дослідження і вибору міжнародних ринків, способу виходу на них, особливостям товарної та цінової політики на світових ринках, техніці ведення зовнішньоекономічних операцій, порядку розробки та укладання міжнародних господарчих контрактів, принципам міжнародних розрахункових та кредитних відносин, особливостям страхування ЗЕД тощо. Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної освіти, центрів підвищення кваліфікації, усіх, хто цікавиться питаннями зовнішньоекономічної діяльності підприємств.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.944(075.8) / Д44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008060
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.944(075.8) / Д44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008061
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.944(075.8) / Д44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008058
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.944(075.8) / Д44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008059
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.944(075.8) / Д44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008056

Вступ 9 Розділ І. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУБ’ЄКТИ, ВИДИ ТА МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ 11 Тема 1. Зовнішньоекономічна діяльність як вид підприємництва 11 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств в умовах глобалізації міжнародної економіки 12 1.2. Еволюція зовнішньоекономічної діяльності підприємств України 17 1.3. Основні напрямки розвитку зовнішньоекономічних зв’язків України 27 Тема 2. Нормативно-правове забезпечення ЗЕД підприємств 35 2.1. Роль держави в регулюванні зовнішньоекономічного сектору економіки 36 2.2. Механізми регулювання ЗЕД в Україні 39 2.2.1. Цілі, суб’єкти та інструменти регулювання ЗЕД...39 2.2.2. Органи державного регулювання ЗЕД 40 2.2.3. Інструменти регулювання ЗЕД 43 2.3. Принципи, суб’єкти та види ЗЕД підприємств 52 2.3.1. Принципи зовнішньоекономічної діяльності 52 2.3.2. Суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності 53 2.3.3. Види зовнішньоекономічної діяльності 54 2.3.4. Право на здійснення зовнішньоекономічної діяльності 56 Тема 3. Митне регулювання ЗЕД підприємств 58 3.1. Суть і принципи митного регулювання ЗЕД в Україні. Єдиний митний тариф України 59 3.2. Система митних податків та митних зборів. Митна вартість товару і розрахунок митних платежів 62 3.3. Види митного режиму в Україні 71 3.4. Основні митні процедури і порядок їх здійснення 85 3.5. Організація діяльності митних брокерів і ліцензійних митних складів 95 3.6. Особливості діяльності магазинів безмитної торгівлі 102 Тема 4. Валютне регулювання ЗЕД підприємства 109 4.1. Механізм валютного регулювання і валютного контролю в Україні 110 4.2. Розрахунки у безготівковій іноземній валюті 119 4.3. Розрахунки в готівковій іноземній валюті 123 4.4. Відповідальність за порушення валютного законодавства 127 Тема 5. Оподаткування ЗЕД підприємств 132 5.1. Система оподаткування ЗЕД в Україні та її основні принципи 133 5.2. Порядок відшкодування ПДВ при здійсненні експортних операцій 140 5.3. Основні види пільг суб’єктам ЗЕД, що діють на території України 144 Розділ II. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 150 Тема 6. Стратегія входження в міжнародний ринок 150 6.1. Мотиви та етапи виходу підприємства на міжнародні ринки 151 6.2. Підходи до вибору зарубіжного ринку 154 6.3. Основні напрямки дослідження міжнародних ринків 157 6.4. Сегментація закордонного ринку 165 6.5. Вибір способу виходу на зовнішні ринки 170 6.5.1. Критерії вибору способу виходу на зовнішні ринки 170 6.5.2. Порівняльна характеристика основних способів виходу на зовнішні ринки 171 Тема 7. Товарна політика на світових ринках 180 7.1. Суть міжнародної товарної політики 181 7.2. Міжнародна товарна стратегія 183 7.3. Роль упаковки в просуванні товару на закордонні ринки 190 7.4. Стратегія товарних знаків 195 Тема 8. Ціноутворення в ЗЕД підприємств 201 8.1. Ціни і цінова політика на світовому ринку 202 8.2. Фактори ціноутворення в ЗЕД 204 8.3. Цінові стратегії на зовнішньому ринку 210 8.4. Послідовність дій у міжнародному ціноутворенні 214 Тема 9. Пошук і оцінка закордонних партнерів 220 9.1. Класифікація підприємств, що діють на світовому ринку 221 9.2. Вибір і вивчення зовнішньоекономічних партнерів 229 9.3. Проведення переговорів з іноземним партнером 234 9.4. Всесвітня мережа Інтернет як інструмент ЗЕД 247 9.4.1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 248 9.4.2. Інтернет як засіб реклами 249 9.4.3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 252 9.4.4. Інтернет як засіб електронної комерції 253 9.4.5. Інтернет-магазини 256 Розділ III. ТЕХНІКА ВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ 260 Тема 10. Договори міжнародної купівлі-продажу 260 10.1. Поняття і види зовнішньоекономічних договорів 261 10.2. Укладання договору купівлі-продажу 265 10.3. Структура договору купівлі-продажу 267 Тема 11. Діяльність підприємств на світовому ринку технології 289 11.1. Світовий ринок технології: суть і структура 290 11.1.1. Структура світового ринку технології 291 11.1.2. Форми міжнародного трансферу технологій 293 11.2. Ліцензійна торгівля в міжнародній економіці 295 11.3. Специфіка економічних розрахунків при купівлі-продажу ліцензій 298 11.4. Франчайзинг як сучасна форма міжнародного руху технологій ЗОЇ 11.5. Державне та міждержавне регулювання передачі технології 305 Тема 12. Міжнародні розрахунки при здійсненні ЗЕД 314 12.1. Суть, способи та форми розрахунків у ЗЕД 315 12.2. Акредитивні розрахункові операції 318 12.3. Інкасова форма платежу 330 12.4. Механізм здійснення платежів чеками 336 12.5. Вексельна форма платежу 340 Тема 13. Кредитування ЗЕД підприємств 348 13.1. Необхідність кредитування ЗЕД, його суть і види 349 13.2. Комерційний міжнародний кредит 352 13.3. Банківське кредитування ЗЕД 359 13.4. Міжнародні лізингові операції 367 Тема 14. Транспортне забезпечення ЗЕД підприємств 374 14.1. Транспортні послуги на світовому ринку послуг 375 14.2. Організація зовнішньоекономічних перевезень 379 14.2.1. Критерії вибору виду транспорту 379 14.2.2. Основні види транспорту, що використовуються в ЗЕД 382 14.3. Специфіка діяльності транспортно-експедиційних підприємств 397 14.4. Міжнародна логістика 403 Тема 15. Страхування ЗЕД підприємств 411 15.1. Ризики в ЗЕД та їх страхування 412 15.2. Страхування валютних ризиків 422 15.3. Специфіка страхування вантажів при експортно-імпортних операціях 429 Глосарій 440

У навчальному посібнику на основі нормативно-правових документів, які регламентують зовнішньоекономічні відносини, розглядається механізм організації та здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємств України, роль держави в регулюванні зовнішньоекономічного сектору економіки, інструменти митного, валютного і податкового регулювання ЗЕД підприємств. Значна увага приділяється основним напрямкам дослідження і вибору міжнародних ринків, способу виходу на них, особливостям товарної та цінової політики на світових ринках, техніці ведення зовнішньоекономічних операцій, порядку розробки та укладання міжнародних господарчих контрактів, принципам міжнародних розрахункових та кредитних відносин, особливостям страхування ЗЕД тощо. Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної освіти, центрів підвищення кваліфікації, усіх, хто цікавиться питаннями зовнішньоекономічної діяльності підприємств.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха