Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи комерційної діяльності : Навчальний посібник / Локтєв Е. М., Базилєв В. В., Саркисян Л. Г., Воробйов Б. З., Ч.2, практикум

Основний автор-особа: Автор, Локтєв, Е. М., Едуард МихайловичАльтернативний автор-особа: Автор, Базилєв , В. В., Вадим Валерійович; Автор, Воробйов, Б. З., Борис Зіновійович; Автор, Саркисян , Л. Г. , Лев Григорович Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Європейський університет, 2007Опис: 382 с.ISBN: 978-966-7942-93-9.Класифікація: 65.42я73Примітки про зміст: Вступ -- 7 Розділ 1. Торговельне підприємство в ринкових умовах господарювання -- 8 1.1. Господарський Кодекс України «Про підприємництво та підприємства» -- 8 1.2. Порядок створення та реєстрації підприємств в Україні -- 40 1.3. Сутність, функції і класифікація торговельних підприємств -- 47 1.4. Фактори впливу на ефективність діяльності торговельних підприємств -- 52 1.5. Зміст і основні принципи господарської діяльності торговельних підприємств -- 55 1.6. Організація біржової торгівлі -- 63 Розділ 2. Основні показники аналізу ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства -- 81 2.1. Види та джерела формування прибутків торговельного підприємства -- 82 2.2. Призначення та сутність прибутку від реалізації товарів -- 85 2.3. Види та структура витрат торговельного підприємства -- 89 2.4. Прибуток — основний результативний показник комерційної діяльності торговельного підприємства -- 94 Розділ 3. Комерційні операції по закупівлі та формуванню товарних запасів та збуту -- 148 3.1. Товарні запаси торговельного підприємства, їхнє призначення та класифікація -- 148 3.2. Показники використання, обліку і планування товарних запасів -- 151 3.3. Методи обліку товарних запасів на торговельному підприємстві -- 155 3.4. Організація забезпечення торговельного підприємства товарними ресурсами -- 157 3.5. Методи оптимізації розміру товарного запасу -- 161 3.6. Оптимізація товарних запасів на складі оптового підприємства -- 172 3.7. Порядок надходження товарів в торговельне підприємство -- 174 3.8. Комерційна діяльність підприємств по збуту продукції -- 181 Розділ 4. Господарські ризики в торгівлі та механізм їхнього обмеження -- 188 4.1. Основні види господарських ризиків торговельного підприємства -- 188 4.2. Комерційні ризики та фактори впливу на їхній рівень -- 192 4.3. Оптимізація витрат та інші фактори обмеження ризику -- 196 4.4. Аналіз ризику кредитної окупності товарних запасів -- 199 Розділ 5. Нормативно-правове регулювання організаційно-господарської діяльності торговельних підприємств -- 204 5.1. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення -- 204 5.2. Порядок набуття прав на заняття торговельною діяльністю про ліцензування певних видів господарської діяльності -- 217 5.3. Класифікація організаційно-правових форм господарювання -- 239 5.4. Патентування деяких видів підприємницької діяльності -- 247 5.5. Правила торгівлі дрібнороздрібної торговельної мережі -- 285 5.6. Правила торгівлі у розстрочку -- 294 5.7. Рекомендації щодо організації продажу товарів методом самообслуговування -- 309 5.8. Типові правила біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією -- 343 Короткий словник комерсанта -- 358 Список літератури -- 382 Анотація: У навчальному посібнику на основі теоретичних і нормативних положень висвітлені питання й особливості створення ефективної діяльності підприємств у ринкових умовах регулювання господарських зв'язків з приводу оптових закупівель товарів .Закріпити отримані теоретичні знання і оволодіти практичними навичками в галузі комерційної діяльності студентам допоможуть контрольні питання , тести , ситуаційні задання , а також приклади у сфері закупівельної роботи . Практикум включає ряд нормативних документів , що регламентують комерційну діяльніст ьсуб'єктів ринкових відносин . Для студентів вищих навчальних закладів , що навчаються за спеціальностями "Маркетинг" , "Товарознавство і комерційна діяльність ", а також господарчих керівників та фахівців , що займаються питанням комерції .. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.178:620.2 / О-75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008057
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.178:620.2 / О-75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008054
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.178:620.2 / О-75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008055
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.178:620.2 / О-75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008052

Вступ 7 Розділ 1. Торговельне підприємство в ринкових умовах господарювання 8 1.1. Господарський Кодекс України «Про підприємництво та підприємства» 8 1.2. Порядок створення та реєстрації підприємств в Україні 40 1.3. Сутність, функції і класифікація торговельних підприємств 47 1.4. Фактори впливу на ефективність діяльності торговельних підприємств 52 1.5. Зміст і основні принципи господарської діяльності торговельних підприємств 55 1.6. Організація біржової торгівлі 63 Розділ 2. Основні показники аналізу ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства 81 2.1. Види та джерела формування прибутків торговельного підприємства 82 2.2. Призначення та сутність прибутку від реалізації товарів 85 2.3. Види та структура витрат торговельного підприємства 89 2.4. Прибуток — основний результативний показник комерційної діяльності торговельного підприємства 94 Розділ 3. Комерційні операції по закупівлі та формуванню товарних запасів та збуту 148 3.1. Товарні запаси торговельного підприємства, їхнє призначення та класифікація 148 3.2. Показники використання, обліку і планування товарних запасів 151 3.3. Методи обліку товарних запасів на торговельному підприємстві 155 3.4. Організація забезпечення торговельного підприємства товарними ресурсами 157 3.5. Методи оптимізації розміру товарного запасу 161 3.6. Оптимізація товарних запасів на складі оптового підприємства 172 3.7. Порядок надходження товарів в торговельне підприємство 174 3.8. Комерційна діяльність підприємств по збуту продукції 181 Розділ 4. Господарські ризики в торгівлі та механізм їхнього обмеження 188 4.1. Основні види господарських ризиків торговельного підприємства 188 4.2. Комерційні ризики та фактори впливу на їхній рівень 192 4.3. Оптимізація витрат та інші фактори обмеження ризику 196 4.4. Аналіз ризику кредитної окупності товарних запасів 199 Розділ 5. Нормативно-правове регулювання організаційно-господарської діяльності торговельних підприємств 204 5.1. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення 204 5.2. Порядок набуття прав на заняття торговельною діяльністю про ліцензування певних видів господарської діяльності 217 5.3. Класифікація організаційно-правових форм господарювання 239 5.4. Патентування деяких видів підприємницької діяльності 247 5.5. Правила торгівлі дрібнороздрібної торговельної мережі 285 5.6. Правила торгівлі у розстрочку 294 5.7. Рекомендації щодо організації продажу товарів методом самообслуговування 309 5.8. Типові правила біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією 343 Короткий словник комерсанта 358 Список літератури 382

У навчальному посібнику на основі теоретичних і нормативних положень висвітлені питання й особливості створення ефективної діяльності підприємств у ринкових умовах регулювання господарських зв'язків з приводу оптових закупівель товарів .Закріпити отримані теоретичні знання і оволодіти практичними навичками в галузі комерційної діяльності студентам допоможуть контрольні питання , тести , ситуаційні задання , а також приклади у сфері закупівельної роботи . Практикум включає ряд нормативних документів , що регламентують комерційну діяльніст ьсуб'єктів ринкових відносин . Для студентів вищих навчальних закладів , що навчаються за спеціальностями "Маркетинг" , "Товарознавство і комерційна діяльність ", а також господарчих керівників та фахівців , що займаються питанням комерції .

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха