Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Реклама - рушій розквіту: рекламно-довідкова преса на території Східної України (ХІХ - початок ХХ ст.) : Монографія / Георгієвська В., Сидоренко Н.

Основний автор-особа: Автор, Георгієвська, В. В., Вікторія ВолодимирівнаАльтернативний автор-особа: Автор, Сидоренко , Н. М., 1958-, Наталія МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : АДЕФ-Україна , 2010Опис: 320 с.ISBN: 978-966-187-080-1.Індекс Дьюї (ДКД): 76.01(4УКР)Класифікація: 007:304:070 + 659.1Примітки про зміст: ВСТУП -- 5 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ -- 9 РОЗДІЛ 2. ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВОЇ ПРЕСИ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ -- 32 2.1. «На службі у Меркурія» -- 33 2.2. Рекламні контори та бюро -- 53 2.3. Українські оповістки на шпальтах періодики -- 77 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХ ДО УСПІХУ: ПОЛІТИКА ЗАВОЮВАННЯ СПОЖИВАЧА -- 103 3.1. «Цінова тактика» спеціалізованої преси -- 103 3.2. Мінімальна ціна: як продати свій товар -- 108 3.3. Столітні традиції якості -- 131 3.3.1. «Імперія Брокара» -- 135 3.3.2. Швейні машини фірми «Зінгер» -- 142 3.3.3. Автомобіль - не розкіш -- 144 РОЗДІЛ 4. ЖАНРОВА ПАЛІТРА ОГОЛОШЕНЬ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПРЕСИ -- 150 4.1. Рубрична реклама -- 154 4.2. Каталог -- 158 4.3. Прейскурант -- 165 4.4. Реклама-звернення -- 173 4.5. Консультація фахівця -- 178 4.6. Реклама-історія -- 184 4.7. Віршована форма реклами -- 193 ВИСНОВКИ -- 206 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ -- 212 ПОКАЖЧИК РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВИХ ВИДАНЬ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ (XIX - початок XX ст.) -- 222 ДОПОМІЖНІ ПОКАЖЧИКИ -- 283 ВСТУП -- 5 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ -- 9 РОЗДІЛ 2. ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВОЇ ПРЕСИ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ -- 32 2.1. «На службі у Меркурія» -- 33 2.2. Рекламні контори та бюро -- 53 2.3. Українські оповістки на шпальтах періодики -- 77 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХ ДО УСПІХУ: ПОЛІТИКА ЗАВОЮВАННЯ СПОЖИВАЧА -- 103 3.1. «Цінова тактика» спеціалізованої преси -- 103 3.2. Мінімальна ціна: як продати свій товар -- 108 3.3. Столітні традиції якості -- 131 3.3.1. «Імперія Брокара» -- 135 3.3.2. Швейні машини фірми «Зінгер» -- 142 3.3.3. Автомобіль - не розкіш -- 144 РОЗДІЛ 4. ЖАНРОВА ПАЛІТРА ОГОЛОШЕНЬ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПРЕСИ -- 150 4.1. Рубрична реклама -- 154 4.2. Каталог -- 158 4.3. Прейскурант -- 165 4.4. Реклама-звернення -- 173 4.5. Консультація фахівця -- 178 4.6. Реклама-історія -- 184 4.7. Віршована форма реклами -- 193 ВИСНОВКИ -- 206 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ -- 212 ПОКАЖЧИК РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВИХ ВИДАНЬ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ (XIX - початок XX ст.) -- 222 ДОПОМІЖНІ ПОКАЖЧИКИ -- 283 Анотація: У виданні розглянуто особливості розвитку рекламно-довідкової преси на території Східної України у ХІХ - на початку ХХ ст. Наголошено на функціонуванні рекламних контор та бюро, політиці "завоювання споживача", традиціях якісної продукції. Окремий розділ присвячений жанровійпалітрі оголошень на сторінках спеціалізованої періодика (рубрична реклама, каталог, прейскурант, звернення, консультація фахівця, реклама-істрія, використання віршованих форм). Подано покажчик рекламно-довідкових періодичних видань у Східній Україні (ХІХ - початок ХХ ст.), а також допоміжні покажчики, схеми та діаграми. Розраховано на студентів вищих навчальних закладів, викладачів і вчених у цій галузі, а також усіх, хто цікавиться історією реклами та преси.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 007:304:070 + 659.1 / Г36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007899

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ 9 РОЗДІЛ 2. ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВОЇ ПРЕСИ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ 32 2.1. «На службі у Меркурія» 33 2.2. Рекламні контори та бюро 53 2.3. Українські оповістки на шпальтах періодики 77 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХ ДО УСПІХУ: ПОЛІТИКА ЗАВОЮВАННЯ СПОЖИВАЧА 103 3.1. «Цінова тактика» спеціалізованої преси 103 3.2. Мінімальна ціна: як продати свій товар 108 3.3. Столітні традиції якості 131 3.3.1. «Імперія Брокара» 135 3.3.2. Швейні машини фірми «Зінгер» 142 3.3.3. Автомобіль - не розкіш 144 РОЗДІЛ 4. ЖАНРОВА ПАЛІТРА ОГОЛОШЕНЬ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПРЕСИ 150 4.1. Рубрична реклама 154 4.2. Каталог 158 4.3. Прейскурант 165 4.4. Реклама-звернення 173 4.5. Консультація фахівця 178 4.6. Реклама-історія 184 4.7. Віршована форма реклами 193 ВИСНОВКИ 206 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 212 ПОКАЖЧИК РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВИХ ВИДАНЬ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ (XIX - початок XX ст.) 222 ДОПОМІЖНІ ПОКАЖЧИКИ 283

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ 9 РОЗДІЛ 2. ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВОЇ ПРЕСИ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ 32 2.1. «На службі у Меркурія» 33 2.2. Рекламні контори та бюро 53 2.3. Українські оповістки на шпальтах періодики 77 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХ ДО УСПІХУ: ПОЛІТИКА ЗАВОЮВАННЯ СПОЖИВАЧА 103 3.1. «Цінова тактика» спеціалізованої преси 103 3.2. Мінімальна ціна: як продати свій товар 108 3.3. Столітні традиції якості 131 3.3.1. «Імперія Брокара» 135 3.3.2. Швейні машини фірми «Зінгер» 142 3.3.3. Автомобіль - не розкіш 144 РОЗДІЛ 4. ЖАНРОВА ПАЛІТРА ОГОЛОШЕНЬ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПРЕСИ 150 4.1. Рубрична реклама 154 4.2. Каталог 158 4.3. Прейскурант 165 4.4. Реклама-звернення 173 4.5. Консультація фахівця 178 4.6. Реклама-історія 184 4.7. Віршована форма реклами 193 ВИСНОВКИ 206 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 212 ПОКАЖЧИК РЕКЛАМНО-ДОВІДКОВИХ ВИДАНЬ НА ТЕРИТОРІЇ СХІДНОЇ УКРАЇНИ (XIX - початок XX ст.) 222 ДОПОМІЖНІ ПОКАЖЧИКИ 283

У виданні розглянуто особливості розвитку рекламно-довідкової преси на території Східної України у ХІХ - на початку ХХ ст. Наголошено на функціонуванні рекламних контор та бюро, політиці "завоювання споживача", традиціях якісної продукції. Окремий розділ присвячений жанровійпалітрі оголошень на сторінках спеціалізованої періодика (рубрична реклама, каталог, прейскурант, звернення, консультація фахівця, реклама-істрія, використання віршованих форм). Подано покажчик рекламно-довідкових періодичних видань у Східній Україні (ХІХ - початок ХХ ст.), а також допоміжні покажчики, схеми та діаграми. Розраховано на студентів вищих навчальних закладів, викладачів і вчених у цій галузі, а також усіх, хто цікавиться історією реклами та преси.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха