Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Стратегічні комунікації : Посібник для державни службовців / Коник Д.

Основний автор-особа: Автор, Коник , Д., ДмитроМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : 2016Опис: 256 с.ISBN: 978-617-7239-05-4.Індекс Дьюї (ДКД): 67.9(4Укр)401я73+60.56(4Укр)я73Класифікація: 352/354.077/.078:316.](477)(072)Примітки про зміст: Розділ 1. Комунікація як стратегія довіри -- 6 Роль комунікації в процесі проведення реформ -- 16 Система державних комунікацій -- 21 Розділ 2. Комунікація та громадська думка -- 25 Процес комунікації зо Вивчення думки громадськості -- 40 Розділ 3. Розробка комунікаційної стратегії -- 47 Цілі та завдання комунікації -- 53 Визначення цільових аудиторій -- 57 Розробка ключових повідомлень -- 66 Ідентифікації комунікаційних каналів -- 72 Визначення стейкхолдерів та розробка плану комунікаційної взаємодії з ними -- 77 Розділ 4. Реалізація комунікаційних кампаній -- 85 Розробка комунікаційних кампаній для різних груп громадськості -- 91 Програмування заходів в межах кампанії -- 103 Підготовка інформаційних продуктів -- 114 Взаємодія із засобами масової інформації -- 122 Комунікація в Інтернет-середовищі -- 160 Комунікація на рівні громад -- 175 Комунікація в умовах кризи -- 182 Розділ 5. Підготовка керівників до комунікації -- 203 Роль керівника організації в процесі комунікації -- 207 Підготовка керівників до виступів в засобах масової інформації -- 214 Підготовка до публічних виступів -- 227 Комунікація керівників державних органів в соціальних мережах -- 232 Розділ 6. Оцінка ефективності комунікаційних кампаній -- 237 Організація процесу оцінювання -- 242 Інтерпретація результатів оцінювання та використання даних оцінки для планування подальших комунікаційних кампаній -- 251 Використані джерела -- 254 Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Наукова література 352/354.077:316.77(477) / К64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007819

Розділ 1. Комунікація як стратегія довіри 6 Роль комунікації в процесі проведення реформ 16 Система державних комунікацій 21 Розділ 2. Комунікація та громадська думка 25 Процес комунікації зо Вивчення думки громадськості 40 Розділ 3. Розробка комунікаційної стратегії 47 Цілі та завдання комунікації 53 Визначення цільових аудиторій 57 Розробка ключових повідомлень 66 Ідентифікації комунікаційних каналів 72 Визначення стейкхолдерів та розробка плану комунікаційної взаємодії з ними 77 Розділ 4. Реалізація комунікаційних кампаній 85 Розробка комунікаційних кампаній для різних груп громадськості 91 Програмування заходів в межах кампанії 103 Підготовка інформаційних продуктів 114 Взаємодія із засобами масової інформації 122 Комунікація в Інтернет-середовищі 160 Комунікація на рівні громад 175 Комунікація в умовах кризи 182 Розділ 5. Підготовка керівників до комунікації 203 Роль керівника організації в процесі комунікації 207 Підготовка керівників до виступів в засобах масової інформації 214 Підготовка до публічних виступів 227 Комунікація керівників державних органів в соціальних мережах 232 Розділ 6. Оцінка ефективності комунікаційних кампаній 237 Організація процесу оцінювання 242 Інтерпретація результатів оцінювання та використання даних оцінки для планування подальших комунікаційних кампаній 251 Використані джерела 254

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха