Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Масові комунікаціїї : Підруник / Квіт С. М.

Основний автор-особа: Автор, Квіт , С. М., 1965-, Сергій МироновичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Києво-Могилянська академія, 2008Опис: 206 с.ISBN: 978-966-518-451-5.Індекс Дьюї (ДКД): 76.0я7Класифікація: [070+654.19](07)Примітки про зміст: Передмова -- 7 Масові комунікації та їх дослідження Що таке комунікація -- 9 Ключові поняття масових комунікацій -- 11 Інтелектуальні рамки досліджень -- 16 Соціологічний сегмент -- 19 Джерела для медіадосліджень в Україні -- 26 Медіаекологія / медіакритика / медіаграмотність / медіафілософія -- 29 Теорії масових комунікацій Історія вивчення масових комунікацій -- 34 Теорія масової комунікації Д. Мак-Квейла -- 39 Основні теорії -- 42 Візуальна комунікація -- 57 Вивчення теорій масових комунікацій -- 61 Медіареформи: подолання тоталітаризму Український контекст -- 71 Авторитарна стагнація -- 74 Російська гра -- 78 Помаранчева революція -- 80 Журналістська революція -- 83 Брудні виборчі технології та медії -- 88 Незворотність змін в українських медіях -- 89 Професія журналіста Універсалізм професії журналіста -- 94 Професійні стандарти -- 98 Журналістське розслідування -- 102 Правова культура -- 106 Журналістська етика та саморегуляція -- 112 Соціологічна грамотність -- 117 Public relations, спін, маніпуляції -- 122 Журналістська та медіаосвіта -- 125 Специфічні представлення -- 133 Громадське мовлення -- 143 Нові медії -- 154 Глобалізація і порозуміння Pro і contra -- 164 Глобалізація та медії -- 171 Анти- та альтерґлобалізм -- 178 Масова комунікація Глобального суспільства -- 181 Глобальне порозуміння -- 189 Література -- 197 Анотація: Підручник C. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на дослідженнях цієї галузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіадосліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, українським медіареформам, журналістській освіті, новим медіям, ґлобалізаційним явищам. Реалізація цього проєкту стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики, Центру медіареформ, проектам співпраці з Лідським Університетом (Велика Британія) та Університетом Огайо (США). Підручник призначений для студентів BH3 за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медій. . Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 070+654.19(075.80 / К32 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007825

Передмова 7 Масові комунікації та їх дослідження Що таке комунікація 9 Ключові поняття масових комунікацій 11 Інтелектуальні рамки досліджень 16 Соціологічний сегмент 19 Джерела для медіадосліджень в Україні 26 Медіаекологія / медіакритика / медіаграмотність / медіафілософія 29 Теорії масових комунікацій Історія вивчення масових комунікацій 34 Теорія масової комунікації Д. Мак-Квейла 39 Основні теорії 42 Візуальна комунікація 57 Вивчення теорій масових комунікацій 61 Медіареформи: подолання тоталітаризму Український контекст 71 Авторитарна стагнація 74 Російська гра 78 Помаранчева революція 80 Журналістська революція 83 Брудні виборчі технології та медії 88 Незворотність змін в українських медіях 89 Професія журналіста Універсалізм професії журналіста 94 Професійні стандарти 98 Журналістське розслідування 102 Правова культура 106 Журналістська етика та саморегуляція 112 Соціологічна грамотність 117 Public relations, спін, маніпуляції 122 Журналістська та медіаосвіта 125 Специфічні представлення 133 Громадське мовлення 143 Нові медії 154 Глобалізація і порозуміння Pro і contra 164 Глобалізація та медії 171 Анти- та альтерґлобалізм 178 Масова комунікація Глобального суспільства 181 Глобальне порозуміння 189 Література 197

Підручник C. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на дослідженнях цієї галузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіадосліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, українським медіареформам, журналістській освіті, новим медіям, ґлобалізаційним явищам. Реалізація цього проєкту стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики, Центру медіареформ, проектам співпраці з Лідським Університетом (Велика Британія) та Університетом Огайо (США). Підручник призначений для студентів BH3 за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медій.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха