Мерчандайзинг : Навчальний посібник / Божкова В. В., Башук Т. О.
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Суми : Університетська книга, 2007Description: 141 с.ISBN: 966-680-300-3.Dewey: 339.138+658.8Classification: 54.290-2+65.422я73Contents note: § 1. Визначення мерчандайзингової діяльності підприємства -- 7 1.1. Сутність, актуальність і необхідність впровадження мерчандайзингу -- 7 1.2. Еволюція мерчандайзингу -- 11 § 2. Маркетинг торговельних каналів (Trade Channel Marketing) -- 14 2.1. Класифікація торговельних каналів -- 14 2.2. Рівень сервісу компанії для різних торговельних каналів -- 19 § 3. Організація мерчандайзингу в компанії -- 22 3.1. Організація мерчандайзингової діяльності власними зусиллями компанії та використання аутсорсингових компаній -- 22 3.2. Організація системи контролю у відділі мерчандайзингу -- 31 § 4. Інструменти мерчандайзингу на місцях продажу -- 38 4.1. Запас, розташування, подання торговельної марки -- 38 4.2. Використання простору в торговельному залі. Додаткові місця продажів -- 45 § 5. Базові одиниці мерчандайзингу. Роль фейсингу й SKU на місцях продажу в загальній системі просування товару -- 58 5.1. Визначення, роль і взаємозалежність фейсингу й SKU -- 58 5.2. Збір і обробка статистичної й аналітичної інформації. Розрахунок показників мерчандайзингу -- 65 § 6. POS-матеріали -- 71 6.1. Визначення і класифікація POS-матеріалів -- 71 6.2. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами -- 82 § 7. Планування магазину: зовнішнє та внутрішнє середовище -- 92 7.1. Загальні вимоги до планування магазину -- 92 7.2. Зовнішнє та внутрішнє середовище магазину -- 97 § 8. Підготовка персоналу для виконання стандартів мерчандайзингу -- 111 8.1. Функції та обов’язки мерчандайзера. План роботи в торговельному залі Ш 8.2. Система стимулювання і мотивації мерчандайзера -- 115 Рекомендована література -- 120 Словник основних термінів -- 122 Предметний покажчик -- 124 Abstract: Збільшення кількості магазинів із самообслуговуванням, постійна проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів вимагають від сучасних товаровиробників і торгівців знання мерчандайзннгу. Мерчандайзинг - не тільки «мистецтво торгувати», це вже елемент культури торгівлі. Незважаючи на те, що місце мерчандайзингу в системі маркетингу ще остаточно не визначене, даний навчальний посібник може бути цікавим не лише студентам економічних спеці- альностей, а й аспірантам, викладачам, маркетологам, мерчандайзерам.. Item type: Навчальні виданняCurrent library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138+658.8(075.8) / Б76 (Browse shelf(Opens below)) | Available (Немає обмежень доступу) | 41683-007377 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138+658.8(075.8) / Б76 (Browse shelf(Opens below)) | Available (Немає обмежень доступу) | 41683-007376 |
§ 1. Визначення мерчандайзингової діяльності підприємства 7 1.1. Сутність, актуальність і необхідність впровадження мерчандайзингу 7 1.2. Еволюція мерчандайзингу 11 § 2. Маркетинг торговельних каналів (Trade Channel Marketing) 14 2.1. Класифікація торговельних каналів 14 2.2. Рівень сервісу компанії для різних торговельних каналів 19 § 3. Організація мерчандайзингу в компанії 22 3.1. Організація мерчандайзингової діяльності власними зусиллями компанії та використання аутсорсингових компаній 22 3.2. Організація системи контролю у відділі мерчандайзингу 31 § 4. Інструменти мерчандайзингу на місцях продажу 38 4.1. Запас, розташування, подання торговельної марки 38 4.2. Використання простору в торговельному залі. Додаткові місця продажів 45 § 5. Базові одиниці мерчандайзингу. Роль фейсингу й SKU на місцях продажу в загальній системі просування товару 58 5.1. Визначення, роль і взаємозалежність фейсингу й SKU 58 5.2. Збір і обробка статистичної й аналітичної інформації. Розрахунок показників мерчандайзингу 65 § 6. POS-матеріали 71 6.1. Визначення і класифікація POS-матеріалів 71 6.2. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами 82 § 7. Планування магазину: зовнішнє та внутрішнє середовище 92 7.1. Загальні вимоги до планування магазину 92 7.2. Зовнішнє та внутрішнє середовище магазину 97 § 8. Підготовка персоналу для виконання стандартів мерчандайзингу 111 8.1. Функції та обов’язки мерчандайзера. План роботи в торговельному залі Ш 8.2. Система стимулювання і мотивації мерчандайзера 115 Рекомендована література 120 Словник основних термінів 122 Предметний покажчик 124
Збільшення кількості магазинів із самообслуговуванням, постійна проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів вимагають від сучасних товаровиробників і торгівців знання мерчандайзннгу. Мерчандайзинг - не тільки «мистецтво торгувати», це вже елемент культури торгівлі. Незважаючи на те, що місце мерчандайзингу в системі маркетингу ще остаточно не визначене, даний навчальний посібник може бути цікавим не лише студентам економічних спеці- альностей, а й аспірантам, викладачам, маркетологам, мерчандайзерам.
There are no comments on this title.