Управління міжнародним маркетингом : Навчальний посібник / Циганкова Т. М.

Основной Автор-лицо: Автор, Циганкова , Т. М., Тетяна МихайлівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : КНЕУ, 2001Описание: 132 с.ISBN:966-574-236-1.Классификация: 65.428Резюме или реферат:Посібник являє собою систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародно. маркетинговою діяльністю. Особлива увага приділяється методам розробки та обгрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування, визначенню потенціалу міжнародної діяльності підприємства. Розглядаються сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі,особливості організації і контролю міжнародної маркетингової діяльності, визначення її змісту та формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної з тем. Рекомендується слухачам магістерської програми "Управління міжнародним бізнесом", а також студентам спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Маркетинг" вищих навчальних заклідів. . Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007629
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007628
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007631
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007630
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007633
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007632
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007634
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007635
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007637
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138 / Ц94 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007636

Посібник являє собою систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародно. маркетинговою діяльністю. Особлива увага приділяється методам розробки та обгрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування, визначенню потенціалу міжнародної діяльності підприємства. Розглядаються сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі,особливості організації і контролю міжнародної маркетингової діяльності, визначення її змісту та формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної з тем.
Рекомендується слухачам магістерської програми "Управління міжнародним бізнесом", а також студентам спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Маркетинг" вищих навчальних заклідів.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха