Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Стратегічне управління : Підручник / Шершньова З. Є.

Основний автор-особа: Автор, Шершньова , З. Є., Зоя ЄвгенівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-ге видання, перероб. і доп.Вихідні дані: К. : КНЕУ, 2004Опис: 699 с.ISBN: 966-574-615-4.Класифікація: 65.290.2Примітки про зміст: 1. ЕВОЛЮЦІЯ РОЗУМІННЯ ТА ПЕРЕДБАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПІДПРИЄМСТВ (історичний огляд) 1.1. Бюджетування та фінансовий контроль 1.2. Довгострокове планування 1.3. Стратегічне планування 1.4. Стратегічне управління 2. Характеристика передумов застосування стратегічного управління на підприємствах України 2.1. Зміна завдань управління підприємством 2.2. Різноманітність підприємств 2.3. Необхідність формування стратегічного мислення менеджерів 3. Середовище господарської організації 3.1. Основні підходи до розуміння середовища господарської організації 3.2. Зовнішнє середовище організації 3.3. Проміжне середовище (середовище завдань) організації 3.4. Внутрішнє середовище організації 4. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 4.1. Сутність категорії «конкурентоспроможність» 4.2. Конкурентоспроможність продукції 4.3. Конкурентоспроможність підприємства 4.4. Стратегічні групи конкурентів 5. Методи аналізу та прогнозування розвитку середовища організації 5.1. Складання стратегічного балансу та сутність SWOT-аналізу 5.2. Прогнозування в системі стратегічного управління 5.3. Методи сценарного прогнозування 6. Стратегічне управління як реалізація цільового підходу 6.1. Цільовий підхід в управлінні 6.2. Стратегічне управління — сучасний варіант реалізації цільового підходу 6.3. Вітчизняний та закордонний досвід стратегічного управління 7. МЕТА У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ 7.1. Роль, значення, сутність і місце мети у стратегічному управлінні 7.2. Місія, генеральна мета підприємства 7.3. Класифікація цілей 7.4. «Дерево цілей» підприємства 8. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ ТА «СТРАТЕГІЧНИЙ НАБІР» 8.1. Сутність стратегії 8.2. «Стратегічний набір» 8.3. Загальні та загальноконкурентні стратегії організації 8.3.1. Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8.3.2. «Нова матриця» Бостонської консалтингової групи (БКГ) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.1.) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.2.) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.3) - Виробничі характеристики продуктово-товарних стратегій 8.5. Ресурсні стратегії 8.6. Функціональні стратегії (Част.1.) 8.6. Функціональні стратегії (Част.2.) - Стратегії розвитку науково-дослідних та проектно- конструкторських робіт (НДПКР) 8.6. Функціональні стратегії (Част.3.) - Виробнича стратегія 8.7. Комплексні стратегії 9. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 9.1. Основні підходи до формулювання стратегій 9.2. Мета та принципи стратегічного планування 9.3. Бар’єри стратегічного планування та способи їх подолання 9.4. Моделі стратегічного планування 10. Стратегічні плани, проекти та програми 10.1. Зміст і структура стратегічного плану 10.2. Стратегічні плани проекти та програми 10.3. Система стратегічних, поточних та оперативних планів організації 10.4. Забезпечення виконання стратегічних планів, проектів та програм 11. Організаційне забезпечення стратегічного управління і внесення змін до організаційних структур управління 11.1. Основні характеристики організаційного забезпечення стратегічного управління (ОЗСУ) 11.2. Стратегія і структура: характеристика взаємозв’язку 11.3. Характеристика ОСУ стратегічного типу 11.4. Концептуальні основи формування ОСУ стратегічного типу 11.5. Етапи формування ОСУ стратегічного типу 12. Фінансово-економічний механізм забезпечення стратегічного управління (ФЕЗ СУ) 12.1. Роль фінансового-економічного забезпечення (ФЕЗ) у стратегічному управлінні 12.2. Варіанти побудови фінансово-економічного забезпечення стратегічного управління (ФЕЗ СУ) 12.3. Поточне та стратегічне бюджетування 12.4. Економічні відносини між окремими підрозділами організації 13. Соціально-психологічне забезпечення процесів стратегічного управління та формування стратегічної поведінки персоналу 13.1. Характеристика системи соціально-психологічного супроводження стратегічних змін 13.2. «Аналіз поля сил» як основа для забезпечення стратегічного організаційного розвитку (СОР) 13.3. Управління стратегічними змінами в організації 13.4. Система мотивації у стратегічному управлінні та формування стратегічної поведінки 14. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління 14.1. Сутність стратегічної інформації 14.2. Інформаційна система стратегічного управління 14.3. Облік та контроль у системі стратегічного управління 14.4. Аналіз у системі стратегічного управління Анотація: У підручнику викладено теоретичні, методологічні та практичні питання стратегічного управління як сучасного важливого напрямку менеджменту підприємств в Україні. Наведено характеристику логіки розробки і методів обґрунтування цілей, завдань, стратегій, змісту і форм організації окремих підсистем стратегічного управління. Призначений для студентів, аспірантів і викладачів, а також буде корисним для спеціалістів, які формують стратегії підприємств і організацій, упроваджують системи стратегічного управління.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658(075.8) / Ш50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007464
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658(075.8) / Ш50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007465
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658(075.8) / Ш50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007462

1. ЕВОЛЮЦІЯ РОЗУМІННЯ ТА ПЕРЕДБАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПІДПРИЄМСТВ (історичний огляд) 1.1. Бюджетування та фінансовий контроль 1.2. Довгострокове планування 1.3. Стратегічне планування 1.4. Стратегічне управління 2. Характеристика передумов застосування стратегічного управління на підприємствах України 2.1. Зміна завдань управління підприємством 2.2. Різноманітність підприємств 2.3. Необхідність формування стратегічного мислення менеджерів 3. Середовище господарської організації 3.1. Основні підходи до розуміння середовища господарської організації 3.2. Зовнішнє середовище організації 3.3. Проміжне середовище (середовище завдань) організації 3.4. Внутрішнє середовище організації 4. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 4.1. Сутність категорії «конкурентоспроможність» 4.2. Конкурентоспроможність продукції 4.3. Конкурентоспроможність підприємства 4.4. Стратегічні групи конкурентів 5. Методи аналізу та прогнозування розвитку середовища організації 5.1. Складання стратегічного балансу та сутність SWOT-аналізу 5.2. Прогнозування в системі стратегічного управління 5.3. Методи сценарного прогнозування 6. Стратегічне управління як реалізація цільового підходу 6.1. Цільовий підхід в управлінні 6.2. Стратегічне управління — сучасний варіант реалізації цільового підходу 6.3. Вітчизняний та закордонний досвід стратегічного управління 7. МЕТА У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ 7.1. Роль, значення, сутність і місце мети у стратегічному управлінні 7.2. Місія, генеральна мета підприємства 7.3. Класифікація цілей 7.4. «Дерево цілей» підприємства 8. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ ТА «СТРАТЕГІЧНИЙ НАБІР» 8.1. Сутність стратегії 8.2. «Стратегічний набір» 8.3. Загальні та загальноконкурентні стратегії організації 8.3.1. Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8.3.2. «Нова матриця» Бостонської консалтингової групи (БКГ) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.1.) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.2.) 8.4. Продуктово-товарні стратегії (Част.3) - Виробничі характеристики продуктово-товарних стратегій 8.5. Ресурсні стратегії 8.6. Функціональні стратегії (Част.1.) 8.6. Функціональні стратегії (Част.2.) - Стратегії розвитку науково-дослідних та проектно- конструкторських робіт (НДПКР) 8.6. Функціональні стратегії (Част.3.) - Виробнича стратегія 8.7. Комплексні стратегії 9. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 9.1. Основні підходи до формулювання стратегій 9.2. Мета та принципи стратегічного планування 9.3. Бар’єри стратегічного планування та способи їх подолання 9.4. Моделі стратегічного планування 10. Стратегічні плани, проекти та програми 10.1. Зміст і структура стратегічного плану 10.2. Стратегічні плани проекти та програми 10.3. Система стратегічних, поточних та оперативних планів організації 10.4. Забезпечення виконання стратегічних планів, проектів та програм 11. Організаційне забезпечення стратегічного управління і внесення змін до організаційних структур управління 11.1. Основні характеристики організаційного забезпечення стратегічного управління (ОЗСУ) 11.2. Стратегія і структура: характеристика взаємозв’язку 11.3. Характеристика ОСУ стратегічного типу 11.4. Концептуальні основи формування ОСУ стратегічного типу 11.5. Етапи формування ОСУ стратегічного типу 12. Фінансово-економічний механізм забезпечення стратегічного управління (ФЕЗ СУ) 12.1. Роль фінансового-економічного забезпечення (ФЕЗ) у стратегічному управлінні 12.2. Варіанти побудови фінансово-економічного забезпечення стратегічного управління (ФЕЗ СУ) 12.3. Поточне та стратегічне бюджетування 12.4. Економічні відносини між окремими підрозділами організації 13. Соціально-психологічне забезпечення процесів стратегічного управління та формування стратегічної поведінки персоналу 13.1. Характеристика системи соціально-психологічного супроводження стратегічних змін 13.2. «Аналіз поля сил» як основа для забезпечення стратегічного організаційного розвитку (СОР) 13.3. Управління стратегічними змінами в організації 13.4. Система мотивації у стратегічному управлінні та формування стратегічної поведінки 14. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління 14.1. Сутність стратегічної інформації 14.2. Інформаційна система стратегічного управління 14.3. Облік та контроль у системі стратегічного управління 14.4. Аналіз у системі стратегічного управління

У підручнику викладено теоретичні, методологічні та практичні питання стратегічного управління як сучасного важливого напрямку менеджменту підприємств в Україні. Наведено характеристику логіки розробки і методів обґрунтування цілей, завдань, стратегій, змісту і форм організації окремих підсистем стратегічного управління. Призначений для студентів, аспірантів і викладачів, а також буде корисним для спеціалістів, які формують стратегії підприємств і організацій, упроваджують системи стратегічного управління.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха