Мистецтво навчати / Тоні Дінтерсміт, Тед Вагнер ; пер. з англ.: Борис Надія : Як підготувати дитину до реального життя
Translation of: Tony Wagner, Ted Dintersmith, New York = 2015 : Scribner, Most likely to succedLanguage: українська ; of original work, англійська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : Наш формат, 2017Description: 312 с.ISBN: 978-617-7279-45-6; 978-617-7213-ІІ-6.Series: Світоглядна літератураClassification: Contents note: До вчителів -- 7 Вступ -- 8 Частина перша. Нове покоління: Джейкоб (спілкувалася Тамара Дей) -- 21 Розділ 1. ДНК нашої освіти -- 27 Розділ 2. Призначення освіти -- 46 Розділ 3. Що поставлено на карту? -- 65 Частина друга. Нове покоління: Джеймі (спілкувалася Тамара Дей) -- 93 Розділ 4- К-12: період формування особистості -- 98 Розділ 5. Золоте руно: диплом про вищу освіту -- 165 Частина третя. Нове покоління: Ребекка (спілкувалася Тамара Дей) -- 209 Розділ 6. Викладання, навчання та оцінювання -- 215 Розділ 7. Нове бачення освіти -- 249 Подяки Зо1 Примітки -- 303 Abstract: Піклуючись про майбутнє наших дітей, ми вимагаємо від них найвищих оцінок у школі, змушуємо їх вступати до найпрестижніших вишів і показувати найкращі результати з усіх дисциплін. Та чи дає статус відмінника гарантії, що дитина матиме всі потрібні навички, щоб стати гармонійно розвиненою особистістю, активним громадянином і побудувати успішну кар’єру? Усталена система освіти давно застаріла й не відповідає вимогам сьогодення. Більшість занять не мають нічого спільного зі справжнім навчанням. Викривлене оцінювання успішності не мотивує до отримання знань, а в гонитві за дипломом студенти не набувають досвіду та життєво важливих навичок. «Мистецтво навчати» презентує варіант альтернативної освіти, яка розвивала б креативні навички, ініціативність і допомагала би підготувати нові покоління до вимог сучасної економіки.. Item type:
Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 37.013 / В12 (Browse shelf (Opens below)) | Checked out | 31.08.2021 | 41683-012329 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 37.013 / В12 (Browse shelf (Opens below)) | Available (Немає обмежень доступу) | 41683-007233 |
До вчителів 7 Вступ 8 Частина перша. Нове покоління: Джейкоб (спілкувалася Тамара Дей) 21 Розділ 1. ДНК нашої освіти 27 Розділ 2. Призначення освіти 46 Розділ 3. Що поставлено на карту? 65 Частина друга. Нове покоління: Джеймі (спілкувалася Тамара Дей) 93 Розділ 4- К-12: період формування особистості 98 Розділ 5. Золоте руно: диплом про вищу освіту 165 Частина третя. Нове покоління: Ребекка (спілкувалася Тамара Дей) 209 Розділ 6. Викладання, навчання та оцінювання 215 Розділ 7. Нове бачення освіти 249 Подяки Зо1 Примітки 303
Піклуючись про майбутнє наших дітей, ми вимагаємо від них найвищих оцінок у школі, змушуємо їх вступати до найпрестижніших вишів і показувати найкращі результати з усіх дисциплін. Та чи дає статус відмінника гарантії, що дитина матиме всі потрібні навички, щоб стати гармонійно розвиненою особистістю, активним громадянином і побудувати успішну кар’єру? Усталена система освіти давно застаріла й не відповідає вимогам сьогодення. Більшість занять не мають нічого спільного зі справжнім навчанням. Викривлене оцінювання успішності не мотивує до отримання знань, а в гонитві за дипломом студенти не набувають досвіду та життєво важливих навичок. «Мистецтво навчати» презентує варіант альтернативної освіти, яка розвивала б креативні навички, ініціативність і допомагала би підготувати нові покоління до вимог сучасної економіки.
There are no comments on this title.