Спеціальні та галузеві соціологічні теорії : Навчальний посібник / Лукашевич М. П., Туленков М. В.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-ге вид., допов. і випр.Вихідні дані: К. : МАУП, 2004Опис: 463 с.ISBN: 966-608-320-5.Класифікація: 60.5я7Анотація: У пропонованому навчальному посібнику розкриваються сутність і зміст основних соціологічних теорій середнього рівня, їх місце та роль у подальшому розвитку системи сучасного соціалогічного знання. Наводиться характеристика основних методів збирання, обробки, аналізута використання соціологічної інформації, а також основні вимоги і технології щодо розробки програми соціологічних досліджень. Для студентів усіх освітньо-кваліфікованих рівнів, які опановують професії соціолога, соціального працівника та менеджера соціального управління, а також викладачів, науковців, аспірантів, керівників організацій і всіх, хто цікавиться актуальними проблемами сучасного соціального знання.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 316(075.8) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31.08.2024 | 41683-007009 |
У пропонованому навчальному посібнику розкриваються сутність і зміст основних соціологічних теорій середнього рівня, їх місце та роль у подальшому розвитку системи сучасного соціалогічного знання. Наводиться характеристика основних методів збирання, обробки, аналізута використання соціологічної інформації, а також основні вимоги і технології щодо розробки програми соціологічних досліджень.
Для студентів усіх освітньо-кваліфікованих рівнів, які опановують професії соціолога, соціального працівника та менеджера соціального управління, а також викладачів, науковців, аспірантів, керівників організацій і всіх, хто цікавиться актуальними проблемами сучасного соціального знання.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.