Чотири тактики педагогічної підтримки дитини / упор.: Русаков А., Касіцина Н.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Шкільний світ, 2006Опис: 111 с.ISBN: 966-8651-59-6; 966-420-060-3.Серія: Бібліотека "Шкільного світу"Класифікація: 74.200Анотація: Ця книжка про те, як дорослий може допомогти підлітку вибратися з кризової ситуації своїми зусиллями і стати сильнішим. Книжка розповідає про реальний досвід допомоги дітям, про зміцнення в них здатності бути самостійними та успішними. У книжці описано чотири послідовні тактики роботи педагога: «захист», «допомога», «сприяння», «взаємодія». Під час обговорення цих стадій взаємин дорослого і дитини доцільно використовувати методичні підказки, розбирати типові ситуації й варіанти виходу з них. Для керівників шкіл та їхніх заступників, учителів, класних керівників, шкільних психологів, студентів ВНЗ.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.922.7 / Ч-75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006657 |
Ця книжка про те, як дорослий може допомогти підлітку вибратися з кризової ситуації своїми зусиллями і стати сильнішим. Книжка розповідає про реальний досвід допомоги дітям, про зміцнення в них здатності бути самостійними та успішними.
У книжці описано чотири послідовні тактики роботи педагога: «захист», «допомога», «сприяння», «взаємодія». Під час обговорення цих стадій взаємин дорослого і дитини доцільно використовувати методичні підказки, розбирати типові ситуації й варіанти виходу з них. Для керівників шкіл та їхніх заступників, учителів, класних керівників, шкільних психологів, студентів ВНЗ.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.