Психологія підприємства / Пачковський Ю. Ф. : Навчальний посібник
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів : Афіша, 2001Опис: 275 с.ISBN: 966-7760-72-3.Класифікація: 88.4Анотація: У навчальному посібнику висвітлено комплекс актуальних проблем, пов’язаних із формуванням „Психології підприємництва" як нової для нашої країни науково-практичної галузі психологічного знання. Розглядаються сучасні теорії підприємництва, його психологічні ознаки з позицій активності, ризику, лідерства, творчості. Значну увагу приділено індивідуально-психологічним рисам' підприємця, психологічним типам підприємців, основам побудови і психолого-професійній підтримці підприємницьких груп та організацій. Подано психологічний практикум з підприємництва, що сприятиме засвоюваності матеріалу і практичному використанню психологічних знань у сфері виробництва та економіки. Для психологів, соціологів, студентів економічних спеціальностей, підпрй’ємців і фахівців, які цікавляться теоретичними і прикладними аспектами управління та підприємництва.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.9.334.7 / П21 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-005385 |
У навчальному посібнику висвітлено комплекс актуальних проблем, пов’язаних із формуванням „Психології підприємництва" як нової для нашої країни науково-практичної галузі психологічного знання. Розглядаються сучасні теорії підприємництва, його психологічні ознаки з позицій активності, ризику, лідерства, творчості. Значну увагу приділено індивідуально-психологічним рисам' підприємця, психологічним типам підприємців, основам побудови і психолого-професійній підтримці підприємницьких груп та організацій. Подано психологічний практикум з підприємництва, що сприятиме засвоюваності матеріалу і практичному використанню психологічних знань у сфері виробництва та економіки. Для психологів, соціологів, студентів економічних спеціальностей, підпрй’ємців і фахівців, які цікавляться теоретичними і прикладними аспектами управління та підприємництва.
Немає коментарів для цієї одиниці.