Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных / Нареш Малхотра ; пер. с англ.

Основний автор-особа: Корольов, О. А., АвторМова: російська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : ТВД, 2002Опис: 768 с.ISBN: 966-7992-19-5.Класифікація: 65в6я73 Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 330.43(075.8) / К68 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-006482

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха