Товарна інноваційна політика : Управління інноваціями на підприємстві / Чухрай Н., Патора Р.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : КОНДОР, 2006Опис: 398 с.ISBN: 966-351-056-0.Класифікація: 65.9(4Укр)89Анотація: У підручнику висвітлено фундаментальні засади інноваційного маркетингу і основні напрями товарної інноваційної політики на підприємстві: планування і створення нового товару; управління асортиментом, технологічним розвитком підприємства, системне управління якістю товарів; оцінка ефективності товарної інноваційної політики тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, нормативно-правової бази. Практикум містить практичні завдання та відповіді до них, контрольні роботи та ситуаційні вправи. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді — перевірити себе.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 330.341 / Ч-96 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006596 |
У підручнику висвітлено фундаментальні засади інноваційного маркетингу і основні напрями товарної інноваційної політики на підприємстві: планування і створення нового товару; управління асортиментом, технологічним розвитком підприємства, системне управління якістю товарів; оцінка ефективності товарної інноваційної політики тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, нормативно-правової бази.
Практикум містить практичні завдання та відповіді до них, контрольні роботи та ситуаційні вправи. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді — перевірити себе.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.