Основи теорії мовної комунікації : Навчальний посібник / О. В. Яшенкова

Main Author: Автор, Яшенкова, О. В., Ольга ВолодимирівнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : Академія, 2010Description: 310 с.ISBN: 978-966-580-310-2; 978-966-580-335-5.Series: Альма-матерClassification: 81я73Abstract: Комунікативна компетентність (знання й уміння) є ключовим чинником у будь-якій сфері діяльності та значною мірою визначає успіх людини. На формування її спрямований пропонований навчальний посібник, який містить виклад сутності мовної комунікації з урахуванням новітніх теоретичних досягнень. Основну увагу в ньому приділено засобам мовного коду в комунікації, мовленнєвій поведінці комунікантів, комунікативним стратегіям і тактикам, способам мовленнєвого впливу, культурі та ефективності мовної комунікації, етноспецифіці мовленнєвого спілкування. Адресований студентам вищих навчальних закладів, журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні і внутрішні комунікації.. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 81:316.77(075.8) / Я96 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-006338

Комунікативна компетентність (знання й уміння) є ключовим чинником у будь-якій сфері діяльності та значною мірою визначає успіх людини. На формування її спрямований пропонований навчальний посібник, який містить виклад сутності мовної комунікації з урахуванням новітніх теоретичних досягнень. Основну увагу в ньому приділено засобам мовного коду в комунікації, мовленнєвій поведінці комунікантів, комунікативним стратегіям і тактикам, способам мовленнєвого впливу, культурі та ефективності мовної комунікації, етноспецифіці мовленнєвого спілкування.
Адресований студентам вищих навчальних закладів, журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні і внутрішні комунікації.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha