Основи культури і техніки мовлення : Навчальний посібник / Климова К. Я.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-е вид.,випр. і доп.Вихідні дані: К. : Ліра-К, 2007Опис: 238 с.ISBN: 966-351-016-1.Класифікація: 74.580р30+81.411.1рАнотація: У посібнику здійснено спробу систематизувати теоретичний матеріал з проблем формування культури і техніки мовлення, вміщений у підручниках, посібниках та окремих наукових і науково-популярних статтях, запропоновано схеми і таблиці. Структура посібника відповідає змісту і завданням, визначеним чинною програмою з курсу «Основи культури і техніки мовлення» для педагогічних інститутів (укл. Г.А.Олійник): кожна з 16 тем має теоретичну і практичну частини, список літератури для вивчення. Зміст практичних завдань зумовлений діяльнісно-комунікативним підходом до навчання і спрямований на розвиток продуктивної діяльності майбутніх учителів початкових класів, на формування у них дослідницьких якостей і ораторських здібностей. Посібник призначений для викладачів і студентів педагогічних навчальних закладів, а також вчителів-словесників.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 811.161.2 / К49 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006435 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 811.161.2 / К49 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006434 |
У посібнику здійснено спробу систематизувати теоретичний матеріал з проблем формування культури і техніки мовлення, вміщений у підручниках, посібниках та окремих наукових і науково-популярних статтях, запропоновано схеми і таблиці.
Структура посібника відповідає змісту і завданням, визначеним чинною програмою з курсу «Основи культури і техніки мовлення» для педагогічних інститутів (укл. Г.А.Олійник): кожна з 16 тем має теоретичну і практичну частини, список літератури для вивчення. Зміст практичних завдань зумовлений діяльнісно-комунікативним підходом до навчання і спрямований на розвиток продуктивної діяльності майбутніх учителів початкових класів, на формування у них дослідницьких якостей і ораторських здібностей.
Посібник призначений для викладачів і студентів педагогічних навчальних закладів, а також вчителів-словесників.
Немає коментарів для цієї одиниці.