Викладання української мови та українознавства у вищих навчальних закладах (історичний аспект) : Навчальний посібник / Коротєєва-Камінська В. О.
Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Професіонал, 2006Описание: 304 с.ISBN:966-370-018-1.Классификация: 811.161.2Резюме или реферат:Навчальний посібник (за матеріалами докторської дисертації автора на основі архівів України: ЦДАВОВ України, ЦДІА України) має на меті допомогти студентам ВНЗ педагогічного та непедагогіч-ного профілів поглибити знання з історичного аспекту викладання української мови та українознавства у вищих закладах освіти України. Розроблені структура, принципи, основні напрямки процесу формування особистості студента ВНЗ педагогічного та непе-дагогічного профілів на матеріалах українознавства на сучасному етапі. Навчальний посібник зацікавить студентів, викладачів ВНЗ, науковців та всіх, кого турбує підготовка національних кадрів України.. Тип единицы: Навчальні виданняТекущая библиотека | Собрание | Шифр хранения | Состояние | Ожидается на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 811.161.2+378 / К83 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006426 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд, Коллекция: Наукова література Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
811.161.2'373 / З-34 Актуальні проблеми українського термінознавства | 811.161.2'373 / З-34 Актуальні проблеми українського термінознавства | 811.161.2'373 / З-34 Актуальні проблеми українського термінознавства | 811.161.2+378 / К83 Викладання української мови та українознавства у вищих навчальних закладах (історичний аспект) | 811.161.2:651 / Г83 Українська мова за професійним спрямуванням у таблицях і схемах | 811.161.2:651(075.8) / Г15 Українська мова (за професійним спрямуванням) | 811.161.2:658(076) / П69 Практикум з української мови за професійним спрямуванням |
Навчальний посібник (за матеріалами докторської дисертації автора на основі архівів України: ЦДАВОВ України, ЦДІА України) має на меті допомогти студентам ВНЗ педагогічного та непедагогіч-ного профілів поглибити знання з історичного аспекту викладання української мови та українознавства у вищих закладах освіти України. Розроблені структура, принципи, основні напрямки процесу формування особистості студента ВНЗ педагогічного та непе-дагогічного профілів на матеріалах українознавства на сучасному етапі. Навчальний посібник зацікавить студентів, викладачів ВНЗ, науковців та всіх, кого турбує підготовка національних кадрів України.
Для данного заглавия нет комментариев.