Інституції професійно-техничної освіти країн європейського зоюзу : навчальний посібник / Л. М. Сергеєва

Основний автор-особа: Сергеєва, Л. М., Лариса МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Арт Економі, 2012Опис: 117 с.ISBN: 978-966-2576-31-3.Класифікація: 74.56(4)я7Примітки про зміст: Умовні скорочення -- 3 Передмова -- 7 Вступ. Профтехосвіта на європейському рівні -- 9 Розділ 1 Професійні, кваліфікаційні, освітні й оцінні стандарти Європейського Союзу та їхнє становлення 1.1. Поняття стандартів -- 14 1.2. Стандарти в контексті освітньої стратегії Європейського Союзу -- 19 1.3. Європейська рамка кваліфікацій для навчання упродовж життя -- 21 1.4. Реалізація Європейської рамки кваліфікацій -- 29 1.5. Розробка професійних та кваліфікаційних стандартів у Чеській Республіці -- 33 Розділ 2 Процеси трансформації національних систем професійної освіти і навчання 2.1. Професійна освіта і навчання в умовах європейської інтеграції -- 38 2.2. Створення навчальних планів -- 47 2.3. Системи управління професійно-технічними навчальними закладами -- 51 2.4. Представлення результатів діяльності ПТНЗ -- 55 Розділ 3 Програми Європейського Союзу, що підтримують професійно-технічну освіту і професійне навчання 3.1. Програма ціложиттєвого навчання -- 58 3.2. Проекти мобільності програми «Леонардо да Вінчі» -- 62 3.3. Пошук міжнародних партнерів -- 66 3.4. Європас -- 68 3.5. Навчальні поїздки Європейського центру розвитку професійно-технічної освіти -- 70 3.6. Європейський соціальний фонд -- 72 Розділ 4 Якість освіти та ефективність діяльності професійно-технічних навчальних закладів в Європейському Союзі 4.1. Спільна рамка забезпечення якості і Європейська референційна рамка забезпечення якості професійної освіти (ЕQAVET) -- 76 4.2. Продовжена професійна освіта і навчання дорослих -- 77 4.3. Затвердження навичок, отриманих за допомогою неформального та інформального навчання -- 79 4.4. Управління якістю професійно-технічної освіти у Чеській Республіці -- 82 4.5. Мережі Європейського Союзу у сфері професійно-технічної освіти -- 84 Розділ 5 Досвід децентралізації управління професійним навчанням у країнах Європейського Союзу -- 87 Література -- 97 Глосарій: -- 103 Додатки -- 105 Анотація: Розглядаються процеси європейської інтеграції та діяльність інституцій професійно-технічної освіти країн ЄС, аналізуються механізми трансформації національних систем професійної освіти і навчання, системи управління навчальними закладами, подається досвід децентралізації управління професійним навчанням у країнах Європейського Союзу. Цей доробок призначений для керівників, інженерно-педагогічних працівників, методичних, науково-педагогічних та наукових працівників, слухачів курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів професійної освіти, студентів, магістрантів, аспірантів та педагогічних працівників науково-методичних кабінетів профтехосвіти.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 377.014.25(4-672ЄС)(072) / С32 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001138

Умовні скорочення 3 Передмова 7 Вступ. Профтехосвіта на європейському рівні 9 Розділ 1 Професійні, кваліфікаційні, освітні й оцінні стандарти Європейського Союзу та їхнє становлення 1.1. Поняття стандартів 14 1.2. Стандарти в контексті освітньої стратегії Європейського Союзу 19 1.3. Європейська рамка кваліфікацій для навчання упродовж життя 21 1.4. Реалізація Європейської рамки кваліфікацій 29 1.5. Розробка професійних та кваліфікаційних стандартів у Чеській Республіці 33 Розділ 2 Процеси трансформації національних систем професійної освіти і навчання 2.1. Професійна освіта і навчання в умовах європейської інтеграції 38 2.2. Створення навчальних планів 47 2.3. Системи управління професійно-технічними навчальними закладами 51 2.4. Представлення результатів діяльності ПТНЗ 55 Розділ 3 Програми Європейського Союзу, що підтримують професійно-технічну освіту і професійне навчання 3.1. Програма ціложиттєвого навчання 58 3.2. Проекти мобільності програми «Леонардо да Вінчі» 62 3.3. Пошук міжнародних партнерів 66 3.4. Європас 68 3.5. Навчальні поїздки Європейського центру розвитку професійно-технічної освіти 70 3.6. Європейський соціальний фонд 72 Розділ 4 Якість освіти та ефективність діяльності професійно-технічних навчальних закладів в Європейському Союзі 4.1. Спільна рамка забезпечення якості і Європейська референційна рамка забезпечення якості професійної освіти (ЕQAVET) 76 4.2. Продовжена професійна освіта і навчання дорослих 77 4.3. Затвердження навичок, отриманих за допомогою неформального та інформального навчання 79 4.4. Управління якістю професійно-технічної освіти у Чеській Республіці 82 4.5. Мережі Європейського Союзу у сфері професійно-технічної освіти 84 Розділ 5 Досвід децентралізації управління професійним навчанням у країнах Європейського Союзу 87 Література 97 Глосарій: 103 Додатки 105

Розглядаються процеси європейської інтеграції та діяльність інституцій професійно-технічної освіти країн ЄС, аналізуються механізми трансформації національних систем професійної освіти і навчання, системи управління навчальними закладами, подається досвід децентралізації управління професійним навчанням у країнах Європейського Союзу. Цей доробок призначений для керівників, інженерно-педагогічних працівників, методичних, науково-педагогічних та наукових працівників, слухачів курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів професійної освіти, студентів, магістрантів, аспірантів та педагогічних працівників науково-методичних кабінетів профтехосвіти.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха