Педагогічна організація культурного дозвілля школярів : навчально-методичний посібник / Н. М. Флегонтова

Основной Автор-лицо: Флегонтова, Н. М., Наталія МиколаївнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Освіта України, 2008Описание: 223 с.ISBN:978-966-188-011-4.Классификация: 74.200.58Примечания о содержании: Передмова -- 4 Розділ 1. Теоретичні основи застосування маркетингового підходу в педагогічній організації культурного дозвілля школярів 1.1. Педагогічна сугність вільного часу та культурного дозвілля -- 8 1.2. Специфіка застосування соціально-етичного маркетингу у некомерційних формах організації культурного дозвілля -- 39 1.3. Потенціал маркетингового підходу в оновленні змісту професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів -- 64 Розділ 2. Методичні рекомендації з викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» -- 88 2.1. Визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу -- 89 2.2. Зміст, методичні основи та експериментальний досвід викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» -- 94 2.3. Аналіз готовності студентів-практикантів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу -- 120 Висновок -- 146 ЛІТЕРАТУРА -- 148 ДОДАТКИ -- 164 Резюме или реферат:Даний посібник є своєрідним джерелом для набуття педагогами-організатора-ми культурного дозвілля школярів нових знань, збагачених інноваційними досягненнями науки, що є підґрунтям формування професійних компетентностей сучасного вчителя. Основні положення посібника викладено згідно з навчальною програмою спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів», у якій висвітлено теоретичні і методичні аспекти практичної фахової діяльності, розроблено детальний навчально-тематичний план, змістовний опис лекційних та семінарсько-практичних занять. Призначений для студентів, магістрантів вищих навчальних педагогічних закладів, аспірантів, викладачів навчальних дисциплін «Дозвіллєзнавство», «Методика організації ігрової діяльності», «Теорія і методика виховної роботи», науковців та всіх, кому не байдужі проблеми виховної роботи.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)

Передмова 4 Розділ 1. Теоретичні основи застосування маркетингового підходу в педагогічній організації культурного дозвілля школярів 1.1. Педагогічна сугність вільного часу та культурного дозвілля 8 1.2. Специфіка застосування соціально-етичного маркетингу у некомерційних формах організації культурного дозвілля 39 1.3. Потенціал маркетингового підходу в оновленні змісту професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів 64 Розділ 2. Методичні рекомендації з викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» 88 2.1. Визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу 89 2.2. Зміст, методичні основи та експериментальний досвід викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» 94 2.3. Аналіз готовності студентів-практикантів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу 120 Висновок 146 ЛІТЕРАТУРА 148 ДОДАТКИ 164

Даний посібник є своєрідним джерелом для набуття педагогами-організатора-ми культурного дозвілля школярів нових знань, збагачених інноваційними досягненнями науки, що є підґрунтям формування професійних компетентностей сучасного вчителя. Основні положення посібника викладено згідно з навчальною програмою спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів», у якій висвітлено теоретичні і методичні аспекти практичної фахової діяльності, розроблено детальний навчально-тематичний план, змістовний опис лекційних та семінарсько-практичних занять. Призначений для студентів, магістрантів вищих навчальних педагогічних закладів, аспірантів, викладачів навчальних дисциплін «Дозвіллєзнавство», «Методика організації ігрової діяльності», «Теорія і методика виховної роботи», науковців та всіх, кому не байдужі проблеми виховної роботи.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха