Педагогічна організація культурного дозвілля школярів : навчально-методичний посібник / Н. М. Флегонтова
Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Освіта України, 2008Описание: 223 с.ISBN:978-966-188-011-4.Классификация: 74.200.58Примечания о содержании: Передмова -- 4 Розділ 1. Теоретичні основи застосування маркетингового підходу в педагогічній організації культурного дозвілля школярів 1.1. Педагогічна сугність вільного часу та культурного дозвілля -- 8 1.2. Специфіка застосування соціально-етичного маркетингу у некомерційних формах організації культурного дозвілля -- 39 1.3. Потенціал маркетингового підходу в оновленні змісту професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів -- 64 Розділ 2. Методичні рекомендації з викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» -- 88 2.1. Визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу -- 89 2.2. Зміст, методичні основи та експериментальний досвід викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» -- 94 2.3. Аналіз готовності студентів-практикантів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу -- 120 Висновок -- 146 ЛІТЕРАТУРА -- 148 ДОДАТКИ -- 164 Резюме или реферат:Даний посібник є своєрідним джерелом для набуття педагогами-організатора-ми культурного дозвілля школярів нових знань, збагачених інноваційними досягненнями науки, що є підґрунтям формування професійних компетентностей сучасного вчителя. Основні положення посібника викладено згідно з навчальною програмою спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів», у якій висвітлено теоретичні і методичні аспекти практичної фахової діяльності, розроблено детальний навчально-тематичний план, змістовний опис лекційних та семінарсько-практичних занять. Призначений для студентів, магістрантів вищих навчальних педагогічних закладів, аспірантів, викладачів навчальних дисциплін «Дозвіллєзнавство», «Методика організації ігрової діяльності», «Теорія і методика виховної роботи», науковців та всіх, кому не байдужі проблеми виховної роботи.. Тип единицы: Навчальні виданняТекущая библиотека | Шифр хранения | Состояние | Ожидается на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 37:379.8(073) / Ф71 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-001139 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
373.2.03 / В46 Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку | 373.2.03 (075.8) / З-14 Фізичне виховання дітей дошкільного віку | 373.2.03 (075.8) / З-14 Фізичне виховання дітей дошкільного віку | 37:379.8(073) / Ф71 Педагогічна організація культурного дозвілля школярів | 376-056.2/3(036) / К61 Педагогічні технології інклюзивного навчання | 376-056.2/3(036) / К61 Педагогічні технології інклюзивного навчання | 376(075.8) / Ш37 Основи інклюзивної педагогіки , підручник |
Передмова 4 Розділ 1. Теоретичні основи застосування маркетингового підходу в педагогічній організації культурного дозвілля школярів 1.1. Педагогічна сугність вільного часу та культурного дозвілля 8 1.2. Специфіка застосування соціально-етичного маркетингу у некомерційних формах організації культурного дозвілля 39 1.3. Потенціал маркетингового підходу в оновленні змісту професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів 64 Розділ 2. Методичні рекомендації з викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» 88 2.1. Визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутніх учителів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу 89 2.2. Зміст, методичні основи та експериментальний досвід викладання спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів» 94 2.3. Аналіз готовності студентів-практикантів до педагогічної організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу 120 Висновок 146 ЛІТЕРАТУРА 148 ДОДАТКИ 164
Даний посібник є своєрідним джерелом для набуття педагогами-організатора-ми культурного дозвілля школярів нових знань, збагачених інноваційними досягненнями науки, що є підґрунтям формування професійних компетентностей сучасного вчителя. Основні положення посібника викладено згідно з навчальною програмою спецкурсу «Основи маркетингу педагогічної організації культурного дозвілля школярів», у якій висвітлено теоретичні і методичні аспекти практичної фахової діяльності, розроблено детальний навчально-тематичний план, змістовний опис лекційних та семінарсько-практичних занять. Призначений для студентів, магістрантів вищих навчальних педагогічних закладів, аспірантів, викладачів навчальних дисциплін «Дозвіллєзнавство», «Методика організації ігрової діяльності», «Теорія і методика виховної роботи», науковців та всіх, кому не байдужі проблеми виховної роботи.
Для данного заглавия нет комментариев.