Основи менеджменту : Підручник / Мартиненко М. М.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Каравела, 2008Опис: 294 с.ISBN: 966-8019-36-9.Класифікація: 65.290-2я73Примітки про зміст: Частина перша. Основи теорії менеджменту 1. Менеджмент - сутність і основні категорії 2. Закони, закономірності і принципи менеджменту 3. Історія розвитку тебрії і практики менеджменту Частина друга. Організації як об'єкти управління 4. Організації та системи, концепції та визначення 5. Люди як елемент організації: поводження, влада, лідерство 6. Функції і технологія менеджменту 7. Функція планування в менеджменті 8. Функція організовування в менеджменті 9. Облік як загальна функція менеджменту 10. Функція контролювання в менеджменті 11. Аналіз як загальна функція менеджменту 12. Функція стимулювання в процесах менеджменту 13. Функція регулювання в процесах менеджменту 14. Структури як елемент організації 15. Технологія і методи менеджменту в організації Частина третя. Забезпечення функціонування організації 16. Зовнішнє середовище організації 17. Процес прийняття рішень 18. Організація процесів комунікацій у системі управління 19. Умови, критерії, норми та обмеження функціонування організації Анотація: Фундаментальний новий підручник детально розкриває зміст програми нормативної професійно орієнтованої дисципліни “Основи менеджменту”. Особливість цього підручника полягає в тому, що поряд з розкриттям матеріалу навчальної програми, регламентованої стандартом МОН України напряму “Менеджмент”, він містить авторський курс “Основи менеджменту”, що висвітлює нові напрями в розвитку менеджменту. Підручник об’єднує теоретичні основи менеджменту і методи практичного їх використання в діяльності організацій. Таке об’єднання теорії і практики у вивченні особливостей сучасного менеджменту суттєво підвищує ефективність засвоєння програмного матеріалу навчальної дисципліни. Підручник призначений, у першу чергу, для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації. Він, безумовно, також буде корисним для широкого кола практикуючих економістів, бізнесменів, підприємців, керівників підприємств та організацій.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 658.012.4+65.012.32(075.8) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-006101 |
Частина перша. Основи теорії менеджменту 1. Менеджмент - сутність і основні категорії 2. Закони, закономірності і принципи менеджменту 3. Історія розвитку тебрії і практики менеджменту Частина друга. Організації як об'єкти управління 4. Організації та системи, концепції та визначення 5. Люди як елемент організації: поводження, влада, лідерство 6. Функції і технологія менеджменту 7. Функція планування в менеджменті 8. Функція організовування в менеджменті 9. Облік як загальна функція менеджменту 10. Функція контролювання в менеджменті 11. Аналіз як загальна функція менеджменту 12. Функція стимулювання в процесах менеджменту 13. Функція регулювання в процесах менеджменту 14. Структури як елемент організації 15. Технологія і методи менеджменту в організації Частина третя. Забезпечення функціонування організації 16. Зовнішнє середовище організації 17. Процес прийняття рішень 18. Організація процесів комунікацій у системі управління 19. Умови, критерії, норми та обмеження функціонування організації
Фундаментальний новий підручник детально розкриває зміст програми нормативної професійно орієнтованої дисципліни “Основи менеджменту”.
Особливість цього підручника полягає в тому, що поряд з розкриттям матеріалу навчальної програми, регламентованої стандартом МОН України напряму “Менеджмент”, він містить авторський курс “Основи менеджменту”, що висвітлює нові напрями в розвитку менеджменту.
Підручник об’єднує теоретичні основи менеджменту і методи практичного їх використання в діяльності організацій. Таке об’єднання теорії і практики у вивченні особливостей сучасного менеджменту суттєво підвищує ефективність засвоєння програмного матеріалу навчальної дисципліни.
Підручник призначений, у першу чергу, для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації. Він, безумовно, також буде корисним для широкого кола практикуючих економістів, бізнесменів, підприємців, керівників підприємств та організацій.
Немає коментарів для цієї одиниці.