Менеджмент туристичного підприємства : Підручник / Кудла Н. Є.

Основной Автор-лицо: Автор, Кудла, Н. Є., Назар ЄвгеновичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Знання, 2012Описание: 342 с.ISBN:978-966-346-990-4; 978-966-346-979-3.Классификация: 65.43я73Резюме или реферат:У підручнику систематизовано матеріал з основних напрямів управління туристичним підприємством. Розглянуто типологію туристичних підприємств, їх сутність і функції у підприємницькій діяльності в умовах конкурентного ринку. Досліджено особливості туристичного попиту і пропозиції, формування туристичного продукту, специфіку управління людськими ресурсами. Викладені способи і методи визначення рівня якості туристичних послуг та використання сучасних інформаційних технологій допоможуть пристосувати пропозицію до клієнта, місця і часу. Підручник стане у пригоді під час менеджерської оцінки використання засобів виробництва, дасть змогу приймати ефективні рішення, які забезпечать надання якісних послуг відповідно до вимог і потреб споживачів. Для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають освіту за спеціальностями “Менеджмент організацій” та “Туризм”, викладачів, працівників туристичних підприємств і всіх, хто цікавиться проблематикою менеджменту туристичних підприємств.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.486.2(075.8) / К88 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-006015

У підручнику систематизовано матеріал з основних напрямів управління туристичним підприємством. Розглянуто типологію туристичних підприємств, їх сутність і функції у підприємницькій діяльності в умовах конкурентного ринку. Досліджено особливості туристичного попиту і пропозиції, формування туристичного продукту, специфіку управління людськими ресурсами. Викладені способи і методи визначення рівня якості туристичних послуг та використання сучасних інформаційних технологій допоможуть пристосувати пропозицію до клієнта, місця і часу. Підручник стане у пригоді під час менеджерської оцінки використання засобів виробництва, дасть змогу приймати ефективні рішення, які забезпечать надання якісних послуг відповідно до вимог і потреб споживачів.
Для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають освіту за спеціальностями “Менеджмент організацій” та “Туризм”, викладачів, працівників туристичних підприємств і всіх, хто цікавиться проблематикою менеджменту туристичних підприємств.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха