Інформаційні технолонії навчання : навчально-методичний посібник / Є. С. Маркова

Основний автор-особа: Маркова, Є. С., Євгенія СергіївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Запоріжжя : Просвіта, 2012Опис: 121 с.ISBN: 978-966-653-327-5.Класифікація: 74.58+32.81я73Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ РОЗДІЛ І. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ДРУКОВАНИМИ ПОСІБНИКАМИ Тема 1. Створення конспектів уроків з використанням текстового процесора MS Word Теоретичний блок Блок самостійної роботи Блок контрольної роботи Тема 2. Створення тестових завдань за допомогою форм у текстовому процесорі MS Word Теоретичний блок Блок самостійної роботи Блок контрольної роботи РОЗДІЛ II. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ГІПЕРТЕКСТОВИМИ ПОСІБНИКАМИ Тема 3. Створення гіпертекстового посібника засобами MS Publisher Теоретичний блок Блок самостійної роботи Блок контрольної роботи РОЗДІЛ III. ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ОБЧИСЛЕНЬ Тема 4. Створення тестових завдань засобами MS Excel Теоретичний блок Блок самостійної роботи Блок контрольної роботи РОЗДІЛ IV. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ПОСІБНИКАМИ Тема 5-6. Створення мультимедійних посібників засобами MS PowerPoint 96 Теоретичний блок Блок самостійної роботи Блок контрольної роботи Рекомендована література Анотація: Пропонований навчально-методичний посібник включає в себе весь необхідний матеріал для виконання самостійної і контрольної робіт з базового курсу інформаційних технологій студентами напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта. При викладанні матеріалу враховувалися сучасні вимоги до організації навчального процесу, а саме: теоретичні відомості, індивідуальні навчально-дослідні завдання з методичними вказівками виконання, підсумкові контрольні завдання, питання для самоактуалізації та зразки тестових завдань. В повний комплект навчально-методичного забезпечення дисципліни, крім розміщених в цій книзі блоків самостійної і контрольної робіт, входить посібник, який включає в себе весь необхідний матеріал для освоєння теоретичних положень та виконання практичних робіт, а також диск з доцільно відібраними графічними і звуковими файлами, інтерактивною навчальною програмою, прикладами дидактичних матеріалів для початкової школи, створеними в різних комп’ютерних середовищах, для започаткування майбутніми вчителями власної бази електронних навчальних посібників. Завдяки взаємозв’язаному викладу матеріалу теоретичних блоків, блоків самостійної і контрольної роботи, наявності великої кількості ілюстрацій результатом вивчення курсу є система знань у галузі інформаційних технологій та практичні уміння використовувати їх для ефективної роботи зі складними текстовими, гіпертекстовими, мультимедійними посібниками та електронними таблицями. Книги + диск можуть бути корисними всім студентам і викладачам навчальних закладів педагогічного профілю, а також широкому освітянському загалу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд [378.147+373.3]:004(075.8) / М25 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001064

ПЕРЕДМОВА

ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

РОЗДІЛ І. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ДРУКОВАНИМИ ПОСІБНИКАМИ

Тема 1. Створення конспектів уроків з використанням
текстового процесора MS Word
Теоретичний блок
Блок самостійної роботи
Блок контрольної роботи

Тема 2. Створення тестових завдань за допомогою форм у
текстовому процесорі MS Word
Теоретичний блок
Блок самостійної роботи
Блок контрольної роботи

РОЗДІЛ II. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ГІПЕРТЕКСТОВИМИ ПОСІБНИКАМИ

Тема 3. Створення гіпертекстового посібника засобами
MS Publisher
Теоретичний блок
Блок самостійної роботи
Блок контрольної роботи

РОЗДІЛ III. ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ОБЧИСЛЕНЬ

Тема 4. Створення тестових завдань засобами MS Excel
Теоретичний блок
Блок самостійної роботи
Блок контрольної роботи

РОЗДІЛ IV. ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ПОСІБНИКАМИ

Тема 5-6. Створення мультимедійних посібників засобами MS PowerPoint 96
Теоретичний блок
Блок самостійної роботи
Блок контрольної роботи
Рекомендована література

Пропонований навчально-методичний посібник включає в себе весь необхідний матеріал для виконання самостійної і контрольної робіт з базового курсу інформаційних технологій студентами напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта. При викладанні матеріалу враховувалися сучасні вимоги до організації навчального процесу, а саме: теоретичні відомості, індивідуальні навчально-дослідні завдання з методичними вказівками виконання, підсумкові контрольні завдання, питання для самоактуалізації та зразки тестових завдань.

В повний комплект навчально-методичного забезпечення дисципліни, крім розміщених в цій книзі блоків самостійної і контрольної робіт, входить посібник, який включає в себе весь необхідний матеріал для освоєння теоретичних положень та виконання практичних робіт, а також диск з доцільно відібраними графічними і звуковими файлами, інтерактивною навчальною програмою, прикладами дидактичних матеріалів для початкової школи, створеними в різних комп’ютерних середовищах, для започаткування майбутніми вчителями власної бази електронних навчальних посібників.

Завдяки взаємозв’язаному викладу матеріалу теоретичних блоків, блоків самостійної і контрольної роботи, наявності великої кількості ілюстрацій результатом вивчення курсу є система знань у галузі інформаційних технологій та практичні уміння використовувати їх для ефективної роботи зі складними текстовими, гіпертекстовими, мультимедійними посібниками та електронними таблицями.

Книги + диск можуть бути корисними всім студентам і викладачам навчальних закладів педагогічного профілю, а також широкому освітянському загалу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха