Використання сучасних інформаційних технологій : навчально-методичний посібник / О. І. Шиман

Основний автор-особа: Шиман, О. І., 1957-, Олександра ІванівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Запоріжжя : Просвіт, 2012Опис: 240 с.ISBN: 978-966-653-330-5.Класифікація: 74.58 ; 32.81я73Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА Загальні методичні рекомендації РОЗДІЛ І. Технології роботи з друкованими посібниками ТЕОРЕТИЧНИИ БЛОК Педагогічний аспект Технологічний аспект Тема 1. Використання текстового процесора MS Word 1.1. Можливості MS Word як видавничої системи 1 2. Графічний інтерфейс вікна MS Word 1.3. Етапи роботи з документом MS Word 1.4. Структура документа MS Word 1.5. Технології роботи в текстовому середовищі MS Word 1.5.1. Вставка додаткових і спеціальних символів 1.5.2. Основні правила набору тексту 1.5.3. Основні правила написання знаків 1.5.4. Можливості автоматизації вводу тексту 1.5.5. Особливості редагування фрагментів тексту 1.5.6. Можливості пошуку і заміни текстових фрагментів 1.5.7. Форматування тексту у MS Word 1.5.8. Особливості форматування за зразком 1.5.9. Особливості розташування абзацу на сторінці 1.5.10. Особливості використання табуляції 1.5.11. Особливості використання списків 1.5.12. Особливості форматування сторінок 1.5.13. Встановлення нумерації сторінок 1.5.14. Встановлення розривів сторінок 1.5.15. Особливості форматування розділів 1.5.16. Особливості оформлення тексту колонками 1.5.17. Особливості форматування рамками і заливкою 1.5.18. Особливості логічного форматування (стилями) 1.5.19. Особливості роботи зі структурою документа 1.5.20. Створення змісту документа 1.5.21. Використання динамічних полів 1.5.22. Використання виносок 1.5.23. Створення заголовків об’єктів 1.5.24. Організація гіперпосилань 1.6. Технології роботи в табличному середовищі MS Word 1.6.1. Особливості введення даних в таблиці 1.6.2. Особливості видалення таблиць та їх даних 1.6.3. Обчислення в таблицях MS Word 1.6.4. Створення діаграм та графіків за даними таблиці 1.7. Технології роботи з об’єктами графічного середовища MS Word 1.7.1. Особливості роботи з панеллю Малювання 1.7.2. Особливості роботи із зображєннями-кліпартами 1.7.3. Створення друкованих підкладок 1.7.4. Робота з композиціями малюнків 1.7.5. Використання організаційних діаграм Тема 2. Використання видавничого середовища MS Publisher 2.1. Етапи роботи з публікаціями у MS Publisher 2.2. Особливості роботи з текстом у MS Publisher 2.2.1. Введення тексту до шаблону публікації 2.2.2. Додаткові можливості форматування тексту публікацій 2.3. Особливості роботи з графічними об’єктами у MS Publisher 2.3.1. Зміна характеристик рисунків 2.3.2. Дії з графічними об’єктами 2.4. Особливості друку публікацій ПРАКТИЧНИЙ БЛОК Методичні рекомендації до виготовлення друкованих посібників у MS Word Практичне заняття № 1.1 Практичне заняття № 1.2 Практичне заняття № 1.3 Практичне заняття № 1.4 Методичні рекомендації до виготовлення друкованих посібників у MS Publisher Практичне заняття № 2.1 Практичне заняття № 2.2 РОЗДІЛ II. Технології педагогічних обчислень ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК Педагогічний аспект Технологічний аспект Тема 3. Використання табличного середовища MS Excel 3.1. Призначення електронних таблиць 3.2. Графічний інтерфейс вікна MS Excel і його елементи 3.3. Етапи роботи з книгою MS Excel та її елементами 3.4. Технології роботи з даними електронних таблиць 3.4.1. Введення даних 3.4.2. Форматування даних 3.4.3. Оформлення таблиць 3.5. Технології роботи з формулами 3.5.1. Синтаксис формул 3.5.2. Типи посилань на комірки 3.5.3. Формули масивів 3.5.4. Редагування формул 3.6. Технології використання вбудованих функцій 3.6.1. Особливості роботи з текстовими функціями 3.6.2. Особливості використання логічних функцій 3.7. Графічний аналіз табличних даних 3.8. Підготовка до друку та друк ЕхсеІ-документа ПРАКТИЧНИЙ БЛОК Методичні рекомендації до здійснення педагогічних обчислень у MS Excel. Практичне заняття № 3.1 Практичне заняття № 3.2 РОЗДІЛ III. Технології роботи з мультимедійними посібниками ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК Педагогічний аспект Технологічний аспект Тема 4. Використання мультимедійного середовища MS PowerPoint 4.1. Призначення програми презентацій 4.2. Загальна характеристика програми MS PowerPoint 4.2.1. Гоафічний інтерфейс вікна MS PowerPoint 4.2.2. Режими представлення презентацій 4.3. Етапи роботи з презентацією у MS PowerPoint 4.3.1. Створення презентації за допомогою майстра 4.3.2. Демонстрація презентацій 4.3.3. Збереження презентацій 4.3.4. Друк слайдів презентацій 4.4. Можливості створення слайдів презентації 4.4.1. Використання авторозмітки при створенні слайдів 4.4.2. Формування текстової частини слайдів 4.4.3. Розміщення графічних об'єктів 4.5. Можливості оформлення слайдів презентації 4.5.1. Використання шаблонів оформлення 4.5.2. Зміна кольорових схем і фону слайдів 4.6. Можливості управління показом презентацій 4.6.1. Організація розгалуженої структури показу слайдів 4.6.2. Додаткові можливості показу презентації 4.7. Використання спеціальних ефектів в презентації 4.7.1. Анімація тексту і об’єктів на слайдах 4.7.2. Звукове оформлення слайдів 4.8. Особливості роботи з навчальними презентаціями 4.8.1. Вимоги до структури і змісту навчальних презентацій 4.8.2. Етапи розробки навчальних презентацій ПРАКТИЧНИЙ БЛОК Методичні рекомендації до виготовлення мультимедійних посібників у MS PowerPoint Практичне заняття № 4.1 Практичне заняття № 4.2 Практичне заняття № 4.3 Практичне заняття № 4.4 Рекомендована література Анотація: Запропонований навчально-методичний посібник включає в себе весь необхідний матеріал для освоєння теоретичних положень та виконання практичних робіт з базового курсу інформаційних технологій студентами напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта педагогічних ВНЗ. Теоретичний матеріал ілюструється значною кількістю структурно-логічних схем, таблиць та екранних копій, практичні уміння та навички набуваються студентами під час опрацювання розроблених завдань професійно-спрямованого змісту. В повний комплект навчально-методичного забезпечення дисципліни, крім розміщених в цій книзі теоретичних і практичних блоків, входить посібник для виконання самостійних і контрольних робіт, а також диск з доцільно відібраними графічними і звуковими файлами, інтерактивною навчальною програмою, з прикладами дидактичних матеріалів для початкової школи, створеними в різних комп’ютерних середовищах, для започаткування майбугніми вчителями власної бази електронних навчальних посібників. Завдяки взаємозв’язаному викладу теоретичних даних, практичних та індивідуальних навчально-дослідних завдань з методичними вказівками їх виконання, питань для самоактуалізації, підсумкових контрольних та тестових завдань результатом засвоєння курсу є система знань у галузі інформаційних технологій та практичні вміння використовувати їх для ефективної роботи зі складними текстовими, гіпертекстовими, мультимедійними посібниками та електронними таблицями. Книги + диск можуть бути корисними всім студентам і викладачам навчальних закладів педагогічного профілю, а також широкому освітянському загалу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд (378.147+373.3):004(075.8) / Ш61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001111

ПЕРЕДМОВА
Загальні методичні рекомендації

РОЗДІЛ І. Технології роботи з друкованими посібниками

ТЕОРЕТИЧНИИ БЛОК
Педагогічний аспект
Технологічний аспект

Тема 1. Використання текстового процесора MS Word
1.1. Можливості MS Word як видавничої системи
1 2. Графічний інтерфейс вікна MS Word
1.3. Етапи роботи з документом MS Word
1.4. Структура документа MS Word
1.5. Технології роботи в текстовому середовищі MS Word
1.5.1. Вставка додаткових і спеціальних символів
1.5.2. Основні правила набору тексту
1.5.3. Основні правила написання знаків
1.5.4. Можливості автоматизації вводу тексту
1.5.5. Особливості редагування фрагментів тексту
1.5.6. Можливості пошуку і заміни текстових фрагментів
1.5.7. Форматування тексту у MS Word
1.5.8. Особливості форматування за зразком
1.5.9. Особливості розташування абзацу на сторінці
1.5.10. Особливості використання табуляції
1.5.11. Особливості використання списків
1.5.12. Особливості форматування сторінок
1.5.13. Встановлення нумерації сторінок
1.5.14. Встановлення розривів сторінок
1.5.15. Особливості форматування розділів
1.5.16. Особливості оформлення тексту колонками
1.5.17. Особливості форматування рамками і заливкою
1.5.18. Особливості логічного форматування (стилями)
1.5.19. Особливості роботи зі структурою документа
1.5.20. Створення змісту документа
1.5.21. Використання динамічних полів
1.5.22. Використання виносок
1.5.23. Створення заголовків об’єктів
1.5.24. Організація гіперпосилань
1.6. Технології роботи в табличному середовищі MS Word
1.6.1. Особливості введення даних в таблиці
1.6.2. Особливості видалення таблиць та їх даних
1.6.3. Обчислення в таблицях MS Word
1.6.4. Створення діаграм та графіків за даними таблиці
1.7. Технології роботи з об’єктами графічного середовища MS Word
1.7.1. Особливості роботи з панеллю Малювання
1.7.2. Особливості роботи із зображєннями-кліпартами
1.7.3. Створення друкованих підкладок
1.7.4. Робота з композиціями малюнків
1.7.5. Використання організаційних діаграм

Тема 2. Використання видавничого середовища MS Publisher
2.1. Етапи роботи з публікаціями у MS Publisher
2.2. Особливості роботи з текстом у MS Publisher
2.2.1. Введення тексту до шаблону публікації
2.2.2. Додаткові можливості форматування тексту публікацій
2.3. Особливості роботи з графічними об’єктами у MS Publisher
2.3.1. Зміна характеристик рисунків
2.3.2. Дії з графічними об’єктами
2.4. Особливості друку публікацій

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
Методичні рекомендації до виготовлення друкованих посібників у MS Word
Практичне заняття № 1.1
Практичне заняття № 1.2
Практичне заняття № 1.3
Практичне заняття № 1.4
Методичні рекомендації до виготовлення друкованих посібників у MS Publisher
Практичне заняття № 2.1
Практичне заняття № 2.2

РОЗДІЛ II. Технології педагогічних обчислень

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК
Педагогічний аспект
Технологічний аспект

Тема 3. Використання табличного середовища MS Excel
3.1. Призначення електронних таблиць
3.2. Графічний інтерфейс вікна MS Excel і його елементи
3.3. Етапи роботи з книгою MS Excel та її елементами
3.4. Технології роботи з даними електронних таблиць
3.4.1. Введення даних
3.4.2. Форматування даних
3.4.3. Оформлення таблиць
3.5. Технології роботи з формулами
3.5.1. Синтаксис формул
3.5.2. Типи посилань на комірки
3.5.3. Формули масивів
3.5.4. Редагування формул
3.6. Технології використання вбудованих функцій
3.6.1. Особливості роботи з текстовими функціями
3.6.2. Особливості використання логічних функцій
3.7. Графічний аналіз табличних даних
3.8. Підготовка до друку та друк ЕхсеІ-документа

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
Методичні рекомендації до здійснення педагогічних обчислень у MS Excel.
Практичне заняття № 3.1
Практичне заняття № 3.2

РОЗДІЛ III. Технології роботи з мультимедійними посібниками

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК
Педагогічний аспект
Технологічний аспект

Тема 4. Використання мультимедійного середовища MS PowerPoint
4.1. Призначення програми презентацій
4.2. Загальна характеристика програми MS PowerPoint
4.2.1. Гоафічний інтерфейс вікна MS PowerPoint
4.2.2. Режими представлення презентацій
4.3. Етапи роботи з презентацією у MS PowerPoint
4.3.1. Створення презентації за допомогою майстра
4.3.2. Демонстрація презентацій
4.3.3. Збереження презентацій
4.3.4. Друк слайдів презентацій
4.4. Можливості створення слайдів презентації
4.4.1. Використання авторозмітки при створенні слайдів
4.4.2. Формування текстової частини слайдів
4.4.3. Розміщення графічних об'єктів
4.5. Можливості оформлення слайдів презентації
4.5.1. Використання шаблонів оформлення
4.5.2. Зміна кольорових схем і фону слайдів
4.6. Можливості управління показом презентацій
4.6.1. Організація розгалуженої структури показу слайдів
4.6.2. Додаткові можливості показу презентації
4.7. Використання спеціальних ефектів в презентації
4.7.1. Анімація тексту і об’єктів на слайдах
4.7.2. Звукове оформлення слайдів
4.8. Особливості роботи з навчальними презентаціями
4.8.1. Вимоги до структури і змісту навчальних презентацій
4.8.2. Етапи розробки навчальних презентацій

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
Методичні рекомендації до виготовлення мультимедійних посібників у MS PowerPoint
Практичне заняття № 4.1
Практичне заняття № 4.2
Практичне заняття № 4.3
Практичне заняття № 4.4

Рекомендована література

Запропонований навчально-методичний посібник включає в себе весь необхідний матеріал для освоєння теоретичних положень та виконання практичних робіт з базового курсу інформаційних технологій студентами напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта педагогічних ВНЗ. Теоретичний матеріал ілюструється значною кількістю структурно-логічних схем, таблиць та екранних копій, практичні уміння та навички набуваються студентами під час опрацювання розроблених завдань професійно-спрямованого змісту.
В повний комплект навчально-методичного забезпечення дисципліни, крім розміщених в цій книзі теоретичних і практичних блоків, входить посібник для виконання самостійних і контрольних робіт, а також диск з доцільно відібраними графічними і звуковими файлами, інтерактивною навчальною програмою, з прикладами дидактичних матеріалів для початкової школи, створеними в різних комп’ютерних середовищах, для започаткування майбугніми вчителями власної бази електронних навчальних посібників.
Завдяки взаємозв’язаному викладу теоретичних даних, практичних та індивідуальних навчально-дослідних завдань з методичними вказівками їх виконання, питань для самоактуалізації, підсумкових контрольних та тестових завдань результатом засвоєння курсу є система знань у галузі інформаційних технологій та практичні вміння використовувати їх для ефективної роботи зі складними текстовими, гіпертекстовими, мультимедійними посібниками та електронними таблицями.

Книги + диск можуть бути корисними всім студентам і викладачам навчальних закладів педагогічного профілю, а також широкому освітянському загалу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха