Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти : навчальний посібник / Л. Г. Ярощук

Основний автор-особа: Ярощук, Л. Г., Лілія ГригорівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Слово, 2010Опис: 296 с.ISBN: 978-966-194-060-3.Класифікація: 74.04(4Укр)я73Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА -- 5 ОПИС НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ -- 7 ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ. -- 11 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 -- 27 Тема 1.1. Тестологія як наука, що вивчає можливості оцінювання властивостей особистості за допомогою спеціально розроблених тестів і методів їх інтерпретації -- 30 Тема 1.2. Характеристика і типи педагогічних тестів -- 50 Зразок контрольної роботи №1 -- 66 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 -- 69 Тема 2.1. Критерії якості методу вимірювання. Форми тестових завдань. Формування змісту педагогічного тесту -- 72 Тема 2.2. Основні принципи та правила побудови тесту. Створення тестових завдань -- 98 Зразок контрольної роботи №2 -- 136 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 -- 138 Тема 3.1.-3.2. Комп’ютерні технології в тестуванні -- 141 Зразок контрольної роботи №3 -- 168 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 -- 170 Тема 4.1.-4.2. Зовнішнє незалежне оцінювання -- 172 Зразок контрольної роботи №4 -- 196 Зразок модульної контрольної роботи -- 198 ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ» -- 207 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ -- 211 Нормативно-правова база -- 211 Основна література -- 212 Додаткова література -- 214 Електронні ресурси -- 215 ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК -- 217 КОРОТКИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК -- 221 ДОДАТКИ -- 245 Додаток А -- 245 Додаток Б -- 249 Додаток В -- 253 Додаток Д -- 256 Додаток Е -- 291 Додаток Ж -- 295 Анотація: У навчальному посібнику представлено змістові модулі нової навчальної дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти». У структурі посібника розміщено програму, курс лекцій, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, запитання для самоконтролю, зміст семінарсько-практичних занять, короткий термінологічний словник, додатки для самостійного опрацювання. У книзі розкрито теоретичні основи, методи конструювання і використання педагогічних тестів, розглянуто основи теорії педагогічних вимірювань. Подано історію становлення та розвитку тестування, роль міжнаціонального тестування. Систематизовано основні принципи, правила складання тестових завдань. Значну увагу приділено обробці результатів тестування, особливостям застосування комп’ютерних технологій у тестуванні, національній системі зовнішнього незалежного оцінювання. Наведено приклади тестових завдань, що створюють умови для здійснення об’єктивного контролю та самоконтролю знань. Тексти лекцій містять опорні схеми, таблиці, рисунки. Книга адресована науковцям, педагогам-практикам, працівникам системи підвищення кваліфікації вчителів, студентам педагогічних навчальних закладів, усім тим, хто цікавиться освітніми вимірюваннями.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.014.6 / Я77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001109
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.014.6 / Я77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001110

ПЕРЕДМОВА 5 ОПИС НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ 7 ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ. 11 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 27 Тема 1.1. Тестологія як наука, що вивчає можливості оцінювання властивостей особистості за допомогою спеціально розроблених тестів і методів їх інтерпретації 30 Тема 1.2. Характеристика і типи педагогічних тестів 50 Зразок контрольної роботи №1 66 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 69 Тема 2.1. Критерії якості методу вимірювання. Форми тестових завдань. Формування змісту педагогічного тесту 72 Тема 2.2. Основні принципи та правила побудови тесту. Створення тестових завдань 98 Зразок контрольної роботи №2 136 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 138 Тема 3.1.-3.2. Комп’ютерні технології в тестуванні 141 Зразок контрольної роботи №3 168 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 170 Тема 4.1.-4.2. Зовнішнє незалежне оцінювання 172 Зразок контрольної роботи №4 196 Зразок модульної контрольної роботи 198 ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ» 207 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 211 Нормативно-правова база 211 Основна література 212 Додаткова література 214 Електронні ресурси 215 ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК 217 КОРОТКИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК 221 ДОДАТКИ 245 Додаток А 245 Додаток Б 249 Додаток В 253 Додаток Д 256 Додаток Е 291 Додаток Ж 295

У навчальному посібнику представлено змістові модулі нової навчальної дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти». У структурі посібника розміщено програму, курс лекцій, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, запитання для самоконтролю, зміст семінарсько-практичних занять, короткий термінологічний словник, додатки для самостійного опрацювання. У книзі розкрито теоретичні основи, методи конструювання і використання педагогічних тестів, розглянуто основи теорії педагогічних вимірювань. Подано історію становлення та розвитку тестування, роль міжнаціонального тестування. Систематизовано основні принципи, правила складання тестових завдань. Значну увагу приділено обробці результатів тестування, особливостям застосування комп’ютерних технологій у тестуванні, національній системі зовнішнього незалежного оцінювання. Наведено приклади тестових завдань, що створюють умови для здійснення об’єктивного контролю та самоконтролю знань. Тексти лекцій містять опорні схеми, таблиці, рисунки. Книга адресована науковцям, педагогам-практикам, працівникам системи підвищення кваліфікації вчителів, студентам педагогічних навчальних закладів, усім тим, хто цікавиться освітніми вимірюваннями.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха