Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу : навчальний посібник / Павелків Р. В., Цигипало О. П.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2018Опис: 225 с.ISBN: 978-617-673-217-4.Класифікація: 88.8я73Анотація: У посібнику подано матеріали для психодіагностичного обстеження (вивчення) дітей раннього та дошкільного віку. Вони містять теоретичну частину з проблем психічного розвитку дошкільників та практичну, яка висвітлює діагностичні методики, анкети, опитувальники, нестандартні та оригінальні завдання, діагностичні критерії, що дають змогу вивчити вікові та індивідуально-психологічні особливості, визначити рівень їх розвитку, надійно спрогнозувати тенденції і характерні труднощі у психічному розвитку кожної дитини, окреслити адекватні способи педагогічного впливу, а також розвязати завдання особистісно-орієнтованої взаємодії дорослого і дошкільника. Матеріали посібника будуть корисні викладачам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів, працівникам дошкільних закладів освіти (вихователям, психологам, соціальним працівникам), батькам та іншим.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.922.7:373.2(075.8) / П12 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-005534 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.922.7:373.2(075.8) / П12 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-005535 |
У посібнику подано матеріали для психодіагностичного обстеження (вивчення) дітей раннього та дошкільного віку. Вони містять теоретичну частину з проблем психічного розвитку дошкільників та практичну, яка висвітлює діагностичні методики, анкети, опитувальники, нестандартні та оригінальні завдання, діагностичні критерії, що дають змогу вивчити вікові та індивідуально-психологічні особливості, визначити рівень їх розвитку, надійно спрогнозувати тенденції і характерні труднощі у психічному розвитку кожної дитини, окреслити адекватні способи педагогічного впливу, а також розвязати завдання особистісно-орієнтованої взаємодії дорослого і дошкільника. Матеріали посібника будуть корисні викладачам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів, працівникам дошкільних закладів освіти (вихователям, психологам, соціальним працівникам), батькам та іншим.
Немає коментарів для цієї одиниці.