Методичний довідник з психодіагностики : навчально-методичний посібник / Поліщюк С. А.

Main Author: Автор, Поліщук, С. А., Світлана АнатоліївнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Суми : Університетська книга, 2019Description: 442 с.ISBN: 978-966-680-428-3.Classification: 88.4я73Contents note: Розділ 1. Психодіагностика: методичні засади Розділ 2. Діагностика здібностей Розділ 3. Діагностика емоційно-вольової сфери Розділ 4. Діагностика особистісної сфери Abstract: У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики як галузі психологічного знання: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації, вимоги до діагностичних висновків. Надаються методичні рекомендації з питань діагностики інтелекту, професійних інтересів, креативних здібностей, волі, емоцій, самосвідомості, мотивації, міжособистісних стосунків (дослідницькі тенденції, методичні проблеми, підходи практичного вивчення). Посібник адресований психологам-практикам, викладачам педагогічних університетів, а також студентам, які навчаються за спеціальністю «Практична психологія».. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 159.072(075.8) / П50 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-005520
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 159.072(075.8) / П50 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-005397

Розділ 1. Психодіагностика: методичні засади Розділ 2. Діагностика здібностей Розділ 3. Діагностика емоційно-вольової сфери Розділ 4. Діагностика особистісної сфери

У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики як галузі психологічного знання: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації, вимоги до діагностичних висновків. Надаються методичні рекомендації з питань діагностики інтелекту, професійних інтересів, креативних здібностей, волі, емоцій, самосвідомості, мотивації, міжособистісних стосунків (дослідницькі тенденції, методичні проблеми, підходи практичного вивчення). Посібник адресований психологам-практикам, викладачам педагогічних університетів, а також студентам, які навчаються за спеціальністю «Практична психологія».

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha